quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef Pieter_4000 het volgende:nee.. parenclub lijkt ons helemaal niets. we hebben niet zo'n behoefte aan sex met heel veel mensen tegelijk, of doorgewinterde swingers.
Het liefst zouden we gewoon een jonge jongen ontmoeten die het ook spannend lijkt om eens een keer te experimenteren.
Parenclubs zijn geen synoniem voor "sex met heel veel mensen tegelijk" of "alleen maar doorwinterde swingers". Ik moet de eerste club waar er enkel ruimtes zijn waar je met een massa tegelijk moet sexen, nog tegenkomen. In alle clubs heb je kleine gezellige ruimtes waar je met je tweetjes/viertjes in kan en als de club ietwat degelijk is, hebben de andere clubgangers direct door of je verder contact zoekt of niet. Lijkt me dat een leuke parenclub een ideale plaats is om eerste stappen te zetten.
Ik zou het bovendien ook niet doen met volledig ervaringslozen, of met de eerste de beste gozer die je op een uitgaansavond in een disco/café tegen komt. Ik denk dat zowat elke vent die je het zou vragen wel zou willen, maar er zullen er genoeg zijn die er op dat moment niets van zouden bakken (al was het maar omdat ie hem niet recht krijgt bijvoorbeeld). Lijkt me leuker voor je vriendin dan om iets te doen met iemand die weet wat hij wil en niet met iemand die enkel uit is op een snelle cheap wip.
Enfin, een parenclub is ideaal om contacten te leggen, of een van de betere swingerssites (met fakers-controle of validatie door andere mensen). Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt, geraak je in een circuit met gelijkdenkende mensen en kan je rustig je keuze maken.