Geestige poging een dood topic weer tot leven te wekken.quote:

Wow! Dan moet je je wel behoorlijk rot gevoeld hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:34 schreef Flitspaal het volgende:
Ik voelde me gisteren niet zo lekker en heb eens een keer geen film gekeken.
Belachelijk.

Ik lag al om 21.45 te slapen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Dan moet je je wel behoorlijk rot gevoeld hebben.

Echt heeeeeeeeel cliche, niet te zuinig. Wel leuk spektakel, maar het is een goed ding dat dit de laatste rampenfilm is van Emmerich.
 Echt heeeeeeeeel cliche, niet te zuinig. Wel leuk spektakel, maar het is een goed ding dat dit de laatste rampenfilm is van Emmerich. 

Dat is voor mij doordeweekse routine......quote:

Dat zei ik laatst toch ook al een keer... Ik snap ook niet waarom ik de 1 wel zie en de ander niet...quote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Patch het volgende:
Toevallig wat nerds hier aanwezig, die mij kunnen vertellen waarom ik mijn eigen avatar, en die van een gros anderen, niet kan zien?

Die van jou en Hornage zie ik, die van mezelf, mr_anonimous en flitspaal zie ik niet op deze pagina...quote:

Veel plezier !quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Manituh's schoen gekocht in duitsland en ook maar gelijk die welle mee genomen...
Ik ga me zondag maar eens laten verrassen hoe grappig Manituh is

Thanx, zal lukkenquote:

Niet teveel van verwachten, dan valt ie reuze meequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, zal lukken
Ik zal je van de week laten weten wat ik ervan vond

Een andere FMT'er kan natuurlijk als referee optreden en checken of het antwoord goed is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:18 schreef Patch het volgende:
Wellicht inderdaad:
- Sneller pstartertjes?
- Als je een vraag goed hebt beantwoord, maar geen nieuwe vraag stelt > Ook uitgesloten van meedoen aan de nieuwe, daaropvolgende vraag?

Ik wil alleen maar de Josh Holloway of Johnny Depp-awardquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog liefhebbers voor FTR/FMT awards?

Jij komt in aanmerking voor de David Haselhoff-awardquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar de Josh Holloway of Johnny Depp-award
 .
 .

quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Jij komt in aanmerking voor de David Haselhoff-award.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |