Dana is ook gewoon een zoutzakje... Ook dus gewoon als ze iets wil promoten. Ze mag dan altijd een uitstekende platenkeuze hebben. Erg enthousiast achter en buiten de draaitafels is ze nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef CrustyClown het volgende:
Overigens: Dana blikt vooruit op Thrillogy:
Niet erg enthousiast filmpje moet ik zeggen...
en dan vergeet je nog zaal 2quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef CrustyClown het volgende:
TT showtek feestje aanstaande zaterdag:
Mainstage:
22.00 – 00.00 Jowan
00.00 – 01.30 Showtek
01.30 – 02.30 Noisecontrollers
02.30 – 03.30 Zany
03.30 – 04.15 DonkeyTek ( Showtek & Donkey Rollers) live
04.15 – 04.50 Dutch Master
04.50 – 05.15 Southstylers live
05.15 – 06.00 Abyss & Judge
Best leuke TT, op ST na dan
Grappig dat Anna daar staat. Das een vriendin van Miss Rippertje.. Gaat toch de trend worden van 2009/2010..... Vrouwen achter de draaitafels.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en dan vergeet je nog zaal 2
Most Wanted Hardstyle Showcase:
00:00 - 01:00 Kold Konexion
01:00 - 01:50 Anna.
01:50 - 02:40 Dozer
02:40 - 03:30 Chain Reaction
03:30 - 04:20 Bass Modulators
04:20 - 05:10 Crypsis
05:10 - 06:00 The Darkraver
ik zou er miss wel naar toe gaan als ik geld zou hebben
Met dat verschil dat zij wél wat kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat Anna daar staat. Das een vriendin van Miss Rippertje.. Gaat toch de trend worden van 2009/2010..... Vrouwen achter de draaitafels.![]()
ik wou net zeggen ja..heb haar nog nooit op enig enthousiasme kunnen betrappen..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dana is ook gewoon een zoutzakje... Ook dus gewoon als ze iets wil promoten. Ze mag dan altijd een uitstekende platenkeuze hebben. Erg enthousiast achter en buiten de draaitafels is ze niet
Denk dat het bij haar meer een verlegen uitstraling is. Ik vind dat ze zich altijd heel moeilijk houding weet te geven ook als ze applaus krijgt etc...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik wou net zeggen ja..heb haar nog nooit op enig enthousiasme kunnen betrappen..
Na al die jaren? Kom op...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk dat het bij haar meer een verlegen uitstraling is. Ik vind dat ze zich altijd heel moeilijk houding weet te geven ook als ze applaus krijgt etc...
hihihiquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Na al die jaren? Kom op...
Nou heeft ze al een naam gezet in de hardstyle scene, maar ze produceert nu amper en ze is niet echt een opvallende verschijning.... Dus alleen het eerste houdt haar nou op de been..
* Boy_Snakeye verwacht nu dat iemand een kloon voor Dana aan gaat maken en onder haar naam hier op reageert![]()
Zou toch kunnen... waarom niet? Heeft gewoon met je persoonlijkheid en misschien ook nog wel met bescheidenheid te maken. Ik zeg alleen maar hoe ze op mij overkomt. Achter de schermen is het misschien wel een haaibaai eerste klasquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou heeft ze al een naam gezet in de hardstyle scene, maar ze produceert nu amper en ze is niet echt een opvallende verschijning.... Dus alleen het eerste houdt haar nou op de been..
* Boy_Snakeye verwacht nu dat iemand een kloon voor Dana aan gaat maken en onder haar naam hier op reageert![]()
Noem je me nou nog minder dan een Mallootquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef LeonH het volgende:
Daarbij is het tenminste iemand die zich nog een beetje concentreert met mixen. Beter dan bepaalde malloten die alleen maar lopen te hossen achter die draaitafels, daar heb ik totaal niks mee aangezien iedere malloot tegenwoordig een plaatje kan in en uitmixen...
Hehe sorry... Maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem je me nou nog minder dan een Mallootik kan er namelijk geen bak van live
Zie er welquote:Op 12 december opent het Beursgebouw in Eindhoven haar deuren
voor het eerst voor SEQUEL
In deze nacht zal het Beursgebouw getransformeerd worden tot
the place to be for:
Early Hardstyle - Hardtrance - Hardstyle
Bereid je voor op een nieuwe beleving: de wereld van SEQUEL
Kosten noch moeite zullen worden gespaard om op deze nacht een
onvergetelijk event neer te zetten!
Line up:
TOM HARDING - SCOT PROJECT - ACTIVATOR FT. MC REMS: LIVE
BASS MODULATORS - REBEL - JP - THE DARKRAVER & DOZER
DANIELE MONDELLO & EXPRESS VIVIANA - FRANCOIS
TRANCE GENERATORS: LIVE
SPECIAL GUEST PERFORMANCE BY JONES & STEPHENSON
HOSTED BY THE PAVILLION
Vette line-upquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hehe sorry... Maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel...
Kreeg net een mailtje van ticketonline:
[..]
Zie er weluit!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hehe sorry... Maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel...
Kreeg net een mailtje van ticketonline:
[..]
Zie er weluit!
quote:TRANCE GENERATORS: LIVE
Hoe leeg willen ze het beursgebouw hebben? Dit is toch een totaal onaantrekkelijke lineup, hier komt geen hond op af ben ik bang. Denk dat dat feest echt gaat floppen...quote:
Helaas denk ik ook dat het met deze line-up eerder een flop gaat worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe leeg willen ze het beursgebouw hebben? Dit is toch een totaal onaantrekkelijke lineup, hier komt geen hond op af ben ik bang. Denk dat dat feest echt gaat floppen...
Onzin.. Zeker niet haar optreden gezien bij Defqon 1 dit jaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor de massa en dagjesmensen onaantrekkelijk. Voor de liefhebbers heel vet! Alleen ben ik idd ook bang voor de grootte van het beursgebouw. Hadden beter een kleinere locatie kunnen pakken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe leeg willen ze het beursgebouw hebben? Dit is toch een totaal onaantrekkelijke lineup, hier komt geen hond op af ben ik bang. Denk dat dat feest echt gaat floppen...
Nee heb helaas de liveset beluisterd in de auto. En ik wil haar echt niet afkraken. Ze is, de keren dat ik haar zie live (en op youtube), een zoutzak en straalt amper enthousiasme uit. Dat vind ik erg jammer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Onzin.. Zeker niet haar optreden gezien bij Defqon 1 dit jaar?
Ik vind het gewoon dom eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Voor de massa en dagjesmensen onaantrekkelijk. Voor de liefhebbers heel vet! Alleen ben ik idd ook bang voor de grootte van het beursgebouw. Hadden beter een kleinere locatie kunnen pakken.
Tja dat zou je wel zeggen. Al is dit natuurlijk ook wel mooi, aangezien het een feest mede ter ere van haar is... laat haar dan ook zijn en zichzelf tonen zoals ze is. Waarom de clown uit gaan hangen als dat niet is hoe je jezelf wil profileren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb al eerder gezegd dat haar platenkeus fenomenaal is. Maar ze komt zo houterig en verlegen over. Bedoel als je een promo moet maken voor je "eigen" feest dan doe je toch ff iets vets, gewoon om de mensen enthousiast te krijgen?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:11 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waarom de clown uit gaan hangen als dat niet is hoe je jezelf wil profileren?
na ja, ok. Je hebt zeker wel een punt. Maar zo'n filmpje is om mensen enthousiast te maken...ik wordt er niet enthousiast van, dat wil ik er mee zeggen. Ik ga niet naar Thrilogy, maar heb nou ook niet het gevoel dat ik toch maar eens een kaartje ga halen.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:11 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja dat zou je wel zeggen. Al is dit natuurlijk ook wel mooi, aangezien het een feest mede ter ere van haar is... laat haar dan ook zijn en zichzelf tonen zoals ze is. Waarom de clown uit gaan hangen als dat niet is hoe je jezelf wil profileren?
Dana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |