quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:30 schreef GuidooH het volgende:
Extra klacht: moeders die alles zonder vet willen eten omdat ze TS een dik varken zijn is...
* doorstrepen wat niet van toepassing is
Daar gaat dit topic NIET over!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef zovty het volgende:
Het staat potdikkie met koeienletters op de zak! OvenFRIET.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus, niet bezwijken onder de patat huilliesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef zovty het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Logisch het is namelijk verboden om zulks een rotzooi onder een merknaam als PATAT te verkopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef zovty het volgende:
Een domme vergelijking natuurlijk. Patat heeft veel meer betekenissen dan alleen de friet betekenis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef pc-fr34k het volgende:
O ja, voor wie denkt dat het friet is.
http://googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=friet&word2=patat
Bijna het dubbele! Patat FTW!!!!!!11111!!!11!!!1
DuvelDuvel is dik..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ovenfriet is best lekker. Beter dan die gruwelijk vette friet uit het frituur.
Patat van de bram ladagequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Ammi het volgende:
Het is patat, die van de McDonalds is friet, van die dunne dingen (officieel french frites). Patat/friet op snackbar/hapsnap dikte is PATAT!
Natuurlijk is het een domme vergelijking, wie zegt er nou patatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een domme vergelijking natuurlijk. Patat heeft veel meer betekenissen dan alleen de friet betekenis.
Verder is het dus onmogelijk om een zak patat in de supermarkt te kopen, want er is alleen friet verkrijgbaar
Patat kickt gewoon friet's ass. Googlefight liegt niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een domme vergelijking natuurlijk. Patat heeft veel meer betekenissen dan alleen de friet betekenis.
Verder is het dus onmogelijk om een zak patat in de supermarkt te kopen, want er is alleen friet verkrijgbaar
Als deze maandag nog open is ga ik McCain bellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef woads het volgende:
iemand moet een fabrikant opbellen om te vragen wat het is.....
QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:00 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Als deze maandag nog open is ga ik McCain bellen.
Duh, elke entry die met aardappelen (patatten) te maken heeft staat daar ook bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef pc-fr34k het volgende:
O ja, voor wie denkt dat het friet is.
http://googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=friet&word2=patat
Bijna het dubbele! Patat FTW!!!!!!11111!!!11!!!1
Mja ze is 't niet... (ja, ik heb picsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Jenglejack het volgende:
Je moeder een dik varken noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Royal Sadness...
Posten aub !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Mja ze is 't niet... (ja, ik heb pics)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |