Die vlogen direct al de lucht in direct toen het nieuws uitkwam. Apple staat gewoon al op 8% after markets. Gekke amerikanenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:43 schreef MikeCitybike het volgende:
al wat bekend?
edit: gelijk vliegt de nasdaq future een % de lucht in
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Misschien dat ik na de opening meteen short in stap.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef beertenderrr het volgende:
dat wordt morgen een mooie dag dan
Jep, ik had het dan ook alleen over een groene opening. Die gaat er wel zeker komen dus voor iedereen die long is ingestapt voor vandaag kunnen iig. weer een percentage bijschrijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Misschien dat ik na de opening meteen short in stap.
Welke kant verwacht je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jep, ik had het dan ook alleen over een groene opening. Die gaat er wel zeker komen dus voor iedereen die long is ingestapt voor vandaag kunnen iig. weer een percentage bijschrijven.
Maar gezien de cijfers komende 2 dagen, Merrily Lynch/Wells Fargo/Coca Cola/Pfizer .. etc. kan de beurs weer alle kanten op.
Ik dacht eerder WOW ahold, binnen een aantal minuten al een volume van over de miljoen, daar lopen een baar grote beren op de verkoop knop te drukkenquote:
ja, nog erger dan ik verwacht had...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht eerder WOW ahold, binnen een aantal minuten al een volume van over de miljoen, daar lopen een baar grote beren op de verkoop knop te drukken
Volgens BNR kunnen die onmogelijk meevallen, aangezien Ahold het meeste winst haalt in de VS en de dollar er zo (voor hen) beroerd voor staat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
ja, nog erger dan ik verwacht had...
Als de winstcijfers volgende maand mee vallen, is dit wel weer een mooi instapmoment.
dan zullen de verwachtingen ook laag zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens BNR kunnen die onmogelijk meevallen, aangezien Ahold het meeste winst haalt in de VS en de dollar er zo (voor hen) beroerd voor staat.
Ik heb het geweten, 1/3e van mn rendement hebben ze vernieldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht eerder WOW ahold, binnen een aantal minuten al een volume van over de miljoen, daar lopen een baar grote beren op de verkoop knop te drukken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Misschien dat ik na de opening meteen short in stap.
Is dat Doomsday?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:52 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ga in ieder geval wel short voor het weekend, want het is maandag 26 oktober
welnee, hij heeft even moeite met de 1,50 grens...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:52 schreef Vandergeld het volgende:
Hmm, lastig voor dit moment, dollar lijkt bezig bodem neer te zetten, bodem kan op dit moment er zelfs al staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |