abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73855303
Nouja.. Dat heb ik ook niet echt bij dat filmpje van dbstf.. Die zitten ook niet als vrolijkerds van.. Zin in!

Dana is gewoon Dana denk ik.. Ik vond haar in de Outland echt geniaal draaien, dus daar zal het niet aan liggen!
Mixes onder de naam Khadber
pi_73856262
De keren dat ik Dana heb zien draaien stond ze er altijd wel met een lach en af en toe klapt ze wat mee etc.. Het is geen Headhunterz ofzo die met wilde armgebaren staat te springen, maar ze oogt zeker niet chagrijnig of plichtmatig.

Als je het over zoutzakken hebt, Technoboy kan er wel wat van hoor... Maar elke DJ moet zelf weten hoe hij/zij achter de decks staat. Al werkt het voor mij wel als DJs er zelf ook een feestje van proberen te maken. Goed voorbeeld waren Audio Psychos en met name Bass Modulators en Psyko Punkz afgelopen vrijdag. Die gasten staan vol energie en brengen dat over op het publiek.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:14:22 #128
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73856588
ik heb liever iemand die als een zoutzak staat en heerlijk mixed dan een rondspringende mongool die er niets van bakt... het doet me denken aan promo vs outblast op black 2007..
promo heel serieus mixen en lekker platen erop leggen en outblast stond maar te springen en klappen, en dan achteraf iedereen ja en promo was niet enthousiast en blablablablablablabla.. nee die man doet gewoon zijn werk en als hij werkt wil hij het goed doen.. en hij heeft er echt wel plezier in hoor
al geef ik wel toe dat een doorgedraaide mongool achter de draaitafels aanstekelijk kan werken, het straalt energie uit en dat pikt het publiek vaak op.. maar goed als je alleen maar lekker plaatjes aan elkaar mixed op een goede manier (kijk ook naar vince ) dan gaat het toch ook wel los

en als het publiek niet wil dan ga je toch gewoon lekker zingen hardstyle..la die fucking da... hardstyle.. here we, here we here we fucking go
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73857635
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef 16meter het volgende:
De keren dat ik Dana heb zien draaien stond ze er altijd wel met een lach en af en toe klapt ze wat mee etc.. Het is geen Headhunterz ofzo die met wilde armgebaren staat te springen, maar ze oogt zeker niet chagrijnig of plichtmatig.

Als je het over zoutzakken hebt, Technoboy kan er wel wat van hoor... Maar elke DJ moet zelf weten hoe hij/zij achter de decks staat. Al werkt het voor mij wel als DJs er zelf ook een feestje van proberen te maken. Goed voorbeeld waren Audio Psychos en met name Bass Modulators en Psyko Punkz afgelopen vrijdag. Die gasten staan vol energie en brengen dat over op het publiek.
Technoboy is wel bewegelijk achter de decks, maar interactie heeft ie niet met het publiek.

En Audio Psychos, Bass Modulators en Psyko Punkz waren helden wat een energie was er die avond Ik hoop dat er een DVD van komt
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_73857986
iemand die zaterdag nog op Inshock Overdose te vinden is?? ik waarschijnlijk wel met wat kameraden, line-up is retedik en dat voor die prijs

maar goed, setje van Dana @ Q-Base 2009 geluisterd in de auto, klonk zeker niet slecht
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:00:09 #131
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73858530
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die zaterdag nog op Inshock Overdose te vinden is?? ik waarschijnlijk wel met wat kameraden, line-up is retedik en dat voor die prijs
Misschien
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_73858684
quote:

maar goed, setje van Dana @ Q-Base 2009 geluisterd in de auto, klonk zeker niet slecht
Ga er mogelijk ook heen, vette line up.

Inshock een paar jaar terug, was 1 van mijn beste small indoor feestjes. Het was er net een sauna toen, maar ook zzooooo gruwelijk gezellig
pi_73858778
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ga er mogelijk ook heen, vette line up.

Inshock een paar jaar terug, was 1 van mijn beste small indoor feestjes. Het was er net een sauna toen, maar ook zzooooo gruwelijk gezellig
als het 1 van jouw beste was, dan heb ik er vertrouwen in kerel ff kijken wie ik meekrijg...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:16:52 #134
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73862038
quote:
Ik wil er wellicht ook wel heen, maar zal aan de knie van NLS liggen, want we zouden samen gaan...maar hij is nu een beetje het mietje uit aant hangen
Vorige jaren was het in Well, en had er toen heengewild maar niet doorgegaan en laterna superveel goede verhalen over gehoord. En inderdaad, de line up is boemlauwdebom!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:22:44 #135
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73862305
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb liever iemand die als een zoutzak staat en heerlijk mixed dan een rondspringende mongool die er niets van bakt... het doet me denken aan promo vs outblast op black 2007..
promo heel serieus mixen en lekker platen erop leggen en outblast stond maar te springen en klappen, en dan achteraf iedereen ja en promo was niet enthousiast en blablablablablablabla.. nee die man doet gewoon zijn werk en als hij werkt wil hij het goed doen.. en hij heeft er echt wel plezier in hoor
al geef ik wel toe dat een doorgedraaide mongool achter de draaitafels aanstekelijk kan werken, het straalt energie uit en dat pikt het publiek vaak op.. maar goed als je alleen maar lekker plaatjes aan elkaar mixed op een goede manier (kijk ook naar vince ) dan gaat het toch ook wel los

en als het publiek niet wil dan ga je toch gewoon lekker zingen hardstyle..la die fucking da... hardstyle.. here we, here we here we fucking go

Doe mij idd ook maar iemand die rustig staat te mixen ipv iemand die staat te springen maar niet kan mixen. Ik zal maar geen namen noemen aangezien sommigen toch nog populair zijn hier
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:26:08 #136
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73862455
quote:
inderdaad wat een held, check ook even vanaf 0.58 met die vocal erdoorheen mixen bijvoorbeeld. zie ik gostosa zelfs over 25 jaar nog niet doen

Edit: nou is gostosa ook wel een voorbeeld van lik-mijn-vestje maar you know my point

[ Bericht 5% gewijzigd door T_Killer op 19-10-2009 22:33:39 ]
pi_73870365
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef T_Killer het volgende:

[..]

inderdaad wat een held, check ook even vanaf 0.58 met die vocal erdoorheen mixen bijvoorbeeld. zie ik gostosa zelfs over 25 jaar nog niet doen

Edit: nou is gostosa ook wel een voorbeeld van lik-mijn-vestje maar you know my point
Met Vince als voorbeeld van iemand die rustig achter de draaitafels staat, pak je natuurlijk wel natuurlijk gelijk een meester in het mixen!
Een van de redenen trouwens waarom ze (in dit geval Vince) al die hardcore plaatjes zo lekker vlot in kunnen mixen, is dat ze deze platen al zo vaak gedraaid hebben, ze kennen gewoon elke kick, break, vocal, etc in een nummer. (Kan de bron van het interview waarin het gezegd is even niet vinden, ik denk dat Panic of VInce dit zelf gezegd heeft)...

Maar goed, de discussie was begonnen over dat ik Dana in het filmpje er niet echt enthousiast bij zie staan. Ik bedoelde hiermee dat het filmpje als promo materiaal bedoeld is voor een feest, mensen moeten na het zien van het filmpje toch wel een beetje extra warm lopen voor het feest. Ze moeten er meer zin in krijgen en ze over de streep trekken om een kaartje te halen (Boy had dit ook al gezegd)!

Hoe actief iemand meedoet achter de draaitafels maakt mij persoonlijk ook niet zoveel uit, het is natuurlijk wel een beetje jammer dat ze niet erg interactief is met het publiek. Het actief meedoen van een artiest werkt voor mij persoonlijk toch altijd wel motiverend om een extra stapje te zetten. Maar goed, naast Dana zijn ook veel artiesten nooit super actief achter de draaitefels. Met als toppunt DJ Promo, ik heb wel optredens van hem gezien waar hij amper het publiek in kijkt, maar ondertussen toch verdomd lekkere setjes weggeeft. Andere artiesten van een beetje hetzelfde kaliber zijn oa; TBY, Isaac en onze oude Ome Scope.
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:03:58 #138
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73871735
Quakedance LU & Analogue PlayEr$ LU ( Abyss & Judge afsluiters )

Inshock LU is ook zeer aantrekkelijk Ben wel benieuwd hoe het geluid zal zijn in die trouwzaal:

@ de zoutzakjes-discussie:
Ik sprak een maat van Scope tijdens het Q-day-Hardstyle-gebeuren in Arnhem en die vertelde me ook al dat dat vaker tegen Scope was gezegd, dat als hij wat 'actiever' zou zijn hij misschien wel vaker geboekt zou worden.
Ik heb Scope ook een aantal keren int publiek gezien maar 'losgaan' daar zat er ook niet in (Jones net zo trouwens) - Maar in_the_end my friend boeit het natuurlijk allemaal geen ene flikker, alleen de zoutzakjes in het publiek storen zich aan het gedrag van de DJ

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 20-10-2009 10:15:37 ]
Wat je vindt, ...
pi_73872587
Ik heb liever een zoutzakje die er wel wat van kan dan iemand die leuk staat te springen, maar fout op fout stapelt..

Zo, mijn korte mening over dit haha!

Overigens stond Gangsta vannochtend heel kort op de Tube van Zatox.. Maar is er weer afgehaald. Zal dus wel snel komen!
Mixes onder de naam Khadber
pi_73872709
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef ElDani het volgende:
Ik heb liever een zoutzakje die er wel wat van kan dan iemand die leuk staat te springen, maar fout op fout stapelt..

Zo, mijn korte mening over dit haha!

Overigens stond Gangsta vannochtend heel kort op de Tube van Zatox.. Maar is er weer afgehaald. Zal dus wel snel komen!
Ik heb liever iemand die enthousiast is, interactie met het publiek zoekt en goed kan mixen.....

Snap niet dat iedereen een zoutzak wil die kan mixen.. ik wil het complete pakket
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:53:59 #141
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73872865
quote:
According to this website the line-up will be:

Headhunterz+Technoboy + Donkey rollers + Deepack + Noisecontrollers + Tuneboy + Tommyknocker + D-block & s-te-fan + Tatanka + Alpha twins + Zatox + Coone + Psyko punkz
Ik wil dit voor qlimax

Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat

maakt 10 sets

nu maar hopen dat het waar is...

@ boy ja dat zou iedereen wel willen, maar het is geen perfecte wereld.. ik zou het liefst ook heel rijk zijn, maar die kans is ook vrij klein
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:56:27 #142
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73872942
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[...]

Snap niet dat iedereen een zoutzak wil die kan mixen.. ik wil het complete pakket
T gaat tenslotte om de muziek. Leuk als iemand ook leuk doet voor de camera en t publiek, maar dat kun je ook in een circus bekijken
pi_73873031
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik wil dit voor qlimax

Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat

maakt 10 sets

wel beetje veel artiesten voor een editie van Qlimax... al zou ik niet raar opkijken als het echt zo is; en die samenwerkingen die je noemt zijn ook niet gek bedacht
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73873034
quote:

[..]

Ik wil dit voor qlimax

Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat

maakt 10 sets

@ boy ja dat zou iedereen wel willen, maar het is geen perfecte wereld.. ik zou het liefst ook heel rijk zijn, maar die kans is ook vrij klein
Als dat de line up is, dan ben ik helemaal happy. Dan heb ik er geen enkele op- of aanmerking over
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef T_Killer het volgende:

[..]

T gaat tenslotte om de muziek. Leuk als iemand ook leuk doet voor de camera en t publiek, maar dat kun je ook in een circus bekijken
Kennen ze net zo goed een cd'tje opzetten
pi_73873063
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik heb liever iemand die enthousiast is, interactie met het publiek zoekt en goed kan mixen.....

gelukkig hebben we er daar ook voldoende van
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73873081
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

gelukkig hebben we er daar ook voldoende van
Dat bedoel ik
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:25:19 #147
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_73873614
quote:
Als je het over zoutzakken hebt, Technoboy kan er wel wat van hoor
Ehm, Technoboy gaat altijd behoorlijk los achter de decks .
There is no rehab for stupidity.
pi_73873792
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ehm, Technoboy gaat altijd behoorlijk los achter de decks .

check 2:03
pi_73875483
quote:

[..]

Ik wil dit voor qlimax

Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat

maakt 10 sets

Doet me denken aan een post van ElDani, van ruim een maand geleden. Die postte precies hetzelfde, echter nu staat HHZ er bij..

[Hardstyle #117] Let The Music Be Your Only God !!

Begin toch wel benieuwd te worden naar de lijn omhoog dan. Zou voor het eerst zijn dat ze dan ook niet met een trancy achtige openingsact beginnen, maar gewoon gelijk HS. Benieuwd benieuwd, als het zo is ben ik iig blij met mijn kaartje
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:41:59 #150
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73875821
ALS dit de line up is hoop ik dat ze beginnen met early hardstyle miss TNT ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')