Wat doe jij dan? 4 havo ofzo? En wanneer heb jij dan vakantie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:18 schreef electronique het volgende:
ik heb volgende week al toetsweek![]()
![]()
Uitstellen is tot nu toe goed gegaan, maar bij examens gaat dat niet echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die leren op de middelbare school.
Mensen die de hele vakantie gaan leren²
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:26 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Uitstellen is tot nu toe goed gegaan, maar bij examens gaat dat niet echt
Doe gelukkig ook havo en ga daarna een HBO opleiding doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Seam het volgende:
[..]Examens gaan juist over stof die je allang behandeld hebt. Als je daar nu nog zoveel tijd voor nodig hebt om te leren, dan zul je nooit een WO opleiding afronden.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb geeneens herfst vakantie
Nerdjes die denken dat ze alles kunnen, maar falen op sociaal gebied en geen meisje durven aan te spreken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Chriz2k het volgende:
Oh dan is het minder ergquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Doe gelukkig ook havo en ga daarna een HBO opleiding doen.
Dan ga je sowieso nooit iets voorstellen in het leven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Doe gelukkig ook havo en ga daarna een HBO opleiding doen.
ik weet nu dat dat het merendeel van deze users in de vakantie of zullen Fokken!, of zullen Fokkken!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:34 schreef Splutje het volgende:
Heb hetzelfde, wat een "vakantie" gaat dit worden
Zal ik doen, bedankt voor deze geweldige tipquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Oh dan is het minder erg![]()
Misschien moet je eens opletten in de les, scheelt je een heleboel leren.
Misschien kan je even je adres PM'en, kunnen we dit face to face oplossen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nerdjes die denken dat ze alles kunnen, maar falen op sociaal gebied en geen meisje durven aan te spreken.²
Jij zou me ook nog steeds je adres geven, kan ik je eens icen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien kan je even je adres PM'en, kunnen we dit face to face oplossen.
Dit dus, ik heb zelfs voor mijn CE's niet geleerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Chriz2k het volgende:
De CE's zijn dan ook ziek simpel, ik heb nooit een wiskundeboek aangeraakt, ging met een 4,6 mijn examen in en haalde een 6,7quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb zelfs voor mijn CE's niet geleerd![]()
Ja, ik ben stoer. Ja, je mag me aanraken. Ja, ik deed gymnasium. Ja, ik heb het in 6 jaar gehaald. Ja, zonder onvoldoendes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |