@ 4:20quote:At Scantraxx, only my own music will be represses
quote:My track is a record .. it will be a hit.
headhunterz, he made me crazy ... Listen, no no Listen, no no ... and now he is climbing
Er gaat nog steeds geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het lijkt me wel waarschijnlijk wie het is. Tip: MC Rems organiseert..
Toch wel vet! Ik wil hem ook eens live zien!
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
het kan me eigenlijk verotten wat de naam is, want ik vidn het helemaal neit zo'n vette plaatde oude versies zijn honderduizendmiljoen keer beter
-melodie is niet verbeterd
-kicks zijn niet verbeterd
-extase gevoel is weg
of ben ik nou een ziekerd die in het verleden blijft hangen...
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het lijkt me wel waarschijnlijk wie het is. Tip: MC Rems organiseert..
Dan zijn het dus gewoon prutsers bij Scantraxx dat ze de verkeerde naam op de CD zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef Da_Ripper het volgende:
De comments zeggen hetzelfde; dat er dus geen tuneboy-remix is.
Zou het dan Tuneboy - I have a different feeling zijn misschien?
Edit: nu ze alle 3 naast elkaar te hebben gelegd, hoor ik geen verschil.Volgens mij is het allemaal dezelfde track --> en om het nieuwsbericht te quoten:
[..]
lijkt het mij dat de remix niet van de HS-Masterz is maar dat Tuneboy hem zelf heeft gemaakt.
Ik vind dat ene nootje dat veranderd is ook precies goed. De climax is nog steeds geweldig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.Die was perfect! Misschien dat ene nootje hoger. Dat doet 't 'm.
En het extase gevoel is er nog steeds. Je herkend gewoon die oude plaat die veel te weinig is gedraaid. Ennuh als er volgens jou niks is verbeterd....hoe kan het zijn dan de oude 100.000 beter is
jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
of ben ik nou een ziekerd die in het verleden blijft hangen...
Wel in een spoiler bitte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijn
Verlos ons uit ons lijden ElDani
gezellig kerelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel in een spoiler bitte.
En kaartjes zijn binnen, dus het is zeker dat ik ga. T-tje...doe ff PM'en je nummer. Er kunnen nog 2 mensen mee...dus ik hoor het wel.
Intro is niceeeee patrick !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Sethje het volgende:
Grappig dat je dat post Remco,
Check de bootleg van Twisted die avio maakte voor twisted, vanaf 1.20
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijn
Verlos ons uit ons lijden ElDani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef ElDani het volgende:
[..]Dat dacht ik dus alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie de filmpjes vanzelf wel verschijnen (Boy... *hint hint*)
Partyagenda;
Outdated....
*offtopic*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Intro is niceeeee patrick !!
@Remcore; erggg nice om zulke oude klappers toch weer terug te horen. Binnenkort eens kijken of ik wat van die oude trance klappers als vinyltjes ergens kan vinden. Misschien een avondje een oude trance mix in elkaar draaien met alleen maar (voor mij persoonlijk iig) klappertjes van de bovenste plank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver ik haat raadsels.... maar nee, ik ga er niet op klikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:03 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus alIk zie de filmpjes vanzelf wel verschijnen (Boy... *hint hint*)
Brain Ovulation - Kicks & Bassquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef LtNoX het volgende:
Verder; ik erger me hier nu al een paar dagen aan, maar hoe heet die plaat waarvan Q-dance hun standaard sample van gejat heeft ook weer?
Ik meen me iets van oval loops oid te herinneren, maar daar kom ik op YT niet veel mee verder. Wie helpt?
Juist, dat was hem. Dank!quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
die ga ik vanavond ff checken, maar wel heel toevallig jahquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Sethje het volgende:
Grappig dat je dat post Remco,
Check de bootleg van Twisted die avio maakte voor twisted, vanaf 1.20
ik zat op YT en ineens schoot mij deze titel te binnen, dus ff weer geluisterd for all time sakequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Intro is niceeeee patrick !!
@Remcore; erggg nice om zulke oude klappers toch weer terug te horen. Binnenkort eens kijken of ik wat van die oude trance klappers als vinyltjes ergens kan vinden. Misschien een avondje een oude trance mix in elkaar draaien met alleen maar (voor mij persoonlijk iig) klappertjes van de bovenste plank
[..]dan zat ik met het 2e woord van de act mis, dacht dat het 'gewoon' wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is ook lekkâhquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Heeee dat wilde ik ook posten! Ik had gehoopt op een lekkere knaller. Dit lijkt mij op een showtek cover..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx verlaagd zicht met de meest standaard "showtek-achtige" tekst.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat zou wel weer een stoere actie zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Koepert het volgende:
Showtek scoort dus wij kunnen dit ook? De tering ik hoop dat dit een grap is... Alsjeblieft laat het een actie zijn om ShOwTeK te kakken te zetten
quote:To be the best, you have to beat the best
I'm undefeated, my style is everlasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |