Doeiquote:
Ericquote:
Inderdaadquote:
smaken verschillenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Juist wel, of kan je niet tegen de waarheid?
Laat me raden, je bent zo geïndoctrineerd door Ruler dat grolsch op de eerste plek komt?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
smaken verschillen
daarom kies ik op 1 grolsch en op 2 hertog jan
Het ging toch over mannen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
smaken verschillen
Iedere vrouw heeft wel een mannelijke kant.quote:
nee.. ben hier thuis opgevoed met grolsch dus dronk t al voor wouters komst hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent zo geïndoctrineerd door Ruler dat grolsch op de eerste plek komt?
Vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
smaken verschillen
Kijk wat voor volk dat drinktquote:
*burp*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft wel een mannelijke kant.
Weet ik, doe jou maar een wit wijntjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee.. ben hier thuis opgevoed met grolsch dus dronk t al voor wouters komst hier.
Op een of andere manier heb ik t niet zo op heineken, amstel en dommelsdus tja blijft er weinig over hemaar ben niet z'n fanatiekeling als hem hoor
ojaquote:
Jepquote:
Waar dan? *krabt aan haar chronische jeuk*quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar dan? *krabt aan haar chronische jeuk*
Nou, sinds ik er achter gekomen ben dat vrouwen niet poepen een hoax is, zie ik steeds meer mannelijke dingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar dan? *krabt aan haar chronische jeuk*
Oh, jij bent er ook zo eentje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, sinds ik er achter gekomen ben dat vrouwen niet poepen een hoax is, zie ik steeds meer mannelijke dingen.
Ik weet het, flauw enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |