Dank je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
" Expectations for recovery may have gotten a little ahead of the reality "
was in het kader van het eerdere artikel wel treffend ja.
Amerikanen over het algemeen zijn gewoon slachtoffer van hun regering + media.quote:Amerikanen........zo godvergeten vol van zichzelf.......nog steeds.
Als je gelooft wat je regering en de media propageren ben je dus: GULLIBLEquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:23 schreef RobertKunath het volgende:
[..]
Amerikanen over het algemeen zijn gewoon slachtoffer van hun regering + media.
Ironisch genoeg zouden wij precies hetzelfde zijn in het geval dat we dezelfde soort media en regering over ons heen krijgen.
Pas als men kritisch gaat worden kan er verandering optreden daar. Dit is daarom ook het laatste wat de overheid wilt daar
Ik zou het onder je bank in de huiskamer leggen, gegarandeerd het meeste rendement tenzij je short wil gaan handelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb wat vraagjes zelf met betrekking tot beleggen.Het zit zo, ik heb op het moment een kleine 4000 euro over en ik wil dit graag beleggen in de S&P500. Nou vroeg ik mijzelf echter af wat de goedkoopste manier was om dit te doen qua transactiekosten? mijn doel is eigenlijk om het gewoon voor langere tijd te laten staan ( >10 jaar) en dan te zien wat er mee is gebeurd zonder er zelf naar om het hoeven kijken. dus het dividend mag gewoon herbelegd worden in de S&P500.
Welke site/bank zouden jullie aanraden om dit via te doen?
Zou mij niet verbazen, misschien gaat het nog iets hoger, maar koersverloop van vandaag lijkt op een ommekeer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Lemans24 het volgende:
Heel moeilijk vandaag!
De Aex zou omlaag moeten, maar doet dat steeds niet...
Met de speeder short op de EUR/USD had je vandaag trouwens heel goed kunnen verdienen.
Stond op 0,73 aan het begin van de middag, zojuist 1,12.
zou dit dan het einde zijn van de stijging van de dollar? Hoger dan 1,4994 is ie niet geweest.
En toch heb ik nu het lef nog niet om short te gaan op morgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen, misschien gaat het nog iets hoger, maar koersverloop van vandaag lijkt op een ommekeer.
Met die dollar lijkt dat idd erg link. Voor het zelfde geld zit ie morgen wéér gewoon op 1,50.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef capricia het volgende:
[..]
En toch heb ik nu het lef nog niet om short te gaan op morgen.
Het patroon wat ik vanmorgen aangaf, had nog 1 daling van de USD index nodig, die is er vannochtend gekomen. Ik schat de kans rond de 75% in dat de top nu is gezet op EUR/USD en dat we richting de 1.10 kunnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Met die dollar lijkt dat idd erg link. Voor het zelfde geld zit ie morgen wéér gewoon op 1,50.
Maar vandaag 1,1 cent eraf is wel fors.
edit: aan de andere kant: gisteren is er ook een daling van ruim een cent geweest. Interessant!
goed gedaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh en bedankt Lemans, ik had nog 50% winst op die shorts die je daar meldde. In de portefeuille gedropt op het moment dat je het hier in dit topic meldde ongeveer. Uiteraard was het meer geluk, maar daar gaat het nu even niet om. Had maareen klein bedrag ingezet overigens. Ik heb namelijk nog nooit in Binck met zo'n leverage gewerkt, hehe![]()
dan moet het ongeveer zo uitkomen, ik ben benieuwd of dit P2 gaat worden......quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het patroon wat ik vanmorgen aangaf, had nog 1 daling van de USD index nodig, die is er vannochtend gekomen. Ik schat de kans rond de 75% in dat de top nu is gezet op EUR/USD en dat we richting de 1.10 kunnen.
Dat moeten we dan heel snel kunnen zien. De komende dagen al!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef edwinh het volgende:
[..]
dan moet het ongeveer zo uitkomen, ik ben benieuwd of dit P2 gaat worden......
http://2.bp.blogspot.com/(...)s1600-h/spxdaily.png
1,51 is mijn target om short te gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Lemans24 het volgende:
wat betreft EUR/USD moet er binnen een half uur al duidelijkheid komen. Het lijkt me nu een kwestie van stijl omhoog of hard naar beneden:
http://finance.yahoo.com/(...)off;source=undefined
kijk, garanties daar houden we van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:16 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zou het onder je bank in de huiskamer leggen, gegarandeerd het meeste rendement tenzij je short wil gaan handelen.
Het is maar wat je een goed teken noemt..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Vooral caterpillar blew away expectations. Ze hadden een verwacht EPS van 0.046 en een gerealiseerde EPS van 0.44. Dat is een verschil van een paar honderd procent en toch wel een goed teken voor de economie.
Cijfers zijn goed door kostenbesparingen, werkeloosheid blijft stijgen dus hoe the fuck kunnen ze dit vol gaan houden. NIETquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is maar wat je een goed teken noemt..
Caterpillar: Q3 total sales volume down 44%, profit down 53% (vergeleken met dezelfde periode vorig jaar)
Datzelfde geld voor de cijfers van cat van vandaag. Ik hoorde het toevallig bij rltz, de winst is te danken aan kostenbesparingen, de omzet is zeer en zeer laag.quote:maar helemaal niet voor de economie als geheel. Zeker niet als de omzetten ook flink dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |