Ga eens kijken voor een 106 van een paar jaar oud. Die is al iets groter. Een smart is wel leuk en aardig, maar niet heel betrouwbaar. Anders een daihatsu Cuore?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef Aloria het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang ik hier voor gespaard heb. Er komt elke keer wat tussen en dan is me mijn geld weer op etc.
Zou zeggen laat eens wat auto's zien wat jij echte auto's vind en overtuig mebinnen budget en binnen mijn woonplaats.
Waarom nou perse een oud hok aanprijzen als TS vrij duidelijk is dat ze een Smart wil?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga eens kijken voor een 106 van een paar jaar oud. Die is al iets groter. Een smart is wel leuk en aardig, maar niet heel betrouwbaar. Anders een daihatsu Cuore?
zeer zeker een leuke auto, goedkoop in wegenbelasting en benzine, lekker pittig 1.0 motortje erin en zijn niet kapot te krijgenquote:
Lekker pittig motortjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef babipangang het volgende:
[..]
zeer zeker een leuke auto, goedkoop in wegenbelasting en benzine, lekker pittig 1.0 motortje erin en zijn niet kapot te krijgen
moet je eens weten hoe ik met zo'n autotje menig honda civic/crx rijders(paupers) etc bij het stoplicht stront heb getrokken, dan moet ik wel zeggen dat een cuore minder geschikt is voor snelwegen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lekker pittig motortjeKom op zeg, je koopt zo'n ding toch niet om te racen? Het komt gewoon mee met normaal verkeer, maar daar is ook echt alles mee gezegd...
Krijg ik ook nog antwoord op mijn suggestie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef Aloria het volgende:
Ik heb een auto op het oog, waarvan het hele motor blok vervangen is bij 68.000 km. De nieuwe motor heeft nu 18.000 gereden. Heb al aardig wat tips gekregen waar ik op moet letten, dankje wel.
Ja heb nog even gekeken, ( sorry hij valt niet binnen mijn smaak) Mijn vriend heeft het ook geprobeert, heb wel 1 ford KA gezien voor als alle Smarts niet goed zijn. Dan is dat een optie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog antwoord op mijn suggestie?
Dat is de enige leuke Smart die werkelijk iets toe te voegen had.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:50 schreef rkd het volgende:
Mijn auto, niks mis met een smart.
[ afbeelding ]
Ja ik zit tussen de auto's van 1999/2000quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Jordy-B het volgende:
Een Ford Ka is een opvallend goeie auto. En je kunt er tenminste de snelweg mee op, zonder gelijk doodsangsten uit te staan.
Ik ben met mijn Ford Ka naar Oostenrijk geweest, zonder een centje pijn. Hij wil alleen niet echt hard de berg op.
Da's wel een uit 2002.
Veilig ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef rkd het volgende:
Ik zou gewoon een smart kopen,
De meeste zullen wel met een Golfofzo aankomen kakken. De auto's moeten ook rijden, smart is zuinig goedkoop in de wegenbelasting en goedkoop in de verzekering omdat ze zo veilig zijn.
Daarom moet je dus ook niet buiten de stad komen met zo'n ding.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom moet je dus ook niet buiten de stad komen met zo'n ding.
De versnellingsbak in zo'n ding is echt zoooo bagger gewoon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:50 schreef rkd het volgende:
Mijn auto, niks mis met een smart.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:15 schreef mckok1 het volgende:
ik heb voor een budget van 3000 een alfa 156 2.0
De veiligheidskooi van de Smart is anders verdomd stevig, wat ze in dat filmpje niet laten zien. Het lijkt alsof de hele auto ineen wordt gedrukt, maar in werkelijkheid is het allemaal kreukelzone wat daar verdwijnt. Alle energie wordt om de hele auto heen getunneld zodat de kooi zo min mogelijk kan vervormen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:19 schreef mckok1 het volgende:
owja. en veiligheid gaat voor alles. als ik dat filmpje zie zal ik er nooit aan beginnen. als je in de testauto (smart) had gezeten was je of verongelukt of je benen kwijt.(en hoofdpijn de rest van je leven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |