Daar had ik ook de fipo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
-knipperdeknip-
godverdomme
Ik laat hem wel dicht mikken
MM was toch nog lang nie thuis?quote:
Ja ik ben idolaat van Robbert ten Brink, en ik vond m'n cliffhanger in de lapo zo vet dat ik jullie ff liet zweten.quote:
Als we m nu ook nog allemaal gaan quoten krijgt ze lekker veel hitsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
[SC] 241 Waar we een code naam voor Ymme zoeken?
godverdomme
Ik laat hem wel dicht mikken
Nee, en? Ik heb toch een reu hier?quote:
Welke naam? Ymme?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Q, ga nou niet weer die naam in dit topic gooien dan
Ik denk nooit, ik doe gewoonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Ll zat te overwegen of hij de naam ook echt in de TT ging zetten. Q niet
Wat heeft Ten Brink daar nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ben idolaat van Robbert ten Brink, en ik vond m'n cliffhanger in de lapo zo vet dat ik jullie ff liet zweten.
Zo van 'doettie 't of doettie 't niet'
Gij smeerpijp!quote:
Ja, jij hebt mijn vertrouwen niet beschaamd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Oh en Greys, ik zei dat van dat groen natuurlijk alleen maar om te bewijzen dat het ook góed kan gaan
Zeg als ik ooit een topic moet openen wees dan een beetje lief voor me OK?quote:
Nee echt bijlezen is niet de moeite.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:41 schreef Morretje het volgende:
* Morretje probeert het allemaal bij te benen, maar het wil niet vlotten.
En dan ga ik ook nog het hele weekend weg...Dag social life voor maandag. (bijlezen moet dan)
Lotto Weekend Miljonairs.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft Ten Brink daar nou weer mee te maken
Broekie!
/antiek
Jweet!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft Ten Brink daar nou weer mee te maken
Broekie!
/antiek
Hihihihi. We'll be gentle!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zeg als ik ooit een topic moet openen wees dan een beetje lief voor me OK?
*proest*quote:
Ja hoor, maar die rotterdammer kan wel tegen een stootje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zeg als ik ooit een topic moet openen wees dan een beetje lief voor me OK?
Ohoh nou moet ik dus zorgen nooit de LAPO te hebben he.quote:
Dat geldt alleen voor newby's, ik weet waar ik naar vraagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Ja, jij vraagt erna. Misschien moet je dat es afleren
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lotto Weekend Miljonairs.
En het goede antwoord is.................................................
......................................... Antwoord B!
En daarvoor al een heel relaas of de deelnemer het nou wel zeker weet enzo
Oh, ik wilde al gaan gillen dat Doet ie 't of doet ie het niet van PJ Rens was ipv Robert ten Brinkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jweet!![]()
Hoe hij altijd vet de spanning opbouwt bij Weekend Miljonairs
Iedereen behalve Q. Die gaat er keihard in.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen behalve Q. Die gaat er keihard in.
Jawel hoor! Loveless is alleen een doorgewinterd topicopener, dus daar hadden we hoge verwachtingen van qua snelheid die hij niet waar kon maken helaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ohoh nou moet ik dus zorgen nooit de LAPO te hebben he.
Ja dat zou ik dus ook zeggen ja.....quote:
Ik wist dat ik je daarmee gelukkig kon maken.quote:
Are you talking to me?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ohoh nou moet ik dus zorgen nooit de LAPO te hebben he.
Jah, die was nu nog trager dan MrS.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel hoor! Loveless is alleen een doorgewinterd topicopener, dus daar hadden we hoge verwachtingen van qua snelheid die hij niet waar kon maken helaas
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Cat en ik hebben besloten dat we kuthamstermonstergroennietgroenwijf gaan vervangen voor Yolanthe
En als de echte dan ter sprake komt?quote:
Yolanthe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Cat en ik hebben besloten dat we Ymme gaan vervangen voor Yolanthe
Please!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt bijlezen is niet de moeite.
Ik wil best je pmmen als dr iets leeswaardigs voorbij komt.
Kleine kans hoor![]()
Hoe gaat het met jou en je knipperlichtje en Ravage na gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |