Bitchiequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik wil er wellicht ook wel heen, maar zal aan de knie van NLS liggen, want we zouden samen gaan...maar hij is nu een beetje het mietje uit aant hangen![]()
als het hier ook doorgaat, kunnen we mooi ff meetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
BitchieHet gaat vandaag alweer stukkie beter dus heb goede hoop voor zaterdag
![]()
Moet zeggen dat het setje van B-Frontliner op XQ wel heel lekker is trouwensAlleen die atrocity
Kon het orginieel al niet waarderen en de remiks vind ik ook vrij mager eigenlijk..
ja, miss kunnen we ook carpoolen. ga je met auto? en via nijmegen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het hier ook doorgaat, kunnen we mooi ff meetenen ik vind die remix van Atrocity wel lekker
Je kan eventueel met mij meerijden. Moet toch langs Nijmegenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
ja, miss kunnen we ook carpoolen. ga je met auto? en via nijmegen?![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga met de auto en via de A1-A50-A73, maar weer niet hoeveel kameraden er meegaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
ja, miss kunnen we ook carpoolen. ga je met auto? en via nijmegen?![]()
![]()
![]()
![]()
dat is over 1,5 week alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef ElDani het volgende:
Want eind deze maand ligt de Decibel DVD in de schappen!
of jij ook gaat is afhankelijk van je broer(tje)?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je kan eventueel met mij meerijden. Moet toch langs Nijmegen
Zal deze week even overleggen met mijn broer(tje) die mogelijk mee gaat.
Uh, tijd, geld en werk..... en hij wist het ook niet zeker. Ga iig niet in mijn uppie die kant op...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga met de auto en via de A1-A50-A73, maar weer niet hoeveel kameraden er meegaan
[..]
dat is over 1,5 week al
[..]
of jij ook gaat is afhankelijk van je broer(tje)?
1 van mijn favoriete J&W nummersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.josh-wesz.nl/#home/view/item/2
free release van Alexes
Wou hem net posten.. Vette track!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
voor alle fans![]()
ik meot alleen bij die melodie wel elke keer denken aan:
Held, erg vet. Wel weer jammer dat het niet hun laatste versie is door die disk-crash. Klagen hoor je me verder nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
voor alle fans![]()
ik meot alleen bij die melodie wel elke keer denken aan:
Eindelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
Rare prioriteiten Boyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
LOL at 1:57
hier is dan wel een aftermovie van....waarom niet q-base?
Weer een bewijs dat Alphaverb, op Got It na, niet mijn stijl is...quote:
Haha, was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy ik dacht dat jij 0.22 leuker zou vinden aangezien ze je slogan geript hebben en op de billen van 2 dames hebben geplakt
Heb Promo nu een aantal keren zien draaien ook onder een andere naam en heb hem nog niet 1keer gezien dat ie contact maakte met de menigte. Na zijn set op Decibel zag ik hem nog wel langslopen heel droog voor zich uitkijken net of die na de supermarkt liepquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb liever iemand die als een zoutzak staat en heerlijk mixed dan een rondspringende mongool die er niets van bakt... het doet me denken aan promo vs outblast op black 2007..
promo heel serieus mixen en lekker platen erop leggen en outblast stond maar te springen en klappen, en dan achteraf iedereen ja en promo was niet enthousiast en blablablablablablabla.. nee die man doet gewoon zijn werk en als hij werkt wil hij het goed doen.. en hij heeft er echt wel plezier in hoor
al geef ik wel toe dat een doorgedraaide mongool achter de draaitafels aanstekelijk kan werken, het straalt energie uit en dat pikt het publiek vaak op.. maar goed als je alleen maar lekker plaatjes aan elkaar mixed op een goede manier (kijk ook naar vince) dan gaat het toch ook wel los
en als het publiek niet wil dan ga je toch gewoon lekker zingen hardstyle..la die fucking da... hardstyle.. here we, here we here we fucking go
niiiiiiiiiicequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
voor alle fans![]()
dikke shit zeg ik dan maarquote:
zo denk ik er ook over, als dit de lijn is dan is het inderdaad zeker de moeite waard! alleen blijft het geluid en de grafdrukte helaas ook aanwezig, net als de vorige jaren, dus wat dat betreft zou deze lijn maar een lichte verbetering zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:44 schreef poiuytr het volgende:
Was voorplan om mijn kaartjes voor Qlimax te verkopen maar als doe line-up uitkomt die hier is gepost ben ik er zeker bij, al die jaren nog nooit zo goede line-up gezien op Qlimax. Als ik wordt het alweer de 5e keer Qlimax lijk wel een oud man.
nuff saidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef Koepert het volgende:
@ Bouncende tieten hele filmpje
![]()
@ Matchen intro Maximum Force en de beelden/filmmateriaal
@ Australian (en andere nationaliteiten) party peeps..
@ Scenery & tWeer
@ Hele fucking show...
Zelfs in HS kan men zijn emoties kwijtquote:
Verder gewoon een lekker trekkiequote:This is a song I wrote in a period when I realised that not everybody can choose their path of life.
Obviously you can make decisions which make your life what it is, but there are also influences that you cannot lay a finger on.
Like deadly deseases...
Basically i've seen a few very close people die because of that and seen what it can do to the people around them.
Whether it's your partner, father, mother, children, other family or even a simple friend; it can really change your life.
Sometimes when I think back of those people I just wonder what it's like on 'the other side', so thats where my inspiration for this track came from.
Lyrics:
What's it like on the otherside?
Some people get old together,
some people split apart when it's too much.
Some people stay true forever
And some get seperated!
Why...
does death,
cause misery and pain
it's tortuering my brain!
What's it like on the otherside?
wat een geweldige locatie, zo te zien vanuit de luchtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
LOL at 1:57
hier is dan wel een aftermovie van....waarom niet q-base?
Zou chill zijn boy, je kunt eventueel ook gewoon met NLS en mij stampjes plaatsen dan, als je verder geen maten meekrijgt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je kan eventueel met mij meerijden. Moet toch langs Nijmegen
Zal deze week even overleggen met mijn broer(tje) die mogelijk mee gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |