Huh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Zou ik nog de enige op Fok zijn met een Asielactie tag?
Da's alleen maar een goede eigenschap van je! Ik was toen lekker ook al groen voor ik op vakantie gingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo héél raar is het toch niet dat ik me even wil verdedigen? Kom op, hij blockt me op PM, alsof ik een halszaak begaan heb. Er stond geen onvertogen woord in mijn PM. Dat mag ik best even gezegd hebben. Dat zou iedereen willen die er hier achter kwam dat hij/zij geblockt was, beetje inlevingsvermogen graag.
[..]
Guilty, ik ging weer eens teveel van het goede in de mens uit![]()
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
kun je mij ook eens gelijk geven? Ik bedoel, haar wel mij niet?
WTF
Ik vind sterretjes in plaats van een omschrijving toch makkelijker lezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk wat dat van dat mens wiens naam we niet mogen noemen wel Greys dr schuld, die zorgde voor dat groen, dat mens wiens naam we niet mogen noemen kon er echt he-le-maal niks aan doen, DUH
Thnx!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de OP erin gezet, maar bij mij gaan die supermannetjes altijd mis.
Ik had die *naamdiewenietmogennoemennunietennooitniet* nooit groen moeten maken (dat heeft Q me ook heel subtiel laten weten per PM destijdsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk wat dat van dat mens wiens naam we niet mogen noemen wel Greys dr schuld, die zorgde voor dat groen, dat mens wiens naam we niet mogen noemen kon er echt he-le-maal niks aan doen, DUH
ja dank jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Yns, de enige die ik moest aanpassen was die met de zwartgroenzwartgroenlijst toch?
Dan ist klaar!
Dat is een lang lang, medisch verhaal maar Greys weet dat ik 'm verdiend hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Huh.
Waar gaat die Mightymouse tag dan over als ik vragen mag?
Da's omdat Muis gewoon écht een mighty mouse is!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Huh.
Waar gaat die Mightymouse tag dan over als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had die *naamdiewenietmogennoemennunietennooitniet* nooit groen moeten maken (dat heeft Q me ook heel subtiel laten weten per PM destijds![]()
). Ze had als excuus dat ze niet naar de brievenbus kon en toen ze wel via een brievenbus of drie naar de intratuin ging en die GH kocht, toen had ik het kunnen weten
SRSLY!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een lang lang, medisch verhaal maar Greys weet dat ik 'm verdiend heb
Op het moment niet neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's omdat Muis gewoon écht een mighty mouse is!
Da's niet even een twee drie uit te leggen eigenlijk en ik weet ook niet of Muis dat wel wil
Ok is goei hoor je hoeft niet alles op internet te gooien dat snap ik heus wel. Vragen staat vrij toch??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een lang lang, medisch verhaal maar Greys weet dat ik 'm verdiend heb
Waar??????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik weet al wie het is trouwens. In een ander topic is ze ook al uitgekotst volgensmij (alleen weet ik dan niet waarom).
Ben jij nog niet zum hause?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
Booooh ff wachten. Ik ga ff een modderbad en bikini's kopen, dan kunnen jullie verder in bikini.
Maak ik de foto's en filmpjes wel
Ohoh de rel wordt steeds leukerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik weet al wie het is trouwens. In een ander topic is ze ook al uitgekotst volgensmij (alleen weet ik dan niet waarom).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |