abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73748398
Mijn vriendin heeft me verteld dat ze al ontzettend lang met de fantasie rondloopt om eens genomen te worden door twee jongens.

super spannend! lijkt me echt onwijs geil om haar samen met een andere jongente verwennen.
-maar ook wel een beetje raar toch?

Hoe werkt zoiets?
Waar vind je een normale jonge goed uitziend gast die in is voor zoiets?
Je kan moeilijk met uitgaan iemand vragen.
-we hebben al een paar keer op internet chats gezocht, maar zijn daar alleen maar fakers en oude mannetjes tegengekomen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:09:48 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_73748411
Even om de hoek kijken bij KPD (subforum hier ) http://forum.fok.nl/forum/128
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:10:15 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73748429
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef Pieter_4000 het volgende:
Hoezo ? Dat lijkt me juist de beste gelegenheid.
zzz
pi_73748448
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoezo ? Dat lijkt me juist de beste gelegenheid.
Me 2.

Verder moet jij niet jaloers aangelegd zijn, maar das mijn mening.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:25:16 #5
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73748955
Enneh, is een parenclub niks voor jullie ?
zzz
pi_73749016
nee.. parenclub lijkt ons helemaal niets. we hebben niet zo'n behoefte aan sex met heel veel mensen tegelijk, of doorgewinterde swingers.

Het liefst zouden we gewoon een jonge jongen ontmoeten die het ook spannend lijkt om eens een keer te experimenteren.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:27:30 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73749020
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef Pieter_4000 het volgende:
Hoe werkt zoiets?
Waar vind je een normale jonge goed uitziend gast die in is voor zoiets?
Laat je vriendin een gast uitzoeken en die versieren... die zegt aan het einde van de aaf geen nee hoor
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_73749566
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Laat je vriendin een gast uitzoeken en die versieren... die zegt aan het einde van de aaf geen nee hoor
Denk dat dat inderdaad voor haar het makkelijkste is. Of dat ook de beste oplossing is voor TS, dat merkt hij een tijdje na het feest wel...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_73750353
Een man erbij regelen is dodelijk simpel, ga uit, laat haar wat uitzoeken en versieren zonder dat je jezelf afwezig houdt, wees duidelijk dat je een trio wil en hoppa, binnen no time heb je die trio.
Je kan ook advertentie's zetten en dat soort zaken, maar dan zal je ook vele reactie's krijgen die echt prut zijn.
Parenclub kan ook, zonder dat je daar dan direct wat doet, zo heb je ook nog erotische disco's e.d., die nog minder op het daar hebben van seks gericht zijn en nog vele andere manieren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_73750591
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef Pieter_4000 het volgende:
nee.. parenclub lijkt ons helemaal niets. we hebben niet zo'n behoefte aan sex met heel veel mensen tegelijk, of doorgewinterde swingers.

Het liefst zouden we gewoon een jonge jongen ontmoeten die het ook spannend lijkt om eens een keer te experimenteren.
Parenclubs zijn geen synoniem voor "sex met heel veel mensen tegelijk" of "alleen maar doorwinterde swingers". Ik moet de eerste club waar er enkel ruimtes zijn waar je met een massa tegelijk moet sexen, nog tegenkomen. In alle clubs heb je kleine gezellige ruimtes waar je met je tweetjes/viertjes in kan en als de club ietwat degelijk is, hebben de andere clubgangers direct door of je verder contact zoekt of niet. Lijkt me dat een leuke parenclub een ideale plaats is om eerste stappen te zetten.

Ik zou het bovendien ook niet doen met volledig ervaringslozen, of met de eerste de beste gozer die je op een uitgaansavond in een disco/café tegen komt. Ik denk dat zowat elke vent die je het zou vragen wel zou willen, maar er zullen er genoeg zijn die er op dat moment niets van zouden bakken (al was het maar omdat ie hem niet recht krijgt bijvoorbeeld). Lijkt me leuker voor je vriendin dan om iets te doen met iemand die weet wat hij wil en niet met iemand die enkel uit is op een snelle cheap wip.

Enfin, een parenclub is ideaal om contacten te leggen, of een van de betere swingerssites (met fakers-controle of validatie door andere mensen). Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt, geraak je in een circuit met gelijkdenkende mensen en kan je rustig je keuze maken.
pi_73762688
Ik ben het eerlijk gezegd wel enigszins met hem eens, als je ff door de stoere praat heen leest. Ik zou niet blij worden als m'n vriendin dit zou voorstellen. Maarja, TS heeft er geen probleem mee, en dat zal ook wel deels de reden zijn dat ze het überhaupt voorstelt

Wat oppikken betreft ga ik wel mee met de algemene consensus hier, gewoon je vriendin het werk laten doen en zelf in de buurt blijven, dan komt de uitnodiging uiteindelijk ook niet als een grote schok voor jullie prooi
pi_73762845
Ik moet er niet aan denken om (per ongeluk) de piemel van een ander aan te raken.
Maargoed, ieder zijn meug zei de boer...
Wie dit leest is gek
pi_73775501
Er zijn ook genoeg figuren op dit forum die daar wel voor in zijn denk ik
pi_73776069
Er is ook zo'n film over een man en een vrouw die een trio gaan doen omdat ze dat allebei willen.. ik kan even niet op de naam komen maar eindstand: de hele relatie gaat naar de kloten.
iyaaayaaaokelahkalaubegitu
pi_73783350
* Vinnie_Terranova meldt zich!

Meermaals een MMV gedaan en ook wel MMVV met een vriend van me. Supergeil!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_73783534
Begrijp al het commentaar van die mannen hier niet, dat ze het nooit zouden zien zitten...
Wat doet dat er toe?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73783949
TT aangepast en onzin verwijderd. TS vraagt zich dus af hoe ie een man erbij kan regelen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:37:36 #18
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73784295
Met uitgaan denk ik.

Zo hebben wij (vooral m'n vriendin dan) het ook eens geprobeerd met een heul schattig meisje. Die durfde het alleen net niet aan.

Zie ik bij een kerel niet snel gebeuren eigenlijk.
Intelligent, but fucked up.
pi_73791390
mmv raar?? een van mijn grootste fantasieen!! ik snap precies wat je vriendin bedoeld hihi:P
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:49:50 #20
47047 Herkauwer
pi_73791426
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef Ernemmertje het volgende:
mmv raar?? een van mijn grootste fantasieen!! ik snap precies wat je vriendin bedoeld hihi:P
Is het om de aandacht van 2 mannen of om dubbel genomen te worden?
pi_73792019
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef Ernemmertje het volgende:
Kom maar doorrrrr, ik vind het wel weer tijd voor een overvalste mmv...
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:08:07 #22
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_73842987
Aan TS, als je bi bent (of zou zijn) is er op KDP een bi-topic waar deze kwestie vaker voorbij komt.

Ik heb zelf met stelletjes zoals jullie gedate. Zij hadden een advertentie op internet geplaatst, en mij (tussen de fakers) uitgepikt.
Contact via webcam en bellen. De jongens die echt durven hebben geen moeite met cam en bellen, en anders weet je gelijk al dat echt afspreken er ook niet van zal komen.
Wees verder duidelijk in wat jullie willen (en vooral: wat niet) en zit dit in een online advertentie.

Vraag ook om een uitgebreide beschrijving, dan vis je ook gelijk de mensen die wat minder intelligent zijn (en dus niet kunnen lezen, of te weinig bloed in hun hoofd hebben om te kunnen lezen) eruit.

Succes in ieder geval, op FOK! zijn er denk ik ook genoeg jongens te vinden die met jullie mee willen doen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:09:28 #23
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_73843047
Volgens mij heeft bovenstaande dame uit Arnhem ook weleens wat via FOK! geregeld. Tips aan TS?
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:20:38 #24
273215 Justout777
Plaats hier een ondertitel
pi_73847862
pm me maar
Poep komt er niet vanzelf
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:22:55 #25
47047 Herkauwer
pi_73847957
Wilde mijn vriendin maar zoiets, dan moest MVV ook een keer geprobeerd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')