heb gister geen showtek plaatje gehoord, dat was een groot + puntquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef 16meter het volgende:
showtek heeft die fantastische zanger van too late weer ingehuurd voor hun album hoor ik
edit: Showtek - Laa-Di-Fucking-Daanieuw dieptepunt
The F-track is ook al zo'n hoogstandje.
Moet je er wel een muziekje bij posttenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef 16meter het volgende:
showtek heeft die fantastische zanger van too late weer ingehuurd voor hun album hoor ik
edit: Showtek - Laa-Di-Fucking-Daanieuw dieptepunt
The F-track is ook al zo'n hoogstandje.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moet je er wel een muziekje bij postten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha oooo wat heerlijk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twitter:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Beetje jammer dat er van het publiek niet zo veel te zien is, middenvooraan ging het toch wel behoorlijk los en deed echt iedereen mee aan de polonaise
Niet verkeerd voor gratiesch!quote:
Leuk om terug te zien.quote:
Zat er ook aan te twijfelen. Lekkere lijn omhoog..... hmm kijken of ik iemand mogelijk mee kan krijgen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Leuk om terug te zien.
En geen Showtek plaat viel mij ook al op, heel netjes.
Vanavond o.a. Pitcher, Dozer, Nagoom, Bass Modulators. Weer een low budget feestje.
http://partyflock.nl/party/163235/
Dat was Ria Valk met Worstjes, geen smerige korstjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:25 schreef ElDani het volgende:
ID (WIE ook alweer?) – Korstjes Op Mijn Borstjes
Ach.. dat mag.. bij zulke vette filmpjesquote:
Hey daar ga ik ook heen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zat er ook aan te twijfelen. Lekkere lijn omhoog..... hmm kijken of ik iemand mogelijk mee kan krijgen....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
Vanaaf mattie weer draaien @ Zak (Rip: Bartjeng!!!)
Het ergste is dat ik alles nog herinner aangezien ik nooit zat word hier thuis met oud op nieuw. Toch een overweging om dit jaar wel eens een keer echt te knallen met nieuwjaar en eens flink naar de klote te gaan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:18 schreef nattermann het volgende:
TVP!
Sinds Decibel geen feestje meer gehad, dus misschien met Oud/Nieuw naar Qountdownheb het wel een beetje gehad met nieuwjaar, elk jaar hetzelfde: bier, vuurwerk, en de rest ben ik vergeten
K ga weer ns niet wegens afhakende belangstelling.. Dan maar bier drinken kut roepen..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mocht tie dan eindelijk. Als je gaat doe 'm de groetn.
Ikzelf zal vlgnde week in Zak zijn - Deepack&Tatanka
Ja die zuigt echt fucking hardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moet je er wel een muziekje bij postten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zat met oud&nieuwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef LeonH het volgende:
Het ergste is dat ik alles nog herinner aangezien ik nooit zat word hier thuis met oud op nieuw. Toch een overweging om dit jaar wel eens een keer echt te knallen met nieuwjaar en eens flink naar de klote te gaan!
op 13 november draaien de gebroeders Laa-Di-Fucking-Daa in NYquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Oproepje aan allen:
een maat van mij zit de komende 10 maanden in NewYorkCity (the bastard) dus mochten jullie ergens voorbij zien komen (twitter oid) dat er een HS-dj een gig heeft in the states .. drop dat hier ff. bvd
Wees blij dat je niet gegaan bent. Half 2 naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zat er ook aan te twijfelen. Lekkere lijn omhoog..... hmm kijken of ik iemand mogelijk mee kan krijgen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |