da's inderdaad klote...quote:Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef Hulkio het volgende:
Jemig, mijn goede humeur is ook direct weer weg! Net een dvdbox gekocht voor 30¤ en per ongeluk in mijn winkelmandje laten liggen. Was nog geen vijf minuten later terug, maar toen was hij natuurlijk alweer gejat.... kutzooi!!!
?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:57 schreef hornage het volgende:
Wow, er wordt vanaf de fp gewoon gelinkt naar FMT! Alleen verkeerde topic
Ik heb het al gemeldt in FB
Helaas niet bij mijn dvdbox. Maar goed mijn goede voornemen is om minder te gaan drinken dit jaar, misschien komt dit dan ook niet meer voor.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef Patch het volgende:
[..]
da's inderdaad klote...
Waar was je met je gedachten?
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Patch is op borgtocht vrij zie ik!
Waarom hadden ze die sanctie opgelegd?quote:
Misschien dat het wat met drank te maken had...quote:Op zondag 10 januari 2010 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom hadden ze die sanctie opgelegd?
Weer dat zelfgestookte spul van je aan het verkopen? Niet zo slim..... Je lesje niet geleerd nadat vorige incident.....quote:Op zondag 10 januari 2010 13:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Misschien dat het wat met drank te maken had...
Ach zo lang je maar niet Gerd Leers bent....quote:
Klopt, hoewel het ooit begonnen was als 'wow! is die dood??-topic'...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo lang je maar niet Gerd Leers bent....![]()
Jij bent toch de drijvende kracht achter het Overleden Acteurs en Actricestopic? Is een Where are they now topic ook niet een idee?
Cool!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het ooit begonnen was als 'wow! is die dood??-topic'...
Ik zal hem dadelijk eens aanmaken...
Acteurs/Actrices: Where Are They Now?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cool!Ik kwam er op toen ik onlangs The Goonies keek en me afvroeg wat er met een aantal gebeurd was.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Acteurs/Actrices: Where Are They Now?
Tja, ik had Dinner for One en ben even naar de stad der liefde en Disney geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |