quote:
Jullie kunnen ook te ver gaan...quote:
Joh, ik ben nog niet eens begonnen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook te ver gaan...
Ochja... Jullie kunnen lullen wat jullie willen. Ik ben trots op mijn afkomst!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog niet eens begonnen!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... Jullie kunnen lullen wat jullie willen. Ik ben trots op mijn afkomst!![]()
Gelukkig kunnen wij wel een G uitspreken zonder te hoeven roggelen
Mogen we dan wel de Belgen reserve-Limburgers noemen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook te ver gaan...
Da's geen G, maar een CH. Da's iets heel anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... Jullie kunnen lullen wat jullie willen. Ik ben trots op mijn afkomst!![]()
Yo, heel goed Leon! *shakes hands*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jij spreekt gewoon abn mutsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yo, heel goed Leon! *shakes hands*
Je kunt beter Broabanders reserve Limburgers noemen. Die blijven volgens mij maar beweren en geloven dat zij de feestprovincie zijn en het carnaval hebben uitgevondenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogen we dan wel de Belgen reserve-Limburgers noemen?
Ow shit... volgens mij heb ik nu met mijn vorige post iemand in het harnas gejaagdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yo, heel goed Leon! *shakes hands*
Ach beide houden van gezelligheid en lekker etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Je kunt beter Broabanders reserve Limburgers noemen. Die blijven volgens mij maar beweren en geloven dat zij de feestprovincie zijn en het carnaval hebben uitgevonden
Pardon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's geen G, maar een CH. Da's iets heel anders.
Daarom houd ik toch wel stiekem een beetje van zequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach beide houden van gezelligheid en lekker eten
Van limburgs en fries kan ik werkelijk geen touw aan vastknopen. heb 3 limburgers op de afdeling die wel is bellen met hun mamquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pardon?
De limburgse G is geen CH!
De bovenslootse G klinkt vaak als een R
Nou, Leon toch, net als ik je probeer te steunen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Je kunt beter Broabanders reserve Limburgers noemen. Die blijven volgens mij maar beweren en geloven dat zij de feestprovincie zijn en het carnaval hebben uitgevonden
Zou best in brabant willen wonenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
Daarom houd ik toch wel stiekem een beetje van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |