Dat een vrouw niet op een voetstuk staat betekent meer dat je haar niet moet 'aanbidden' omdat vrouwen dat niet aantrekkelijk vinden. Maar als je op zoek bent naar een aantrekkelijke en intelligente vrouw, die dus ook ontwikkeld is, zul je zelf net zo ontwikkeld moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Maar in eerdere topics zei je dat een vrouw niet op een voetstuk mag worden geplaatst, maar dat zie ik hier toch eigenlijk wel gebeuren. Het gaat dus óf om neuken, of om jezelf te ontwikkelen tot je een bepaalde vrouw hebt 'verdient'.
Even voor de duidelijkheid, ik zit niet te trollen, maar deze reeks schreeuwt van de tegenstrijdigheden.
Ten eerste moet je nooit de gedachte hebben dat een bepaalde vrouw "te hoog" voor je is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Maar in eerdere topics zei je dat een vrouw niet op een voetstuk mag worden geplaatst, maar dat zie ik hier toch eigenlijk wel gebeuren. Het gaat dus óf om neuken, of om jezelf te ontwikkelen tot je een bepaalde vrouw hebt 'verdient'.
Even voor de duidelijkheid, ik zit niet te trollen, maar deze reeks schreeuwt van de tegenstrijdigheden.
Haha! gudverduriequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Disorder het volgende:
http://www.fastseduction.com/acronyms.shtml
Average Frustrated Chumpquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
AFC's?
Mijn ex-vriend voetbalde bij AFC ... Het zou toch niet.
...en een voorbeeld als Mystery nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Average Frustrated Chump![]()
zeg maar de watjes die niet met vrouwen om kunnen gaan
Zó, wat een wijsheid in dit topic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Goldfoxx het volgende:
Voor lange termijn relaties zijn heel andere dingen belangrijk, daarom zijn pua's (voorruit, de oude garde) niet in staat om lange termijn relaties te onderhouden.
Ouwe-schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zó, wat een wijsheid in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |