Op de pc is er anders weinig keus, vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die nu nog PES kopen hebben echt stront in hun hoofd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op de pc is er anders weinig keus, vriend
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die een voetbalgame op de PC spelen hebben ook stront in hun hoofd.
Eens, de laatste goeie was PES 6.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
PES faalt al jaren.
wireless xbox360 controller en een HDMI kabel naar me TV.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die een voetbalgame op de PC spelen hebben ook stront in hun hoofd.
Deze lijkt beter als ze nog wat tweaken.quote:
Betalen voor een game die hetzelfde is als vorig jaar, en waar alleen de teams zijn geupdatequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wireless xbox360 controller en een HDMI kabel naar me TV.
Betalen om online spelletjes te kunnen spelen op de 360
Oordelen over een game als je hem niet eens gespeeld hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Betalen voor een game die hetzelfde is als vorig jaar, en waar alleen de teams zijn geupdate!
Dat zou vet zijn.quote:
Heb beide demo's gespeeld, zowel van 09 en 10. Ik heb FIFA09 een heel jaar gespeeld, toen maar eens besloten om de demo te checken van PES.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oordelen over een game als je hem niet eens gespeeld heb
Koop dan gewoon Fifa Street.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn.
zaalvoetbal terug in een voetbalgame.
Lekker trucjes doen
Met andere woorden, je hebt het niet gespeeld. De demo's van PES zijn zoals bekend totaal niet representatief voor de volledige versies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb beide demo's gespeeld, zowel van 09 en 10. Ik heb FIFA09 een heel jaar gespeeld, toen maar eens besloten om de demo te checken van PES.
Ik moest gewoon huilen, het was en is nog steeds te triest voor woorden. Zelfde voor de 10 versie. Om te janken.
Dan zijn ze gewoon dom bezig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met andere woorden, je hebt het niet gespeeld. De demo's van PES zijn zoals bekend totaal niet representatief voor de volledige versies.
Tuurlijk zijn ze dom bezig de laatste jaren. Heel erg dom zelfs...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon dom bezig.
En ik ga niet een game kopen voor 55 euro om te kijken of het wat is. Lenen doe ik ook niet, aangezien mijn vrienden geen PES spelen.
Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |