Technoboy is wel bewegelijk achter de decks, maar interactie heeft ie niet met het publiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef 16meter het volgende:
De keren dat ik Dana heb zien draaien stond ze er altijd wel met een lach en af en toe klapt ze wat mee etc.. Het is geen Headhunterz ofzo die met wilde armgebaren staat te springen, maar ze oogt zeker niet chagrijnig of plichtmatig.
Als je het over zoutzakken hebt, Technoboy kan er wel wat van hoor... Maar elke DJ moet zelf weten hoe hij/zij achter de decks staat. Al werkt het voor mij wel als DJs er zelf ook een feestje van proberen te maken. Goed voorbeeld waren Audio Psychos en met name Bass Modulators en Psyko Punkzafgelopen vrijdag. Die gasten staan vol energie en brengen dat over op het publiek.
Misschienquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die zaterdag nog op Inshock Overdose te vinden is?? ik waarschijnlijk wel met wat kameraden, line-up is retedik en dat voor die prijs![]()
Ga er mogelijk ook heen, vette line up.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die zaterdag nog op Inshock Overdose te vinden is?? ik waarschijnlijk wel met wat kameraden, line-up is retedik en dat voor die prijs![]()
maar goed, setje van Dana @ Q-Base 2009 geluisterd in de auto, klonk zeker niet slecht![]()
als het 1 van jouw beste was, dan heb ik er vertrouwen in kerelquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga er mogelijk ook heen, vette line up.
Inshock een paar jaar terug, was 1 van mijn beste small indoor feestjes. Het was er net een sauna toen, maar ook zzooooo gruwelijk gezellig
Ik wil er wellicht ook wel heen, maar zal aan de knie van NLS liggen, want we zouden samen gaan...maar hij is nu een beetje het mietje uit aant hangenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb liever iemand die als een zoutzak staat en heerlijk mixed dan een rondspringende mongool die er niets van bakt... het doet me denken aan promo vs outblast op black 2007..
promo heel serieus mixen en lekker platen erop leggen en outblast stond maar te springen en klappen, en dan achteraf iedereen ja en promo was niet enthousiast en blablablablablablabla.. nee die man doet gewoon zijn werk en als hij werkt wil hij het goed doen.. en hij heeft er echt wel plezier in hoor
al geef ik wel toe dat een doorgedraaide mongool achter de draaitafels aanstekelijk kan werken, het straalt energie uit en dat pikt het publiek vaak op.. maar goed als je alleen maar lekker plaatjes aan elkaar mixed op een goede manier (kijk ook naar vince) dan gaat het toch ook wel los
en als het publiek niet wil dan ga je toch gewoon lekker zingen hardstyle..la die fucking da... hardstyle.. here we, here we here we fucking go
inderdaad wat een held, check ook even vanaf 0.58 met die vocal erdoorheen mixen bijvoorbeeld. zie ik gostosa zelfs over 25 jaar nog niet doenquote:
Met Vince als voorbeeld van iemand die rustig achter de draaitafels staat, pak je natuurlijk wel natuurlijk gelijk een meester in het mixen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
inderdaad wat een held, check ook even vanaf 0.58 met die vocal erdoorheen mixen bijvoorbeeld. zie ik gostosa zelfs over 25 jaar nog niet doen
Edit: nou is gostosa ook wel een voorbeeld van lik-mijn-vestje maar you know my point
Ik heb liever iemand die enthousiast is, interactie met het publiek zoekt en goed kan mixen.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef ElDani het volgende:
Ik heb liever een zoutzakje die er wel wat van kan dan iemand die leuk staat te springen, maar fout op fout stapelt..
Zo, mijn korte mening over dit haha!
Overigens stond Gangsta vannochtend heel kort op de Tube van Zatox.. Maar is er weer afgehaald. Zal dus wel snel komen!
Ik wil dit voor qlimaxquote:According to this website the line-up will be:
Headhunterz+Technoboy + Donkey rollers + Deepack + Noisecontrollers + Tuneboy + Tommyknocker + D-block & s-te-fan + Tatanka + Alpha twins + Zatox + Coone + Psyko punkz
T gaat tenslotte om de muziek. Leuk als iemand ook leuk doet voor de camera en t publiek, maar dat kun je ook in een circus bekijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[...]
Snap niet dat iedereen een zoutzak wil die kan mixen.. ik wil het complete pakket![]()
wel beetje veel artiesten voor een editie van Qlimax... al zou ik niet raar opkijken als het echt zo is; en die samenwerkingen die je noemt zijn ook niet gek bedachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil dit voor qlimax
Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat
maakt 10 sets
nu maar hopen dat het waar is...
Als dat de line up is, dan ben ik helemaal happy. Dan heb ik er geen enkele op- of aanmerking overquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil dit voor qlimax
Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat
maakt 10 sets
@ boy ja dat zou iedereen wel willen, maar het is geen perfecte wereld..ik zou het liefst ook heel rijk zijn, maar die kans is ook vrij klein
Kennen ze net zo goed een cd'tje opzettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
T gaat tenslotte om de muziek. Leuk als iemand ook leuk doet voor de camera en t publiek, maar dat kun je ook in een circus bekijken
gelukkig hebben we er daar ook voldoende vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die enthousiast is, interactie met het publiek zoekt en goed kan mixen.....
Snap niet dat iedereen een zoutzak wil die kan mixen.. ik wil het complete pakket![]()
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig hebben we er daar ook voldoende van
Ehm, Technoboy gaat altijd behoorlijk los achter de decksquote:Als je het over zoutzakken hebt, Technoboy kan er wel wat van hoor
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ehm, Technoboy gaat altijd behoorlijk los achter de decks.
Doet me denken aan een post van ElDani, van ruim een maand geleden. Die postte precies hetzelfde, echter nu staat HHZ er bij..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil dit voor qlimax
Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat
maakt 10 sets
@ boy ja dat zou iedereen wel willen, maar het is geen perfecte wereld..ik zou het liefst ook heel rijk zijn, maar die kans is ook vrij klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |