Maar dan mag het heel officieel niet, als ze geen import aantekening op hun kentekenbewijs hebben staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet het ook bij sommige Alfa's of sportwagens
We hebben allebei gelijk volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan mag het heel officieel niet, als ze geen import aantekening op hun kentekenbewijs hebben staan.
Volgens mijElies moet het maar even navragen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik lig zo lekker op de bank en buiten regent het.
Ik voel me Qwea
Zelfde site, in principe het zelfde antwoord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.autoweek.nl/vraagantwoord.php?id=1012&CAT=Kentekens
Ik twijfel tussen geel en rood. Ik zou denk geel nemen want rood wordt dofquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:20 schreef ElisaB het volgende:
Doe maar kiezen:
Geel
[ afbeelding ]
Rood
[ afbeelding ]
Grijs
[ afbeelding ]
Zwart
[ afbeelding ]
Oh ik weet het echt niet zeker hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben allebei gelijk volgens mij![]()
Het mag in weze alleen bij US auto's óf bij auto's die dus het expliciet vermeld hebben met die 18.2 bepaling op hun kentekenbewijs (dit omdat een normale niet past).
Pech voor Elisa dus ben ik bang
Oke, thanks, ga ik even doen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
En Goodbye, antrigrippine haal je bij de drogist, moet je morgen echt ff doen, werkt als een tierelier, zo fijn![]()
Oh en over gaskachels gesproken, ik heb es in de UK bij iemand gelogeerd die alleen een gaskachel had.
Maar daar zat geen glasplaat in en dat had ze me ff niet verteld, en toen we thuiskwamen na een avond stappen liet zij de kachel aan en werd ik midden in de nacht wakker onder een smeulend dekbed![]()
Dat was best eng!
En die geit ging ook nog jammeren dat ik een nieuw dekbed moest betalen![]()
Mooi niet he, ze liet me bijna levend verbranden, stomme koe
Als je het goed bijhoud niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen geel en rood. Ik zou denk geel nemen want rood wordt dof
Het mag niet, tenzij importauto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik weet het echt niet zeker hoor
Heb toen voor de kever zitten lezen, maar dat ging vooral om die oude blauwe nummerborden waar de letters en cijfers echt dik op liggen en uitsteken. Toen kwam ik zoiets tegen over die kleintjes (achterop de kever zit ook een kleine, maar da's zo'n oude vierkante, da's weer iets anders).
Kortom, aan deze post heb je geen reet
WAREZquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Qtje, welke GA moet ik hebben? Mag ik weer een PM?
tuulkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Qtje, welke GA moet ik hebben? Mag ik weer een PM?
Nee nee, welk Gezellig Avondgedicht moet ik hebben bedoelde ik.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, welk Gezellig Avondgedicht moet ik hebben bedoelde ik.
En Q PMt me dan wat een gezellig gedicht is. Voor de avond.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, welk Gezellig Avondgedicht moet ik hebben bedoelde ik.
En Q PMt me dan wat een gezellig gedicht is. Voor de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |