quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef Brennel het volgende:
Ohhh, Brand is lekkerder dan ik me herinner![]()
* Brennel noteert: de volgende keer een krat Alfa bier kopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Samen met Alfa het lekkerste bier van Nederland
![]()
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Samen met Alfa het lekkerste bier van Nederland
![]()
.
Zekers es proberenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:44 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel noteert: de volgende keer een krat Alfa bier kopen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:48 schreef Brennel het volgende:
Gheheh, morgen kosteloos etentje van het werk. Denk dat de drank rijkelijk gaan vloeien, en ik heb verhalen gehoord over dronken collega's...
Met zometeen zeer hoogstwaarschijnlijk een bekend nummer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef Piles het volgende:
Net terug van Green Day-concert. Wat was dat gaaf![]()
![]()
En nu ff nog 6 minuten 3FM
Arctic Monkeys, daar ga ik ook nog heen
Daarom schakel ik inquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met zometeen zeer hoogstwaarschijnlijk een bekend nummer.
Jawel, Michiel is er al een paar keer mee begonnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:03 schreef Brennel het volgende:
One Louder! Wat een achtbaanplaat! Here we go! Enzo.
Volgens mij is Nachtegiel nog nooit zo goed begonnen![]()
Truste vast
Ah, die keren lag ik dan vast al in m'n bedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, Michiel is er al een paar keer mee begonnen.
quote:
Ga ik ook heenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef Piles het volgende:
Arctic Monkeys, daar ga ik ook nog heen
Volgens mij komen 'Untouched' van de Veronicas en 'Dance With Somebody' van Mando Diao meer in aanmerking voor het predicaat 'achtbaanplaat'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:03 schreef Brennel het volgende:
One Louder! Wat een achtbaanplaat! Here we go! Enzo.
Volgens mij is Nachtegiel nog nooit zo goed begonnen![]()
Truste vast
Youre lucky bastardquote:
Annemieke heeft iig gisteren goed naar KX geluisterdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:15 schreef Sersjee het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor de laatste week Little Steven veel vaker dan gemiddeld voorbij komen. Mij hoor je niet klagen.
edit: en dan heb ik het uiteraard niet alleen over 3FM.
Het kan welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:37 schreef Barney_Stinson het volgende:
Iemand vanmorgen die jongen in de uitzending van Domien gehoord. Hij gaat 160 km rijden voor een meisje die hij nog nooit in het echt heeft gezien en die hij alleen kent via internet, msn, sms etc. etc.
Hij dacht nu al dat 107 kon worden met dit meisje en dat hij nog nooit zulke gevoelens heeft gevoeld.
Kom op man bij iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien
Ik kan mij voorstellen dat het wel gebeurd, zeker bij mensen die moeilijker contact maken in het echt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:37 schreef Barney_Stinson het volgende:
Iemand vanmorgen die jongen in de uitzending van Domien gehoord. Hij gaat 160 km rijden voor een meisje die hij nog nooit in het echt heeft gezien en die hij alleen kent via internet, msn, sms etc. etc.
Hij dacht nu al dat 107 kon worden met dit meisje en dat hij nog nooit zulke gevoelens heeft gevoeld.
Kom op man bij iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |