Nou mits ik niet ben gekomen geen probleem hoor, maar als dat wel zo is ga ik niet mn eigen spulletje op lopen likkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je vriendin moet je wel zuigen nadat je dr hebt lopen batsen?
Overigens ben ik dat wel met je eens hoor. Maar ik had het niet erover dat je dan klaar kwam als je daarna nog moest likken
Da;s dan van voor mijn tijd denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee HO, DAT heb ik allemaal al es uitgelegd, dan had je maar op moeten letten
Eiwitten, is gezond joh!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou mits ik niet ben gekomen geen probleem hoor, maar als dat wel zo is ga ik niet mn eigen spulletje op lopen likken![]()
Najah goed, ontopic maar weer
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, wil je een warm hapje?
Is lekker met dit gure weer
Hmm, dan maak ik een weloverwogen besluit om je genereuze aanbod af te slaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zon of regen
een warm hapje is altijd af te wegen
Ik doe het niet voor mezelf hé, maar voor jou. Dat weet jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, dan maak ik een weloverwogen besluit om je genereuze aanbod af te slaan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf hé, maar voor jou. Dat weet je![]()
Maar ok, dan geef ik 't wel aan je moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géven nog wel!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]Hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géven nog wel!
Gezond warm hapje voor in de winter![]()
ieuw dat ziet er smerig uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Gezond warm hapje voor in de winter
Arme oppas, en wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef nieslief het volgende:
Hmmmm lekker gegeten (oh jee oh jee oh jee dat gaat verkeerd opgevat worden)
Ohoh oppas heeft luduvudu
Shoot ik moet zo werken en heb geen bal zin.
OMFG.... jij weet ook hoe je mijn libido voor een weekend moet verziekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Niet direct er na. Ik ga niet eerst de boel afdichten en het vervolgens zelf eruit likken![]()
Dat werkt ook niet echt erotiserend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, alten we het vooral niet over mijn libido hebben!
Mijn collega heeft mijn auto mee vandaag. Belde net: heeft schade. Zal ik weet hebben hoor
Zo gul, die jongenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef JJH het volgende:
Ll85, liep jij nou net zonder schaamte aan jan en alleman je kwakje uit te venten?
Je gaat teveel met Q om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |