quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
- Mensen die als afscheidsgroet zeggen: "Ja we krabbelen hé?"
Het is Hyves.nl of Hyves.net en er is een optie om de site in het Engels weer te geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Hyves is toch voor Nederlanders. Het is namelijk ook Hyves.nl en niet hves.rs of hyves.com.
Mensen die dat serieus zeggen moeten ze van het internet afsluiten.quote:- Mensen die als afscheidsgroet zeggen: "Ja we krabbelen hé?"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar hoe zit het met dat meisje dan, heb je d'r telefoonnummer?
Nu komt de post waarmee ik m'n eigen betoog keihard onderuit haal: Ik houd contact via Twitterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb wel hyves maar ben het volledig eens met de klacht...twitter is NOG erger
Dat is echt helemaal voor mensen die denken dat de wereld om hun draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Nu komt de post waarmee ik m'n eigen betoog keihard onderuit haal: Ik houd contact via Twitter![]()
.
Gast, twitter is hyves voor nerds...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Nu komt de post waarmee ik m'n eigen betoog keihard onderuit haal: Ik houd contact via Twitter![]()
.
Had je niet moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Liever nerds dan BrEzAh's, mooiboys en bijstandsmoeders met bewegende krabbelplaatjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gast, twitter is hyves voor nerds...![]()
die vind je op www.sugababes.nl en superdudes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever nerds dan BrEzAh's, mooiboys en bijstandsmoeders met bewegende krabbelplaatjes.
Zeer toevallig zijn alle mensen die je een beetje serieus kunt nemen geen Hyvers. Voor zover ik weet heeft maar 1 vriend (van de 5) Hyves, maar is er zelden actief op (hoop ik).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef Ladidadida het volgende:
Idd, mensen kijken je altijd aan alsof je wereldvreemd bent als je geen Hyves hebt
Ach, blijf in onwetendheid zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Goofisch het volgende:
Volgens mij heeft hebben de meeste op fok geen hyves omdat ze geen vrienden hebben waar hyves voor bedoelt is.
Ja dan zou ik er ook een hekel aan hebben, Best eng zo'n sociaal iets natuurlijk![]()
Dat ligt aan jouw vriendengroep/kennisen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever nerds dan BrEzAh's, mooiboys en bijstandsmoeders met bewegende krabbelplaatjes.
Als jij dat schele buurjongetje van 14 jaar geleden maar weereens contacteert vanavond via Hyves, dan gaan wij wel met mensen in de kroeg zitten. Ok?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Goofisch het volgende:
Volgens mij heeft hebben de meeste op fok geen hyves omdat ze geen vrienden hebben waar hyves voor bedoelt is.
Ja dan zou ik er ook een hekel aan hebben, Best eng zo'n sociaal iets natuurlijk![]()
Ik zeg dat ook wel eens, haat je mij nu ook?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
- Mensen die als afscheidsgroet zeggen: "Ja we krabbelen hé?"
Ik ga vanavond zuipen en oude bekenden opzoeken via hyves.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Als jij dat schele buurjongetje van 14 jaar geleden maar weereens contacteert vanavond via Hyves, dan gaan wij wel met mensen in de kroeg zitten. Ok?
Nou, dat zal dan wel een topavond worden. Eerst hyven en als klap op de vuurpijl ook nog zuipen.. Wat een luxe!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zuipen en oude bekenden opzoeken via hyves.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan wel een topavond worden. Eerst FoK!ken en als klap op de vuurpijl ook nog zuipen.. Wat een luxe!
Ja inderdaad. Ik kan me een artikel herinneren dat je sociaal beperkt bent als je geen Hyves hebt. Volgens mij ben je eerder sociaal beperkt als je liever berichtjes naar elkaar typt achter je PC, dan wanneer je gewoon in het echt afspreekt onder het genot van een biertje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Als jij dat schele buurjongetje van 14 jaar geleden maar weereens contacteert vanavond via Hyves, dan gaan wij wel met mensen in de kroeg zitten. Ok?
Klopt deels. Maar daar ging het geloof ik niet over + Fok! (ja zelfs Fok!) is natuurlijk bij lange na niet zo treurig als Hyves.quote:
Allebei: nog beter..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kan me een artikel herinneren dat je sociaal beperkt bent als je geen Hyves hebt. Volgens mij ben je eerder sociaal beperkt als je liever berichtjes naar elkaar typt achter je PC, dan wanneer je gewoon in het echt afspreekt onder het genot van een biertje.
Niet. Cybersex.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kan me een artikel herinneren dat je sociaal beperkt bent als je geen Hyves hebt. Volgens mij ben je eerder sociaal beperkt als je liever berichtjes naar elkaar typt achter je PC, dan wanneer je gewoon in het echt afspreekt onder het genot van een biertje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:04 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Klopt deels. Maar daar ging het geloof ik niet over + Fok! (ja zelfs Fok!) is natuurlijk bij lange na niet zo treurig als Hyves.
Niemand krabbelt dan ook liever dan echt sociaal contact, waar haal je dat vandaan? Oh wacht, nergens vandaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, het is erg slecht gesteld met de maatschappij wanneer het hebben van een wanproduct als Hyves als een vanzelfsprekendheid wordt gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar het gaat me niet per se om het medium, maar om het feit dat mensen een Hyves hebben zien als iets wat vanzelfsprekend is. Ik ga toch ook niet tegen iedereen zeggen: "Omg! Heb je geen Fobo op Fok? Je hoort er echt niet meer bij hoor straks."
Dat haal ik uit het topic. Hyves vrij kansloos .quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niemand krabbelt dan ook liever dan echt sociaal contact, waar haal je dat vandaan? Oh wacht, nergens vandaanJe neemt het alleen even als stroman mee als 'argument' zodat het lijkt alsof je gelijk hebt
Hyves is best nuttig, ik zie het probleem niet zo. Waarom is iemand een berichtje sturen via hyves niet acceptabel, maar iemand een SMS sturen wel?
Niet helemaal waar. Zijn daadwerkelijke bezwaar is dat veel mensen de aanname doen dat iedereen Hyves heeft, niet zozeer dat het wanproduct bestaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:16 schreef Siniti het volgende:
Hyves afkraken en wel gaan twitteren
Gelukkig heb je zelf al door dat je je klacht hiermee helemaal teniet doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |