Lol, gewoon de hele dag vanaf je werk zitten F5en hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:15 schreef RvLaak het volgende:
Damn, moet naar huis... Dan maar onderweg op BNR het nieuws meekrijgen...
tot vanavond
Ja het is 5 uur, de werkdag zit erop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
Dit was Wognum een paar minuten geleden.
[ afbeelding ]
Medewerkers vertrekken.
Dat lijkt mij ook. Zij kunnen toch niks anders doen dan afwachten. Het begint mij ook allemaal wat lang te duren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het is 5 uur, de werkdag zit erop.
Eenschquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Zij kunnen toch niks anders doen dan afwachten. Het begint mij ook allemaal wat lang te duren.Telkens maar weer dat uitstel.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef eleusis het volgende:
"Krankzinnig. Regenboog boven gebouw #dsb. Zou het??"
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/lqobx
Hilarisch!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef eleusis het volgende:
"Krankzinnig. Regenboog boven gebouw #dsb. Zou het??"
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/lqobx
Zorgvuldigheid is in dit geval wel rechtvaardig. Maar zoals gezegd hebben een aantal die dat roepen eens wat anders geroepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Zij kunnen toch niks anders doen dan afwachten. Het begint mij ook allemaal wat lang te duren.Telkens maar weer dat uitstel.
![]()
Ik roep ook niet op tot onzorgvuldigheid, maar het is meer een uiting van ongeduldigheid. Net als dat de trein 5 minuten vertraagd is volgens het bord maar je staat inmiddels al 10 minuten te wachten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zorgvuldigheid is in dit geval wel rechtvaardig. Maar zoals gezegd hebben een aantal die dat roepen eens wat anders geroepen.
Ongeduldigheid is een kenmerk van de huidige tijd helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik roep ook niet op tot onzorgvuldigheid, maar het is meer een uiting van ongeduldigheid. Net als dat de trein 5 minuten vertraagd is volgens het bord maar je staat inmiddels al 10 minuten te wachten.
Check, volgens 1 vandaag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef Adolecens het volgende:
Hij komt nu naar buiten en er is uitstel to maandagochtend 9:00 uur!
tt aangepastquote:
Ja, dat zou echt mooi en helemaal verdiend zijn voor de werknemers, spaarders (met name die met meer dan 100K of een achtergestelde deposito) en de andere banken (die voor de DGS moeten opdraaien)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk mislukt het en gaat daarna de stekker eruit. Kaalplukken die Dirk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |