Ik kom er ook nooit meer, maar ik neem aan dat iedereen wel heeft begrepen hoe stupide de reacties daar altijd zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Wat doe je überhaupt op de site van de telegraaf?
Dan heet het wijsheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
Wat vind je dan van slimme mensen zonder mening?
Ik hoop dat je aan het trollen bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jammer dat ik mijn hypotheek niet bij DSB heb, als ze failliet gaan hoef je dan namelijk niet af te betalen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent
Domme mensen hebben vaak juist de sterkste meningen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef 3keernix het volgende:
HOAX! Domme mensen hebben sowieso geen mening!
Die vaak nergens op slaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Domme mensen hebben vaak juist de sterkste meningen.
Kom, het was niet zozeer als trollen bedoelt, maar een geintje links of rechts moet toch kunnen ?quote:
Die gaan dan schreeuwen en op tafels slaan om hun 'argumenten' kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Domme mensen hebben vaak juist de sterkste meningen.
Dan ben je gewoon domquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben slim. Alleen kan ik niet hoofdrekenen.
Ik heb geen hoofd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |