Toen ik hetero was viel ik keer op keer voor dat soort spelletjes hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Sorry maar vat dit niet persoonlijk op. Ook op andere boards zijn er altijd vrouwen die komen vertellen dat dit nooit op hun werkt en alleen maar onzin is. Vrouwen zijn nu eenmaal op zoek naar een bepaald soort man (Leader of men, Protector, father etc) Pua's weten hoe ze zo over moeten komen. Gegarandeerd dat jij (als je hetero was) er ook voor zou vallen. Maar ja vrouwen willen liever in de fantasie blijven dat ze mannen geheel doorzien. Overigens zouden mannen het ook niet leuk vinden hoor als er een "the game" voor vrouwen zou zijn. Dan kwamen ze ook verklaren dat zij er nooit voor zouden vallen.
Het grappige is dat een bepaalde site eens een aantal vrouwen geïnterviewd heeft en toen vroegen ze hen of iemand met dergelijke tactieken succes bij hun zou hebben. Ze zijden allen nee natuurlijk, toen werden ze gevolgd en ging een andere PUA het proberen bij hun en ja hoor allemaal beet.
Bij welk type vrouwen? En hoe verlopen de relaties daarna?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:16 schreef TheGame het volgende:
Ik heb ook nooit beweert dat het volledig effectief is. Ik zeg alleen maar dat de echte top-PUA's een succesrate halen van 80-90%
We hebben het hier natuurlijk over de grote meerderheid normale vrouwen.quote:
The Game is in het leven geroepen om te neuken toch? Who cares about relaties?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Bij welk type vrouwen? En hoe verlopen de relaties daarna?
Relaties? Een PUA die werkelijk zo goed is die maakt de vrouwen duidelijk dat hij niet uit is op een relatie maar gewoon een leuke tijd met ze wil hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Bij welk type vrouwen? En hoe verlopen de relaties daarna?
Dus als een vrouw op een type man valt dat niet de 'alpha male' uitstraalt is ze dus niet normaal?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:20 schreef mirved het volgende:
[..]
We hebben het hier natuurlijk over de grote meerderheid normale vrouwen.
Overigens wat the game ook zegt natuurlijk werkt het niet 100%. Er is altijd wel iemand die totaal anders is en die bijvoorbeeld valt op de stille nerd ofzo maar geloof maar niet dat er dat veel zijn.
Ja behalve dat gezeik met Mystery's koppigheid en de goede-tijden-slechte- tijden-sfeer in Project Hollywood.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:23 schreef mirved het volgende:
[..]
Relaties? Een PUA die werkelijk zo goed is die maakt de vrouwen duidelijk dat hij niet uit is op een relatie maar gewoon een leuke tijd met ze wil hebben.
Ik kan je echt aanraden om het boek "The game" te lezen. Het is een autobiografie van Neil Strauss (schrijver voor rollingstone en een aantal grote Amerikaanse kranten) het gaat over een aantal jaren van zijn leven in het PUA wereldje en hoe hij er een werd. Allemaal waar gebeurd en ook nog eens leuk om te lezen.
Koppig? Ik heb het boek jaren geleden gelezen en als het niet lukte met een meisje werd 'Mystery' suicidaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja behalve dat gezeik met Mystery's koppigheid en de goede-tijden-slechte- tijden-sfeer in Project Hollywood.
Daar heb je helemaal gelijk in en ik moet zeggen veel van die top Pua's kunnen geen relatie houden. Ze weten hoe ze een vrouw om hun vinger kunnen winden voor een aantal avonden maar daarna worden ze doorzien en verliezen de vrouwen interesse. De echte goeie zijn social robots/manipulerende mannetjes echt geen relatie materiaal. PUA = niet een recept voor een goeie relatie. Maar je kan er wel een plezierige tijd door hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Toen ik hetero was viel ik keer op keer voor dat soort spelletjes hoor.. Neemt niet weg dat chemie simpelweg niet te creeeren valt. Die was er al voordat The Game gespeeld werd.
Dan wijkt ze af van de standaard. Ga je nu achter ieder woord iets zoeken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dus als een vrouw op een type man valt dat niet de 'alpha male' uitstraalt is ze dus niet normaal?
Alles went denk ik dan, als je eenmaal je wilde haren verliest kies je er uiteindelijk voor om een nestje te bouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:27 schreef mirved het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. En ik moet zeggen veel van die top Pua's kunnen geen relatie houden. Ze weten hoe ze een vrouw om hun vinger kunnen winden voor een aantal avonden maar daarna worden ze doorzien en verliezen de vrouwen interesse. De echte goeie zijn social robots/manipulerende mannetjes echt geen relatie materiaal. PUA = niet een recept voor ene goeie relatie. Maar je kan er wel een plezierige tijd door hebben.
Als je leest hoe die Mystery is denk ik dat nooit iemand het met hem volhoud. Neil zelf is ook weer vrijgezel. Dat wijf waar die zoveel over schrijft in The game heeft hem ook verlaten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Alles went denk ik dan, als je eenmaal je wilde haren verliest kies je er uiteindelijk voor om een nestje te bouwen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Dan wijkt ze af van de standaard. Ga je nu achter ieder woord iets zoeken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:20 schreef mirved het volgende:
[..]
We hebben het hier natuurlijk over de grote meerderheid normale vrouwen.
wat wil je nu zeggen? Dat is toch precies wat ik zeg.quote:
Ik dacht dat jij ze dus als niet normaal - als in niet gezond - zag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:33 schreef mirved het volgende:
[..]
wat wil je nu zeggen? Dat is toch precies wat ik zeg.
Grote meerderheid --> aantal niet = afwijking van standaard.
De echte goeie met direct game wel. Niet de old-school Mystery-Method PUA'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:27 schreef mirved het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in en ik moet zeggen veel van die top Pua's kunnen geen relatie houden. Ze weten hoe ze een vrouw om hun vinger kunnen winden voor een aantal avonden maar daarna worden ze doorzien en verliezen de vrouwen interesse. De echte goeie zijn social robots/manipulerende mannetjes echt geen relatie materiaal. PUA = niet een recept voor een goeie relatie. Maar je kan er wel een plezierige tijd door hebben.
Maar in eerdere topics zei je dat een vrouw niet op een voetstuk mag worden geplaatst, maar dat zie ik hier toch eigenlijk wel gebeuren. Het gaat dus óf om neuken, of om jezelf te ontwikkelen tot je een bepaalde vrouw hebt 'verdient'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef TheGame het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het steeds meer gericht op inner game: het beste uit jezelf halen om zo aantrekkelijker te zijn voor vrouwen. (wel relatiemateriaal)
Nee hoor, misschien zijn ze nog wel het meest interessant om dat ze niet met de meute meegaan en minder oppervlakkig denken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ze dus als niet normaal - als in niet gezond - zag.
Voor mij is het enkel self improvement waardoor ik wekelijks een hoop leuke dingen mee maak met verschillende vrouwen. Ik kan me zelf wel voorstellen dat sommige mensen op kijken naar mensen zoals Mystery maar ik zie alleen maar leegheid bij hem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef Disorder het volgende:
k vind dit een interessant topic omdat de PUA's worden geidealiseerd maar klaarblijkelijk zelf net zo hard op hun bek gaan in relaties als de gemiddelde Jan Jansen. Dan wordt vervolgens gezegd dat het ook niet om de relaties gaat, maar om de korte avontuurtjes. En wanneer men daarop aangesproken word gaat het ineens om self improvement? Ik mis eerlijkheid.
Het is ook nogal een verschil of je er hier over praat of het doet...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Sorry maar vat dit niet persoonlijk op. Ook op andere boards zijn er altijd vrouwen die komen vertellen dat dit nooit op hun werkt en alleen maar onzin is. Vrouwen zijn nu eenmaal op zoek naar een bepaald soort man (Leader of men, Protector, father etc) Pua's weten hoe ze zo over moeten komen. Gegarandeerd dat jij (als je hetero was) er ook voor zou vallen. Maar ja vrouwen willen liever in de fantasie blijven dat ze mannen geheel doorzien. Overigens zouden mannen het ook niet leuk vinden hoor als er een "the game" voor vrouwen zou zijn. Dan kwamen ze ook verklaren dat zij er nooit voor zouden vallen.
Het grappige is dat een bepaalde site eens een aantal vrouwen geïnterviewd heeft en toen vroegen ze hen of iemand met dergelijke tactieken succes bij hun zou hebben. Ze zijden allen nee natuurlijk, toen werden ze gevolgd en ging een andere PUA het proberen bij hun en ja hoor allemaal beet.
Dat een vrouw niet op een voetstuk staat betekent meer dat je haar niet moet 'aanbidden' omdat vrouwen dat niet aantrekkelijk vinden. Maar als je op zoek bent naar een aantrekkelijke en intelligente vrouw, die dus ook ontwikkeld is, zul je zelf net zo ontwikkeld moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Maar in eerdere topics zei je dat een vrouw niet op een voetstuk mag worden geplaatst, maar dat zie ik hier toch eigenlijk wel gebeuren. Het gaat dus óf om neuken, of om jezelf te ontwikkelen tot je een bepaalde vrouw hebt 'verdient'.
Even voor de duidelijkheid, ik zit niet te trollen, maar deze reeks schreeuwt van de tegenstrijdigheden.
Ten eerste moet je nooit de gedachte hebben dat een bepaalde vrouw "te hoog" voor je is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Maar in eerdere topics zei je dat een vrouw niet op een voetstuk mag worden geplaatst, maar dat zie ik hier toch eigenlijk wel gebeuren. Het gaat dus óf om neuken, of om jezelf te ontwikkelen tot je een bepaalde vrouw hebt 'verdient'.
Even voor de duidelijkheid, ik zit niet te trollen, maar deze reeks schreeuwt van de tegenstrijdigheden.
Haha! gudverduriequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Disorder het volgende:
http://www.fastseduction.com/acronyms.shtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |