in sommige landen dragen alle kinderen zo'n pak op school. Wat vind je daar van dan ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Zo, nog vragen?
speciaal onderwijs?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef 3keernix het volgende:
Ik draag ook gewoon een pak naar school, wel zwaar maar ach
Jammer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
in sommige landen dragen alle kinderen zo'n pak op school. Wat vind je daar van dan ?
HBO ;')quote:
Jochies die het hebben over stropdassen slaan de plank sowieso al mis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Het ergste zijn van die gasten van 22 die zich cool voelen in hun veel te grote pak van hun vader met een stropdas die 30 cm te kort gestrikt is.
Beter gewoon zwart, zal minder vies worden als je cappuccino per ongeluk laat vallenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
Twintigers in pak kan heel goed. Maar niet voor één of ander lullig college.
Idem hier!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef Rijpie het volgende:
Ik moet trouwens een pak aan voor mijn werk.
Wehehe, had je maar een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef Rijpie het volgende:
Ik moet trouwens een pak aan voor mijn werk.
Eensch, voor presentaties is het wel handigquote:
Ik vind die altijd wel leuk om te zien. Zo'n goedkoop pak, met goedkoop overhemd en stropdas en daar zit dan zo'n knulletje in die zich amper hoeft te scheren. Das toch lief? Alsof je vijfjarig meisje zit lopen in de jurk van de moeder! Laat die knullekes tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
![]()
Kijk, sehr geehrte damen und herren, een pak kan best mooi zijn, maar niet bij jochies die nog dagelijks met schrijfgerei door de klas gooien. Een pak is iets voor heren. Een heer ben je nooit voor je dertigste, en heren bekogelen elkaar niet met schrijfgerei.
TS is een hypocriet, want ook hij moest zo'n pak aan voor een mondeling examen.
Toch ben ik respectvol genoeg om zo'n ding verder niet aan te trekken, in tegenstelling tot sommige andere studenten. Het zijn ook altijd dezelfde typetjes:kinderen uit een VVD-nest; kinderen die te vaak The Godfather gezien hebben.
Gewoon wachten tot je dertigste, en dan eens goed nadenken of je er klaar voor bent![]()
Zo, nog vragen?
Wat ik doe is een vak (apart)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, had je maar een vak moeten leren.
quote:
Ik vind dat beide wel wat hebben, hangt van de persoon af die het draagt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je pubertijd voorbij is wordt het tijd dat je je fatsoenlijk gaat leren kleden. Het pak uit de OP is wel gigantisch lelijk maar iedereen hoort toch wel over minimaal 1 pak te beschikken.
Ook naar college misstaat een overhemd met donkere (spijker)broek ipv een t-shirt en een "baggy jeans" niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
Twintigers in pak kan heel goed. Maar niet voor één of ander lullig college.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |