quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
- Mensen die als afscheidsgroet zeggen: "Ja we krabbelen hé?"
Het is Hyves.nl of Hyves.net en er is een optie om de site in het Engels weer te geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Hyves is toch voor Nederlanders. Het is namelijk ook Hyves.nl en niet hves.rs of hyves.com.
Mensen die dat serieus zeggen moeten ze van het internet afsluiten.quote:- Mensen die als afscheidsgroet zeggen: "Ja we krabbelen hé?"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar hoe zit het met dat meisje dan, heb je d'r telefoonnummer?
Nu komt de post waarmee ik m'n eigen betoog keihard onderuit haal: Ik houd contact via Twitterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb wel hyves maar ben het volledig eens met de klacht...twitter is NOG erger
Dat is echt helemaal voor mensen die denken dat de wereld om hun draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Nu komt de post waarmee ik m'n eigen betoog keihard onderuit haal: Ik houd contact via Twitter![]()
.
Gast, twitter is hyves voor nerds...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Nu komt de post waarmee ik m'n eigen betoog keihard onderuit haal: Ik houd contact via Twitter![]()
.
Had je niet moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Liever nerds dan BrEzAh's, mooiboys en bijstandsmoeders met bewegende krabbelplaatjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gast, twitter is hyves voor nerds...![]()
die vind je op www.sugababes.nl en superdudes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever nerds dan BrEzAh's, mooiboys en bijstandsmoeders met bewegende krabbelplaatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |