abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 03:50:09 #76
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73797767
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wees blij dat je niet gegaan bent. Half 2 naar huis gegaan.

Zaal bijna leeg, behalve de plaatselijke Lonsdale jongeren die stonden te hakken

Wel fantastisch geluid daar zeg. Maarja, daar heb je weinig aan als er geen sfeer/mensen zijn.
Huh?
quote:
TheDizZorder tis fucking gezellig in de rodenburg @ruffj bacarday party!!
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]

Niet zat met oud&nieuw - dan moet je idd maar naar de HMH komen.
Wordt zowiezo tijd dat je 's een keer bij een FOK!-meetje komt
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73800412
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 03:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Huh?
[..]

[..]

[ afbeelding ]
de DJs onderling hadden het misschien wel gezellig.
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:07:51 #78
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73800815
quote:
"Ciao everyone! After a fantastic sunny and warm summer it's hard to make the switch to longer nights and lower temperatures. But there's hope in these cold days! The always generous Tuneboy had 'the feeling' you needed to warm up and that's for sure something you can do when listening to his remix of The Raiders - A Feeling. Sometimes we get questions by email from people who don't see the use of such remixes and who don't understand why we create them. I think most people in creative professions do get the point though. Times change, techniques change and so do we all. As you know, we created hundreds and hundreds of tracks here at the hardstyle division of Saifam and sometimes it happens we listen back an older track and we think "now how would that sound with an even better kick? With a different melody? Maybe back then it was too complicated for people to really understand it and it would work better with some adjustments now. Or maybe the track was a major success already but it isn't being played so much anymore since music has to evolve." Let's say the Raiders already showed their dedication to house music, to the vibe, to the joy. And now Tuneboy did the same.

What most of you will also know is that I did a lot of Technoboy remixes for other producers. It's always a big challenge to give your own vision on a master piece of one of your colleagues. It's something that shows that although we are all human beings, we are all unique as well. It's not the matter of making a track better, it's a matter of shining a different light on it. Some artists master the art of remixing very well and one of them is Scope DJ. He took the challenge of remixing the hit track 'Tuneboy - Sexbusters' and we are proud to release this track as the A-Side of Tuneboy Remix Project (TTC053). A sample of this track has been added to the player and the ones who still don't feel the heat is on now better make up for a long winter sleep! Enjoy this release and speak you soon again." Warm greetings from Cristiano, Antonio and Dennis.
http://www.technoboy.it/

[ Bericht 6% gewijzigd door mstx op 18-10-2009 14:20:49 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_73804803
quote:
Ik vind het een goed statement

Gewoon omdat nummers niet zo vaak meer gedraaid worden en ze willen weten hoe het klinkt met een hardere kick. Precies de dingen waarom ik vind dat soms er een remix op tafel moeten komen van sommige klassiekers of gewoon nummers die nu niet aansloegen maar met de verbeteringen dus wel.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wees blij dat je niet gegaan bent. Half 2 naar huis gegaan.

Zaal bijna leeg, behalve de plaatselijke Lonsdale jongeren die stonden te hakken

Wel fantastisch geluid daar zeg. Maarja, daar heb je weinig aan als er geen sfeer/mensen zijn.
Tja, hoogtepunt van het weekend was duidelijk dus vrijdag.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_73805268
Zo, eindelijk weer even wat posten. Enorm druk met school, moet zelf (met wat anderen) een studiereis naar Boedapest organiseren, en andere randzaken oef..
Gelukkig zit er elke ochtend wel weer een hardstyle randje aan in de vorm van een setje luuustern naar school.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_73805639
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

mocht tie dan eindelijk. Als je gaat doe 'm de groetn.
Ikzelf zal vlgnde week in Zak zijn - Deepack&Tatanka
Check! Ook aanwezig.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_73807410
Show your respect to Technoboy, Zany, The Prophet, Isaac
Showtek, Dana, Luna, Pavo, Beholder, Deepack, Tatanka
Headhunterz, Max Enforcer

edit: http://www.junodownload.com/products/1479946-02.htm .. wat een bagger album
l|||-------|||l
pi_73809295
Weten jullie trouwens wanneer de qlimax line up bekend word? Is dat volgende week zaterdag?
pi_73813528
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:40 schreef Silvanovisch het volgende:
Show your respect to Technoboy, Zany, The Prophet, Isaac
Showtek, Dana, Luna, Pavo, Beholder, Deepack, Tatanka
Headhunterz, Max Enforcer

edit: http://www.junodownload.com/products/1479946-02.htm .. wat een bagger album
Ik vind The Prophet, Showtek en Headhunterz best wel invloed hebben op de scene en daarom ook zeker waardig genoeg zijn om daar in zo'n rijtje genoemd te worden..

The Prophet is er al vanaf het begin bij en heeft in de hele hardere dance-scene zoveel bereikt (dat weten jullie echt wel). Showtek was vroeger 1 van de grootste acts en zorgt nu voor de populariteit in met name het buitenland, een totaal andere markt waarin ze echt super succesvol zijn..
Headhunterz heeft ook ondertussen een carrière opgebouwd waar je U tegen zegt. Met Defqon, Qlimax anthem en waarschijnlijk dus een XQlusive ben je echt wel goed bezig!
Mixes onder de naam Khadber
pi_73814820
Wat een set was het toch :

zondag 18 oktober 2009 @ 21:51:30 #86
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_73823013
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef trxq het volgende:
Weten jullie trouwens wanneer de qlimax line up bekend word? Is dat volgende week zaterdag?
Ik denk zelf van wel, of nog een zaterdag later. Zowel Q-Dance als Hardtraxx hebben nog geen info (geplaatst), maar het zal spoedig wel zijn..
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:49:49 #87
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73826795
showtek heeft het voor elkaar gekregen nog dieper te zinken..
aangezien ze al diep in het rood stonden bij mij is dat een hele prestatie en geef ik ze respect daarvoor verder wil ik ze heel hard neerknuppelen voor het maken van sluikreclame voor een crappy automerk, met hun: La -die-fakking- da

and now something completely different:

zo en nu ga ik weer terug naar snorkelland in de diepe zeeeeeeeeeeeee
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73828021
volgens partyflock hebben de volgende artiesten een "vrije dag" op 21 november...

DBSTF
Donkey Rollers
Dozer
Noisecontrollers
Zany
Coone
Crypsis
Dana
Luna
Vince
Evil Activities
Tatanka

Goh ook toevallig...die dag is Qlimax
Ik zie opties
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:34:50 #89
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73828578
dan vergeet je voor het gemak Deepack, frontliner en nog vele anderen

maar ik snap je quest en huig en ik hebben dat ook al geprobeerd en zijn tot de line up gekomen die we in het qlimax topic hebben gepost

Decibel dvd verschijnt eind deze maand

[ Bericht 19% gewijzigd door Tha_Bartman op 19-10-2009 00:08:56 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73833117
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef RiKe het volgende:
volgens partyflock hebben de volgende artiesten een "vrije dag" op 21 november...

DBSTF
Donkey Rollers
Dozer
Noisecontrollers
Zany
Coone
Crypsis
Dana
Luna
Vince
Evil Activities
Tatanka

Goh ook toevallig...die dag is Qlimax
Ik zie opties
Zatox is ook nog niet ingepland dan

Haha, wou ook nog op Deepack kijken, maar als je naar hun site gaat, kom je op de myspace van jochen miller uit.
pi_73833308
Zat vanmorgen nog wat setjes van van Defqon Aus. te luisteren. En ik kreeg bij dit nummer volledig kippevel:

Alpha twins & Wildstylez - Atrocious

Weet niet, verlang nou echt naar Qlimax
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:03:56 #92
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:21:19 #93
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73834120
Dikke teleurstelling dat showtek album van wat ik tot nu toe kan horen. Er is maar een nummer wat er echt boven uit steekt tot nu toe en dat is generation kick and bass.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:44:44 #94
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_73834577
Showtek is sowieso om te kotsen

Commerciele rotzooi, doe mij maar lekkere italiaanse beuqnummers ;D
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:49:50 #95
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_73834672
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 07:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Zatox is ook nog niet ingepland dan

Haha, wou ook nog op Deepack kijken, maar als je naar hun site gaat, kom je op de myspace van jochen miller uit.
Noize Suppressor ook, maar het lijkt me stug dat die op Qlimax gaat draaien
pi_73835040
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:18 schreef nattermann het volgende:
TVP!

Sinds Decibel geen feestje meer gehad, dus misschien met Oud/Nieuw naar Qountdown heb het wel een beetje gehad met nieuwjaar, elk jaar hetzelfde: bier, vuurwerk, en de rest ben ik vergeten
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:24 schreef Koepert het volgende:
Wel vet dat Showtek, na hun TMF-clip, TMF nu zover hebben gekregen om de TMF-Awards tijdens Qoutdown te gaan houden...
whahahahahahaha (maar misschien ben ik er toch wel bij op 31 december )
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twitter:
[..]

Beetje jammer dat er van het publiek niet zo veel te zien is, middenvooraan ging het toch wel behoorlijk los en deed echt iedereen mee aan de polonaise
DR
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Decibel dvd verschijnt eind deze maand
jippie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73835175
Quakedance 2009:
quote:
Line-Up:
2200 – 2300 Dualdriven
2300 – 0000 Geck-O
0000 – 0100 Da Tweekaz
0100 – 0200 Wildstylez
0200 – 0300 Alphaverb & Intractable One
0300 – 0400 Max Enforcer
0400 – 0500 The Viper
Hosted by MC Villain

Talent room
Zie jij het zitten om naast aanstormend talent en grote dj’s uit de hardstyle scène je set neer te zetten voor veel publiek?! Grijp dan nu je kans! De organisatie wil namelijk elk dj talent een kans geven om zich te bewijzen. Het is een vereiste dat je naast je draaikunsten, tevens muziek produceert. Dus draai jij wel eens plaatjes op je kamer c.q. dance-café en ben je ‘beginnend producer’? Stuur dan nu je demo + eigen track[s] op en misschien sta jij dan 4 december te draaien op Quake Dance 2009!

Wat zoeken we?
We zijn op zoek naar hardstyle dj’s. Voorgaande jaren was de talent area een groot succes. Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar DJ’s die ook zelf produceren. Hardstyle is dit jaar de enige stijl waar we naar op zoek zijn. Andere stijlen worden niet geaccepteerd.

Hoe doe je mee?!
Het is simpel; stuur je live demo [cd/md] + eigen track[s] voor vrijdag 6 november 2009 naar onderstaand post adres en vermeld daarbij de volgende persoonlijke gegevens:

1. Naam, straat + huisnummer, postcode en woonplaats
2. Leeftijd
3. Mobiele nummer
4. E-mailadres
5. Artiesten naam
6. Muziek stijl
7. Ervaring? Zo ja, waar?
8. Een leuke foto van jezelf voor plaatsing op de website [mits je geselecteerd wordt.]

Belangrijk!!
Lengte demo ongeveer 30 minuten + eigen track[s]

Postadres:
Quake Events
t.a.v. DJ Contest QD09
Grotestraat 37 B
7461 KE Rijssen

Hiernaast is het mogelijk om nu direct je gegevens + downloadbare link door te sturen. Klik hier voor online opgave.

En dan?
Na 6 november zal de organisatie de winnaars persoonlijk benaderen en worden zij verder ingelicht over de gang van zaken. Iedereen die niet heeft gewonnen wordt hiervan ook op de hoogte gesteld. Alle winnaars zullen in de talentroom hun draaikunsten mogen vertonen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_73835196
TT showtek feestje aanstaande zaterdag:

Mainstage:
22.00 – 00.00 Jowan
00.00 – 01.30 Showtek
01.30 – 02.30 Noisecontrollers
02.30 – 03.30 Zany
03.30 – 04.15 DonkeyTek ( Showtek & Donkey Rollers) live
04.15 – 04.50 Dutch Master
04.50 – 05.15 Southstylers live
05.15 – 06.00 Abyss & Judge

Best leuke TT, op ST na dan
Partyagenda;
Outdated....
pi_73835348
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:10 schreef ElDani het volgende:
Quakedance 2009:
[..]

we zijn er weer bij vrijdag 4 december, toffe lijn de 2e zaal, talentroom, is sinds een paar weken ook verbouwd, dus het geluid is daar nu niet meer zo bedroefd
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef CrustyClown het volgende:
TT showtek feestje aanstaande zaterdag:

03.30 – 04.15 DonkeyTek ( Showtek & Donkey Rollers) live
04.50 – 05.15 Southstylers live
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73835390
Overigens: Dana blikt vooruit op Thrillogy:

Niet erg enthousiast filmpje moet ik zeggen...
Partyagenda;
Outdated....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')