quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef dawg het volgende:kansloos, 5 delen hierover.
en vrijgezelle vrouwen die vinden dat alleen sukkels op hun afstappen: kijk eens in de spiegel, misschien ligt daar de oorzaak wel.
Hoi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
I'll keep my fingers crossed in afwachting van jouw imaginaire touwtje.
Edit: How laatmaar, wiskundige berekeningsfoutquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:36 schreef Beach het volgende:
Jongens versieren ben ik nog niet achter of dat ook hiermee werkt.
Is dat nou een goed teken, zo'n verkleinvormpje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef BeSimple het volgende:
7:29:55 PM Zij: wel leuk stemmetje
Zéker niet kwakkeloos nee. Dat heb je goed. Je moet ze kwakvol overnemen. Of kwakrijk.quote:maar je moet dus absoluut niet technieken kwakkeloos gaan overnemen.
Nee ze heeft al meer als genoeg complimentjes gegeven, en via vriendin heb ik gehoord dat ik een 'leuk karakter heb'. Ik verwacht natuurlijk helemaal niets. Maar het was slechts een klein voorbeeld van hoe ik 2 weken geleden zou reageren en hoe ik nu reageer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat nou een goed teken, zo'n verkleinvormpje?
[..]
Zéker niet kwakkeloos nee. Dat heb je goed. Je moet ze kwakvol overnemen. Of kwakrijk.
Ja dat kan dus ook nog, dat is het probleemquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ai 'Leuk karakter', aardig dodelijk.
Zet zij je even lekker te kwakken.
Hé, hallo..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ai 'Leuk karakter', aardig dodelijk.
Zet zij je even lekker te kwakken.
Dit wordt nog een hele opgave voor je.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef BeSimple het volgende:
En je moet gewoon de eigenschappen van "de perfecte man / versierder / verleider" overnemen. Al moet dat niet tegen je eigen eigenschappen in gaan!
O shyte, we zijn je toch niet aan het cockblocken hè?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef BanSuSai het volgende:
Hé, hallo..
Toch niet weer zo'n verlegen type, jij?
Voor iemand die zo anti PUA is weetje nog aardig veel jargon woordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit wordt nog een hele opgave voor je.
[..]
O shyte, we zijn je toch niet aan het cockblocken hè?
I'll step aside.
We zijn inmiddels in deel 5. You do math now please, yes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Voor iemand die zo anti PUA is weetje nog aardig veel jargon woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |