Inderdaad vreemd, dat er zoveel mediavolk op tv is bij een live-verslagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:36 schreef teamlead het volgende:
hm. da's inderdaad wel een kort lijstje met verdacht veel media-volk. Bijzonder
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef keesjeislief het volgende:
Wat wil je nu zeggen dan, dat er helemaal geen vliegtuigen de Twin Towers hebben geramd?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd, dat er zoveel mediavolk op tv is bij een live-verslag
Maar de hele wereld heeft het toch kunnen zien dat die vliegtuigen zich in die torens boorden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
inderdaad.
Raar is dat er geen enkele burger te vinden is die vertelt wat ie zag....
Wel een boel mensen die iets hoorden,.. waarvan velen het hebben over een raket, en explosies...en niet een vliegtuig.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar de hele wereld heeft het toch kunnen zien dat die vliegtuigen zich in die torens boorden?
Ik heb het ook gezien.
Nou, dan ben ik niet de enige die gefopt is, alle mensen die ik ken hebben hetzelfde gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
welke van de versies uit bovenstaande filmpjes heb je gezien?
niet respectloos bedoeld, maar het hele punt van dit bewijs is dat je bent gefopt, en nog slecht ook.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik niet de enige die gefopt is, alle mensen die ik ken hebben hetzelfde gezien.
Tja, ik geloof niet in die complottheoriën, en dan kun je me belachelijk maken, maar ik geloof het gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
Daar gaat het nou net om.
![]()
[ afbeelding ]
Serieus, inderdaad iedereen heeft hetzelfde gezien, zelfs als het live van zogenaamd 3 verschillende bronnen kwam,.... en dan ook exact hetzelfde.... best knap die illusies..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
En nee, ik hoef die versies niet te zien, het hele gebeuren staat nog op mijn netvlies.
Nou, dan post ik maar niet meer hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan is het niet zo handig als je hier post, want in deze filmpjes zie je KEIHARD bewijs dat ze fake zijn... e aar gaat dit topic eigenlijk over.....
Je kunt toch rustiger ademhalen als je straks ook bent overtuigd van het feit dat er gelukkig toch geen vliegtuig was, maar slechts een raket ?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, ik geloof niet in die complottheoriën, en dan kun je me belachelijk maken, maar ik geloof het gewoon niet.
Prima, ik zei al dat ik weg zou gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
...zucht.
We doen een stapje terug....
Eerst wordt je bedonderd....
Dan komen we eindelijk met bewijs....
En dan wil je het niet eens zien?
Dan heb je geen recht van spreken, voor wat betreft de inhoud hier....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan post ik maar niet meer hier.
Jawat? Er kan toch serieus op het onderwerp worden ingegaan? Iedere keer dat gedonder en steeds in dit sub-forum.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:26 schreef Gabbylicious het volgende:
Dus al deze individuen zitten in het complot?
Dus deze mensen leven met een leugen tegen de wereld?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
Met uitzondering van de laatste, die bestaat waarschijnlijk niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jawat? Er kan toch serieus op het onderwerp worden ingegaan? Iedere keer dat gedonder en steeds in dit sub-forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |