Nou heb ik begrepen dat het vrij slecht gesteld is met de Britse jeugd. Gewelds- en zedenmisdrijven in overvloed, drankmisbruik, comazuipen, noem maar op. Jongetjes van 10 en 12 die andere kinderen martelen en verkrachten om ze daarna zelfmoord te laten plegen, ik heb ze allemaal langs zien komen...quote:Peuter (2) verdacht van vandalisme
Een tweejarig meisje uit het Engelse Chippenham is aangeklaagd wegens vandalisme. Afgelopen juni bewerkte ze de auto van haar buurman met een stok. De eigenaar van het voertuig heeft aangifte gedaan bij de politie.
Het plaatselijke politiebureau in Wiltshire moest daarom een officieel rapport aanmaken. Agenten mogen haar echter niet ondervragen of arresteren, daarvoor is ze te jong. De peuter kan nog niet lopen.
De families van de dader en het slachtoffer leven al lange tijd met elkaar in onmin. De gegevens van het meisje worden niet verwerkt in de nationale politiedatabase. "Ook hebben we het DNA van het kind niet afgenomen", vertelt een politiewoordvoerder aan Daily Mail.
Kinderrechtenorganisaties zijn niet blij dat het meisje in de media als 'verdachte' wordt gezien. Michelle Elliott zegt: "Dit is krankzinnig. Dit is het gekste wat ik ooit gehoord heb."
Een peuter van 2?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:20 schreef Onnoman het volgende:
het zal je moeder maar zijn
Als het kind het bewust doet? Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef BasEnAad het volgende:
Alsjeblieft zeg, als een 2-jarig kind iets doet valt dat gewoon onder een ongelukje hoor. Wat een opgeblazen onzin weer, weerzinwekkend.
En hoe bewust doet een kind van twee dat dan volgens jou? Een beetje tweejarige komt niet verder dan "héé een stok, wat kan ik daarmee" en "goh wat een leuk geluid".quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als het kind het bewust doet? Lijkt me niet.
Een kind van twee! Die kan je niet verantwoordelijk houden voor wat dan ook. Wat is de volgende stap, een cavia vervolgen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als het kind het bewust doet? Lijkt me niet.
Ouders zijn gewoon risicoaansprakelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En hoe bewust doet een kind van twee dat dan volgens jou? Een beetje tweejarige komt niet verder dan "héé een stok, wat kan ik daarmee" en "goh wat een leuk geluid".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Een kind van 6 dan? En een van 4? Of 3,5? Waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een kind van twee! Die kan je niet verantwoordelijk houden voor wat dan ook. Wat is de volgende stap, een cavia vervolgen?
Uiteraard, maar dat heeft er niets mee te maken of het kind het al dan niet bewust doet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ouders zijn gewoon risicoaansprakelijk.
Een auto echt bewerken is iets anders dan er een keer op krassen met een stok.
In ons land bij 12 jaar....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een kind van 6 dan? En een van 4? Of 3,5? Waar ligt de grens?
Als ze er een paar keer een tik op had gegeven, was de term 'bewerken' niet echt goed geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft er niets mee te maken of het kind het al dan niet bewust doet.
In het bericht staat nergens wat bedoeld wordt met "een auto bewerken" voor hetzelfde geld heeft ze er drie keer op geslagen.
Dus als een kind van 11 dit zou doen, zouden we ook kunnen zeggen dat het niet bewust was?quote:
De grenzen worden meestal niet zo absoluut getrokken, maar 2 jaar is wel erg extreem hè?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus als een kind van 11 dit zou doen, zouden we ook kunnen zeggen dat het niet bewust was?
In ieder geval kan die dan niet opgepakt worden. Misschien dat er met de ouders gepraat kan worden, maar verder houdt t snel op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus als een kind van 11 dit zou doen, zouden we ook kunnen zeggen dat het niet bewust was?
En daarom moet de buurman die schade maar accepteren?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
De grenzen worden meestal niet zo absoluut getrokken, maar 2 jaar is wel erg extreem hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |