ik heb zelf ook PRECIES de zelfde scherm en ik ben al een lange tijd opzoek ik zat te denken aan 50 euriesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef toilettas het volgende:
Liefst alles in een, maar wat dacht je over te hebben voor het scherm?
TS: als je die kans niet aangrijpt..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik heb zelf ook PRECIES de zelfde scherm en ik ben al een lange tijd opzoek ik zat te denken aan 50 euries
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:19 schreef cherrycoke het volgende:
toilettas
you got a PM
hoop dat het je dan uitkomt
is ie nou weg danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef toilettas het volgende:
Onder voorbehoud verkocht tegen 130 euro.
Neenee, daarom de 'onder voorbehoud'. Vrijdag weet ik meer.quote:
Zonder monitor neem ik aan dan, de monitor zelf kan al voor 50 weg namelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef Petturik het volgende:
voor 50 inc mag je em versturen naar mij.
ja sorry, had mn bericht net gewijzigd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:03 schreef toilettas het volgende:
[..]
Zonder monitor neem ik aan dan, de monitor zelf kan al voor 50 weg namelijk.
# Pentium 4 processor, 2.0 GHz (up to 3.06 GHz available)quote:
Wat mij betreft een deal. PM me even je adresgegevens, dan stuur ik je mijn rekeningnummer enzoquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:09 schreef Petturik het volgende:
[..]
ja sorry, had mn bericht net gewijzigd.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:22 schreef Petturik het volgende:
[..]
# Pentium 4 processor, 2.0 GHz (up to 3.06 GHz available)
# 400 MHz bus (533 MHz available)
# 256 MB SDRAM (three DIMM slots; allowing up to 2.0 GB of RAM)
# Six USB 2.0 ports; two front, four back for connecting low and medium speed devices
# Intel Pro1000 Gigabit 10/100/1000BaseT Ethernet
# Integrated Intel Extreme Graphics
# CD-RW/DVD-ROM 'combo' drive
Krijg ik eindelijk m'n informatie, krijg ik niet meer de kans om erover heen te biedenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:34 schreef toilettas het volgende:
[..]
Wat mij betreft een deal. PM me even je adresgegevens, dan stuur ik je mijn rekeningnummer enzo
Die info kwam niet van mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik eindelijk m'n informatie, krijg ik niet meer de kans om erover heen te bieden
Edit: meer dan 50 heb ik er eigenlijk ook niet voor over, dan is 'n andere optie die ik heb staan toch beter. Maar als de deal nou op 't laatste moment toch niet doorgaat.....![]()
Hoe zit het nou met het scherm, hoeveel heb je er daar nou van/hoeveel zijn er (nog) beschikbaar??
Dat had ik gezien, en eigenlijk beaam je hiermee dat je mijn vraag dus gewoon genegeerd hebt. Ik heb 't tot 3 keer toe gevraagd, en iemand anders moest antwoorden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:41 schreef toilettas het volgende:
[..]
Die info kwam niet van mij.
Daarnaast weet ik ook niet zeker of het klopt: volgens mij zit in deze een CD (dus niet DVD) speler, en ik weet niet hoe de potentiele koper daar tegenover staat.
Ik heb nu nog 3 van deze schermen staan. Ze zijn IMHO toch zeker wel een euro of 50 per stuk waard.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, en eigenlijk beaam je hiermee dat je mijn vraag dus gewoon genegeerd hebt. Ik heb 't tot 3 keer toe gevraagd, en iemand anders moest antwoorden.
Da's wel heel selectieve blindheid dan (3 keer!)quote:
E 35,- geboden, excl. verzendkosten; k kom liever ophalen - woon je in de buurt van 'n treinstation?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:41 schreef toilettas het volgende:
[..]
Ik heb nu nog 3 van deze schermen staan. Ze zijn IMHO toch zeker wel een euro of 50 per stuk waard.
Rotterdam centraal ligt alleen nogal opgebroken op het moment. Heb wel een VGA kabeltje voor je ja, en zelfs een powersnoerquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef cherrycoke het volgende:
heb je morgen even tijd het is voor mij het makkelijkst als we op Rotterdam centraal station afspreken
nog een vraagje krijg ik het VGA snoertje er ook bij ?![]()
powersnoer + vga kabeltje zou helemaal fantastich zijn ik ben na 15:00 klaar met werk dus zeg het maar hoe laat het u uitkomtquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef toilettas het volgende:
[..]
Rotterdam centraal ligt alleen nogal opgebroken op het moment. Heb wel een VGA kabeltje voor je ja, en zelfs een powersnoer
Goede afspraak lijkt me als je naar de achterkant van Rotterdam CS loopt (dus voorbij spoor 14). Dan ga ik wel op een taxi parkeerplaats staan
Ik PM me je telefoonnummer wel even. Hoe laat denk je ongeveer op Rotterdam CS te kunnen staan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
powersnoer + vga kabeltje zou helemaal fantastich zijn ik ben na 15:00 klaar met werk dus zeg het maar hoe laat het u uitkomt
even zien tussen half 5 en 5 uur bedankt voor je telefoon nummer is wel handig jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef toilettas het volgende:
[..]
Ik PM me je telefoonnummer wel even. Hoe laat denk je ongeveer op Rotterdam CS te kunnen staan?
(is herhalen weer 3 keer nodigquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
E 35,- geboden, excl. verzendkosten; k kom liever ophalen - woon je in de buurt van 'n treinstation?
35 Genoteerd maar gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren. Daarnet gebeld door iemand die ook een scherm wilde hebben voor 50,- en neem aan dat de laatste ook voor die prijs weggaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik herhaal:
[..]
(is herhalen weer 3 keer nodig![]()
)
En ik begrijp uit de voorgaande posts dat je makkelijk naar het station kunt komen, als je dat nog een keer zou willen doen, zou dat fijn zijn.
Je kunt ze ook voor nog iets meer met garantie krijgen, vandaar dat ik er niet zonder meer E 50,- op bied.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef toilettas het volgende:
[..]
35 Genoteerd maar gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren. Daarnet gebeld door iemand die ook een scherm wilde hebben voor 50,- en neem aan dat de laatste ook voor die prijs weggaat.
Dan zou ik toch echt voor zo'n schermpje gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je kunt ze ook voor nog iets meer met garantie krijgen, vandaar dat ik er niet zonder meer E 50,- op bied.
E 40,- wil ik er wel van maken.
O sorry, mobiel functioneert hier niet (geen bereik)quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef cherrycoke het volgende:
was de tijd goed heb je ook een smsje verstuurd
kijk das mooi bel ik je als ik er benquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef toilettas het volgende:
[..]
O sorry, mobiel functioneert hier niet (geen bereik)
Tijd is goed hoor!
Tja, dat was te verwachten. Laks en daar bovenop ook nog niet erg sportief. Fijn zaken doen met zo'n verkoper zeg...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef toilettas het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt voor zo'n schermpje gaan.
Jezus zeg wat een huilie. Als ik mijn scherm denk voor 50 te kunnen slijten doe ik het toch niet voor 40?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Tja, dat was te verwachten. Laks en daar bovenop ook nog niet erg sportief. Fijn zaken doen met zo'n verkoper zeg...never mind, succes met je handeltje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |