Je kunt zeggen wat je wil, maar op die manier is het wel hoogdrempelig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ten eerste, ik veracht geenstijl, maar dat terzijde.
hoe kunnen mensen een discussie voeren in dat bagger-commentsysteem? quoten doe je dmv de timestamp kopieren en weet ik veel wat, dat is al dom en web 1.0.
leg uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar op die manier is het wel hoogdrempelig.
Ja en gelukkig hebben alle reaguurders WO genoten dus kunnen ze er mee overwegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Geenstijl en hoog in één zinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Hey, mij is het teveel werk, dus mijn soort (luie flikkers) hou je alvast buiten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en gelukkig hebben alle reaguurders WO genoten dus kunnen ze er mee overweg.
![]()
![]()
.
En wat is er hier anders?? Iedereen is hoogopgeleid op internet en verdiend tonnen (behalve krakers natuurlijk, die zijn ALLEMAAL student). Yeah right!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Geenstijl IS kut. Je kunt absoluut niet met die mensen communiceren.
Ze praten elkaar allemaal na, claimen het hoogstopgeleid te zijn,
terwijl ze i.m.o. veelal niet veel meer voorstellen dan de gemiddelde ongeschoolde medelander.
En tot zover mijn commentaar.
Laten we het houden op een bonuschromosoom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:56 schreef doppelgänger het volgende:
de gemiddelde geenstijl user:
[ afbeelding ]
Serieus, wie leest die comments op geenstijl uberhaubt..
hier heeft het een sarcastische insteek, in tegenstelling tot die kneuzen daar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En wat is er hier anders?? Iedereen is hoogopgeleid op internet en verdiend tonnen (behalve krakers natuurlijk, die zijn ALLEMAAL student). Yeah right!
filmpjes? aha.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Comments lezen op filmpjesTS blijft zeker ook altijd bij een film zitten om de credits te bestuderen.
Wat hij zegt:3quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hier heeft het een sarcastische insteek, in tegenstelling tot die kneuzen daar.
dus jij ziet fok even laag als geenstijl?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Op Fok gaan klagen over het niveau van geenstijl comments
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |