Trusten TVquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar bed en nog een stukkie verder luisteren van onder de dekens
klinkt coolquote:
Ook absoluut niet van mij. Vreselijke herriequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet mijn ding iedergeval
Om 08.00uur maandag morgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeaaah ! ff flink zuipen en dan maandag weer aan de bak
Oef, dat is wel redelijk vroeg inderdaad.. Lebbis? niet echt mijn ding.. maar wel veel plezier gewenstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Om 08.00uur maandag morgen![]()
Morgen gaan we naar een theater show van Lebbis
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump
Is idd. nogal vroegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat is wel redelijk vroeg inderdaad.. Lebbis? niet echt mijn ding.. maar wel veel plezier gewenst
Meestal vind ik Dolf de leukere van het stel, maar misschien is Lebbis solo ook erg leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is idd. nogal vroeg![]()
Ben benieuwd naar Lebbis, heb `m nog nooit live in actie gezien
Leven die gasten nog?! damn, zo lang niets van ze gehoord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: de nieuwe Bone Thugs-N-Harmony is tof:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |