En nieuwe twitternaamquote:
Wie moest je daarvoor volgen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de juiste mensen op twitter volgt, had je em een paar weken geleden al kunnen hebben.
Roden geloof ik en die zijn best goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegen wie moet je?? Morgen DE topper tegen de Eiffeltowers, gaaf.
Whahaha die sample idd. Briljant !
Proxies zijn bijna altijd te traag voor zoiets... Niet echt een optie dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook niet met een nederlandse proxy ?
Wow, helemaal in het nieuw dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En nieuwe twitternaam
[..]
Wie moest je daarvoor volgen...
Maybe, maar had dat nog niet geprobeerd. Alleen met "hidemyass.com"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook niet met een nederlandse proxy ?
Volgens mij waren het Roosmarijn, Arno de ex-Stagiair en Bram de Stagiair.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En nieuwe twitternaam
[..]
Wie moest je daarvoor volgen...
Nou succes dan maar! Pak ze hard aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Roden geloof ik en die zijn best goed
Volgens mij had Arno hem gevonden als ik mij goed kan herinnerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het Roosmarijn, Arno de ex-Stagiair en Bram de Stagiair.
Eerlijk gezegd, ja. Inderdaad. Helemaal nieuwquote:
Je vergeet bij Bram het woord 'eeuwige'. Die zit er echt al jaaaaaaren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het Roosmarijn, Arno de ex-Stagiair en Bram de Stagiair.
Arno had volgens mij het filmpje gevonden, Bram had de mp3 gevonden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij had Arno hem gevonden als ik mij goed kan herinneren
Gaat de zon daar nu pas onder? Hier is het al helemaal donker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Nog 7 minuten werken. Zon gaat prachtig onder in Cork. Ekstra Weekend op den oren. Raar gevoel in den buik......
Hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ja. Inderdaad. Helemaal nieuw
Kom overigens ook weer terug naar NL. Nog niet precies bekend wanneer. maar binnen nu en 3 maanden.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ga Ierland en Cork hier echt missen. De straten van Cork zullen nooit meer hetzelfde zijn! En wat moeten al die vrouwen hier dan......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |