Ik zou het meer bij je ogen zoeken, gast wat zijn die schoenen lelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:55 schreef Cacciatore het volgende:
klacht: Neger denkt dat omdat mijn uiterlijke vertoon zeer goed is dat er een mankement moet zijn minder zichtbaar zo op het eerste gezicht en dat moet dan dus wel mijn linkervoet zijn.
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
Hij vond je zielig voor je kleine maat.En dan bedoel ik niet alleen je voeten !!111einz!1
Kleine vleesmansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
Ja dat weet ik. En ik weet ook dat 41 geen grote voeten zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Qua communicatie klopt dat ongeveer wel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef Folmer het volgende:
Maat 41?Ik hoop voor TS dat hij 11 is.
Fail blijkbaar weet je eht dus nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. En ik weet ook dat 41 geen grote voeten zijn
ken je die roze, die zijn kk aan maar hadden ze nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef MB23 het volgende:
Je had die rode moeten nemen.
Dat zijn clowns.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
dat dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:57 schreef FF_Serieus het volgende:
Zo te lezen ging hij meer op jouw IQ af.
Jij weet het nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:04 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Fail blijkbaar weet je eht dus niet
FAILquote:De penislengte wordt beïnvloed door het ras: Aziaten hebben de kleinste, gemiddeld 9 tot 10 centimeter, en zwarten met gemiddeld 14 centimeter de grootste. Het Kaukasische ras zit daar met gemiddeld 12 centimeter tussenin. 'Dit zijn natuurlijk gemiddelden', benadrukt Hoebeke. Ook de lichaamslengte speelt een rol: hoe langer de man, hoe groter de kans dat zijn penis lang is. Wetenschappers hebben allerlei correlaties gezocht die de penislengte kunnen voorspellen. Het idee dat grote voeten ook een langere penis beloven, bleek een fabeltje. 'Het is wel zo dat grote voeten meer voorkomen bij lange mannen en lange mannen meer kans hebben op een langere penis. Maar tussen penis en schoenmaat bestaat geen direct verband.' Evenmin voor de neus: een lange neus vertelt niets over de penislengte. Er is wel een correlatie gevonden met de vingerlengte. Hoebeke: 'Hoe langer de vingers, hoe groter de kans op een langere penis.'
Semi grappige manier om je eronderuit te lullen.quote:
Dat was ik niet, maar hij heeft wel een wetenschappelijk onderbouwde bron.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Semi grappige manier om je eronderuit te lullen.
mattie je snapt het gewoon niet een uitdrukking hoeft niet wetenschappelijk onderbouwt te zijn, het is een uitdrukking, een spreekwoord, een zin uit de volksmond etcetera ad infinitum. Gewoon toegeven dat je de uitspraak niet kende en nu dus iets geleerd hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat was ik niet, maar hij heeft wel een wetenschappelijk onderbouwde bron.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |