ga maar langs je moeder, ook aan komen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel.![]()
Nog geen duidelijke plannen voor het weekend... misschien zondag even bij mijn moeder langs, verder zie ik wel.... en jij?
Hai!quote:
Nee, ik ben niet twaalf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent 12![]()
maar ik ben wegessen und schaatsen und so
aan mijn moeder komen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ga maar langs je moeder, ook aan komen heheb jij je goeie daad ook weer gedaan voor t weekend.
ik heb morgen personeelsuitje van mijn vrijwilligerswerk en ik werk zaterdag
Nee, ben nog niet weggeweest...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het nog gelukt met de noodzakelijke dingen?
Leuk, waar gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
morgen uitje net personeel waar k vrijwilligerswerk doe en zondag werken
hier verder alles wel goeden ook beetje moe
jij nog weekend plannen?
[..]
goeie avond![]()
hoe is t?
nog weekend plannen??
Langsgaan is ook zo zinloos, even zwaaien en je bent weer wegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Langsgaan is ook zo zinloos, even zwaaien en je bent weer weg
Dat klopt helemaal, ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk vertellen dat onze stoepiequote:
Dat dacbt ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zal volgende keer mijn zinnen beter nalezen
je mag niet aan je moeder komendat is ziek
ga maar gewoon bij haar op bezoek
Daar doelde karin op hoorquote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk, waar gaan jullie heen?
Vanavond ga ik logeren bij suikertaartjeEn morgen heb ik 2 uurtjes rijles en ga ik naar de verjaardag van een vriend
Zondag lekker voor mezelf!
gelukkigquote:
Klinkt tof!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:36 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
klinkt goed
k ga eerst na papenburg voor een rondleing dan naar leer (rondwandeling met gids, havenrondvaart) en dan vrij win leer winkelen met als afsluiter een diner
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gelukkig
je noemde me lieverd
Ik zei trouwens gister tegen Bart dat we maar een keer een datum moeten prikken, dan kom ik nar Purmerend om biertjes te drinkenquote:
oeh ja, lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei trouwens gister tegen Bart dat we maar een keer een datum moeten prikken, dan kom ik nar Purmerend om biertjes te drinkenLijkt je dat ook wat?
Dat ligt eraan, heb je een leuke TT bedacht?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, heb je een leuke TT bedacht?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij nader inzien... laat maar... ik weet geen goede topictitel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |