Op de pc is er anders weinig keus, vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die nu nog PES kopen hebben echt stront in hun hoofd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op de pc is er anders weinig keus, vriend
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die een voetbalgame op de PC spelen hebben ook stront in hun hoofd.
Eens, de laatste goeie was PES 6.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
PES faalt al jaren.
wireless xbox360 controller en een HDMI kabel naar me TV.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die een voetbalgame op de PC spelen hebben ook stront in hun hoofd.
Deze lijkt beter als ze nog wat tweaken.quote:
Betalen voor een game die hetzelfde is als vorig jaar, en waar alleen de teams zijn geupdatequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wireless xbox360 controller en een HDMI kabel naar me TV.
Betalen om online spelletjes te kunnen spelen op de 360
Oordelen over een game als je hem niet eens gespeeld hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Betalen voor een game die hetzelfde is als vorig jaar, en waar alleen de teams zijn geupdate!
Dat zou vet zijn.quote:
Heb beide demo's gespeeld, zowel van 09 en 10. Ik heb FIFA09 een heel jaar gespeeld, toen maar eens besloten om de demo te checken van PES.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oordelen over een game als je hem niet eens gespeeld heb
Koop dan gewoon Fifa Street.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn.
zaalvoetbal terug in een voetbalgame.
Lekker trucjes doen
Met andere woorden, je hebt het niet gespeeld. De demo's van PES zijn zoals bekend totaal niet representatief voor de volledige versies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb beide demo's gespeeld, zowel van 09 en 10. Ik heb FIFA09 een heel jaar gespeeld, toen maar eens besloten om de demo te checken van PES.
Ik moest gewoon huilen, het was en is nog steeds te triest voor woorden. Zelfde voor de 10 versie. Om te janken.
Dan zijn ze gewoon dom bezig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met andere woorden, je hebt het niet gespeeld. De demo's van PES zijn zoals bekend totaal niet representatief voor de volledige versies.
Tuurlijk zijn ze dom bezig de laatste jaren. Heel erg dom zelfs...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon dom bezig.
En ik ga niet een game kopen voor 55 euro om te kijken of het wat is. Lenen doe ik ook niet, aangezien mijn vrienden geen PES spelen.
Jammer.
SWOS?!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was pas een spel...
Lol, denk aan je hart.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb beide demo's gespeeld, zowel van 09 en 10. Ik heb FIFA09 een heel jaar gespeeld, toen maar eens besloten om de demo te checken van PES.
Ik moest gewoon huilen, het was en is nog steeds te triest voor woorden. Zelfde voor de 10 versie. Om te janken.
Dat meen je niet. Die demo was echt heel slecht. Ik was aan het twijfelen om dit jaar PES te kopen ipv FIFA. Bij vrienden speelde ik altijd PES en vorig jaar vond ik die net iets beter dan FIFA toen. Maar die demo was zo slecht, dat zelfs mn vrienden die al jaren PES spelen nu FIFA hebben gekocht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Deze lijkt beter als ze nog wat tweaken.
Jupquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik ken het als Sensible Soccer. Weet niet wat SWOS is. Sensible World of Soccer dus
Geen enkel probleem bij mij. 1ste of 2de keer altijd raak. In de wedstrijd, tja, je hebt wat van die sukkels die disconnecten, maar die heb je in ieder spel. En wie wil er uberhaubt vormupdates dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb dit jaar fifa gespeeld.
Je kwam amper online. iedere match mislukte te verbinden. En als die het dan eindelijk deed schiet je in de eerste 20min 2 of 3 ballen erin en plop.
weg tegenstander.
En als je tegenstander is de eerste helft disconnecten kreeg je geen punten, wel ging ook jou disconnect percentage omhoog.
Daarnaast dat je moet dokken voor vorm updates in fifa. afzetterij.
Ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem bij mij. 1ste of 2de keer altijd raak. In de wedstrijd, tja, je hebt wat van die sukkels die disconnecten, maar die heb je in ieder spel. En wie wil er überhaupt vormupdates dan.
Bedankt voor deze waardevolle reactie in dit topic.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was pas een spel...
Je vergeet effe één heel belangrijk ding: FIFA 10 console is een compleet ander spel dan FIFA 10 pc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:54 schreef emokid het volgende:
Hahaha, rustig aan honden. Kom op, haal die stront uit je kop en accepteer dat PES al jaren dezelfde teringzooi is met geen enkele innovatie van diezelfde jappen. Het is elk jaar hetzelfde liedje.
Even de cijfers erbij pakken hoor:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/fifasoccer10
FIFA 10 - Score: 91 uit 36 recensies
http://www.metacritic.com(...)oevolutionsoccer2010
PES 2010 - Score 78 uit 11 recensies
though it's not quite enough to topple FIFA from its well-earned perch.
![]()
en het mooie is nog wel dat de hoogste cijfer uit alle PES recensies, nog steeds even de nadruk legt op het feit dat het lang niet zo goed is als FIFA en ook nooit zal worden.
Hoe typisch ook, KLB intelligentie wordt dus ook in voetbalgames uitgedrukt.![]()
De PC is alleen voor Word en fok. Games doe je op een console.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je vergeet effe één heel belangrijk ding: FIFA 10 console is een compleet ander spel dan FIFA 10 pc.
FIFA10 op pc is gay.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je vergeet effe één heel belangrijk ding: FIFA 10 console is een compleet ander spel dan FIFA 10 pc.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef emokid het volgende:
[..]
De PC is alleen voor Word en fok. Games doe je op een console.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |