net te laatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef iFries het volgende:
Een half uur vertraging omdat de bus 3x moet stoppen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Pics van die meisjes?
Duh, en de schuld bij die stomme andere reizigers die niks zeiden leggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:28 schreef fratsman het volgende:
En jij bleef, trillend als een rietje, uit het raam staren en wist vervolgens niet hoe snel je er een topic over moest openen...
quote:
Geen zin om 3 blaffende honden tegen me te horen zo vroeg in de ochtend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Biels het volgende:
En jij zegt er niks van omdat?
Ze hadden zeker vlotte kapsels niet?quote:
Als de chauffeur tien minuten blijft staan om achter de grappenmaker te komen, dan kan dat ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef iFries het volgende:
Een half uur vertraging omdat de bus 3x moet stoppen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:35 schreef T3rr0r het volgende:
Zullen wel weer bontkraag-sletjes geweest zijn.
Right.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:37 schreef Cacciatore het volgende:
Jeweet dat ik een leren jas heb he met bontkraagje, ook heb ik krullen als een moker dus als ik de bussie inloop check ik waar de G's zitten (meestal achterin) en ga ik ertussen zitten, dammnnnnn mattie nu is je feestje verneukt he :p
Uitdagen van die gangstertjes toch
Toch niet bij studentesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze hadden zeker vlotte kapsels niet?
Meer breezah's, ze hadden wel vlotte mondjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze hadden zeker vlotte kapsels niet?
Jij bent toch wel de stoerste user die ik ken. Ik weet ook gewoon zeker dat jij dit echt zou doen! Jij bikkel, winnaar, redder van de mensheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef buzz1291 het volgende:
Ze gewoon even die bus uitflikkeren en in het bushok even hard anaal penetreren. Kijken of ze de volgende keer nog zoveel kapsones hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stom
Neuh, ben ik niet. Maar ik vind het idee eigenlijk wel goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de stoerste user die ik ken. Ik weet ook gewoon zeker dat jij dit echt zou doen! Jij bikkel, winnaar, redder van de mensheid.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:34 schreef F04 het volgende:
[..]
Geen zin om 3 blaffende honden tegen me te horen zo vroeg in de ochtend.
Pussy!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:34 schreef F04 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:28 schreef fratsman het volgende:
En jij bleef, trillend als een rietje, uit het raam staren en wist vervolgens niet hoe snel je er een topic over moest openen...
Ja, maar natuurlijk.. Bijvoorbeeld het bedenken wat je in je topic gaat zetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef F04 het volgende:
Goh, ik heb wel wat beters te doen dan een stel puberende meiden aan te spreken op hun gedrag.
'Al met al deed werkelijk niemand wat'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef F04 het volgende:
Goh, ik heb wel wat beters te doen dan een stel puberende meiden aan te spreken op hun gedrag.
Je durfde gewoon nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef F04 het volgende:
linkje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht wacht het nog even af.......
Maar bijna een half uur na opening is er nog niemand die precies hetzelfde dacht als ik?
Namelijk dat Don&Ad flimpje als die slet door twee gasten in een bushokje geneukt wordt.!!!!
Is opgenomen in het mooie Limburgse Land.
Ik had toch wel meer van jullie verwacht
Klopt, in de bus zitten om een half uur te laat te komen vanwege hun wangedrag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef F04 het volgende:
Bij deze is je klacht ongegrondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:34 schreef F04 het volgende:
[..]
wow zij is echt kk lekker zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Even voor de zuiverheid van de discussie, we hebben het dus over MBO-studentes:
[ afbeelding ]
Toevallig nog wat meer beeldmateriaal om te kunnen vergelijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:59 schreef Nikmans het volgende:
Ik had laatst zo'n chauffeur die omriep dat ie gewoon nergens meer ging stoppen en dat mensen die uit wilden stappen zich maar bij hem moesten melden.
Jij was tijdens de gehele busreis je stem kwijt en versteend?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef F04 het volgende:
Al met al deed werkelijk niemand wat en de chauffeur bleef maar rustig maar door dit achtelijke gedrag wel half uur te laat aangekomen
Als je als chauffeur idd niet zeker bent van de dader (of het groepje), dan is dat de beste optie. Ben je wél zeker van de dader(s), dan die mongolen natuurlijk ter plekke eruit flikkeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:59 schreef Nikmans het volgende:
Ik had laatst zo'n chauffeur die omriep dat ie gewoon nergens meer ging stoppen en dat mensen die uit wilden stappen zich maar bij hem moesten melden.
Een klap op hun bek jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:33 schreef 91Vos het volgende:
Je had die meisjes moeten geven.
Jij hebt het vak Nederlands voor jezelf ook regelmatig een half uurtje later laten beginnen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:33 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha geniaal toch..
is toch fa2 andere mensen te laat laten komen
en zelluf ook te laat kome op school beter.. xD
Ho, wacht even... Jij bent buschauffeur?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je als chauffeur idd niet zeker bent van de dader (of het groepje), dan is dat de beste optie. Ben je wél zeker van de dader(s), dan die mongolen natuurlijk ter plekke eruit flikkeren.
Zo doe ik het dus altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
No shit, jij bent echt een kankermongool.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:33 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha geniaal toch..
is toch fa2 andere mensen te laat laten komen
en zelluf ook te laat kome op school beter.. xD
Ik zeg er altijd wat van, omdat ik een eindbaas ben vriend. Jij kakt in je broek als ik je aankijk alleen al.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:38 schreef DuShaury het volgende:
Hlafuurtje.. ik zal je wat vertellenn.
ben nu al 2weken niet op school gweest hehe.
nu vakatnie jeweettoch..
haha
en wtf noem je me een kankermegoool.
zeg dat is een keer in die kinderen hun gezicht
wanneer ze in die bus of tram je irritere of zorge dat je te laat komt.
doe dat dan is een keertje.. praat dan zo man aub aub doe dat.
en film het haha
En zo ben je ook opgevoed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:13 schreef DuShaury het volgende:
muhaha..
ik zeg je eerlijk.
ben niet bang van iemand in een kauwlo bus..
die mij gaat zeggen wat ik moet doen haha.
zelfs al heeft die een blauw pak aan..
met een petje en een logo erop i dont gife a fuck..
Dusja ik ga niet stil zijn hoor
Nee heb me zelf zo gemaakt.quote:
Oke, echt een gangster dus..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:19 schreef DuShaury het volgende:
[..]
Nee heb me zelf zo gemaakt.
heb geleerd gwn op de straat alles.
dat je je mannetje moet staan.
dus als je irritant doet. moet je de consiqenties ook
op je nemun.. dus als iemand er wat van zegt.
moet je niet stil zijn klaar.
ligt eraan hoe die gene het vraagt..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:22 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Oke, echt een gangster dus..
En wat als iemand vraagt of je stil wilt zijn omdat je herrie maakt? Ga je dan door?
Nee ik weet niet, vertel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:23 schreef DuShaury het volgende:
[..]
ligt eraan hoe die gene het vraagt..
weetje.
alstie het niet bedreigend en gwn respectvol vraagt.quote:
Is het geen optie voor jou om gewoon sowieso wat rustiger te doen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:30 schreef DuShaury het volgende:
[..]
alstie het niet bedreigend en gwn respectvol vraagt.
normaal dus..
Fa'ka blackaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:34 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Is het geen optie voor jou om gewoon sowieso wat rustiger te doen dan?
Aight goed dat zo te horenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef Multivitamine het volgende:
Rofl, kankerwack xD maar goed man, beetje druk.
Dat vind ik eigenlijk ook wel bullshitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef DeWaasheid het volgende:
Heb ook wel eens paar ventjes in de bus gehad die liepen te etteren. De eerstvolgende halte stonden ze buiten, iets wat deze chauffeur ook had moeten doen....
neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel bullshit![]()
Ze hebben meestal een ovkaart dus ze 'betalen' gewoon voor een busritje. Die chauffeur kan niet zomaar eisen dat iedereen de hele rit zijn/haar bek dicht moet houden
..omdat topic openen makkelijker is.quote:
QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:28 schreef fratsman het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:37 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ho, wacht even... Jij bent buschauffeur?Yep, zij het als bijbaan. Also enjoying itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
...regelgeving, normen&waarden, orde.quote:
Respect hoor, grote bek tegen die pussy agenten hierquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:13 schreef DuShaury het volgende:
muhaha..
ik zeg je eerlijk.
Zo'n petjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:13 schreef DuShaury het volgende:
muhaha..
ik zeg je eerlijk.
Ik heb wel wat beters te doen dan pestende kutbreezah's aan te spreken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jij was tijdens de gehele busreis je stem kwijt en versteend?
Die kotssmiley, is dat ook om je eigen angst waardoor je er niet wat van zei?
Waarom klaag je dan überhaupt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan pestende kutbreezah's aan te spreken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef F04 het volgende:
[..]
Al met al deed werkelijk niemand wat en de chauffeur bleef maar rustig maar door dit achtelijke gedrag wel half uur te laat aangekomen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan überhaupt?
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:38 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
No shit, jij bent echt een kankermongool. kloon
Maar wel hier huilenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef F04 het volgende:
Wat deed jij dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef F04 het volgende:
Post dan een MBO studente, en geen universitaire hooker, Zoe Vialet aka Lindequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had je al lang een curbstomp gegeven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:23 schreef DuShaury het volgende:
[..]
ligt eraan hoe die gene het vraagt..
weetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |