Ik was het niet van plan hoor, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Succes met zoeken..die is heul groot.
Ahmm ja Elisa heeft een eigen zaak?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die auto zal wel op de zaak verzekerd zijn? En dus maakt het niet uit als de collega de verzekering aanspreekt, want dat is dan dezelfde denk ik helaas
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Good boy *schouderklopje geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.awww wat vervelend, wat scheelt eraan?
Keelpijn, hoesten, holtes vol, koppijn en algehele lamlendigheid.Hopelijk gaat het niet echt doorzetten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Winterherfstdipje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Good boy *schouderklopje geeft
Keelpijn, hoesten, holtes vol, koppijn en algehele lamlendigheid.Hopelijk gaat het niet echt doorzetten.
Gelijk heel veel antigrippine gaan slikken als een gek, doe ik altijd, werkt als een tietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ow jee zal voor je duimen dat het weer keurig wegebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Winterdipje is bij meestal meer mentaalquote:
Ik vind inktvisjes er altijd een beetje eng uitzien, nog echt als inktvisjes als je ze eetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef oh-oh het volgende:
I'm hooooome![]()
Inktvisjes liggen te zwemmen in een bakkie water,ik ga ze zo schoonmaken, water voor de rijst kookt al bijna
De hoe wat? Waar haal je dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk heel veel antigrippine gaan slikken als een gek, doe ik altijd, werkt als een tiet
Nee, pas bij de kapsalondate weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind inktvisjes er altijd een beetje eng uitzien, nog echt als inktvisjes als je ze eet
Die zuignapjes enzo, ieh! Maar misschien is het wel hartstikke lekker! Nooit gegeten
Ik twijfel nog, zal ik kapsalon eten of kapsalon vanavond?
Ja, dus da's echt klote in dit gevalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahmm ja Elisa heeft een eigen zaak?
Idd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk heel veel antigrippine gaan slikken als een gek, doe ik altijd, werkt als een tiet
Nou vooruit, dan neem ik vanavond wel een broodje van de snackbar.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan neem ik vanavond wel een broodje van de snackbar.
Hmpf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Waar anders?quote:
Mooi he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |