Laten we daar in het volgende weekend eens van vrijdag t/m zondag over praten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind echt dat 40 uur per week werken teveel is. Fulltime zou 4 dagen moeten zijn.
Verzin een leuk klusje voor hem!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:56 schreef lezzer het volgende:
Ik moet effe zeuren.
Wij hebben een ingehuurde Prince2Prins. Iemand die "projectleiding" doet, en mij de hele tijd aan m'n kop zeurt. Ik word er zo fokking schijtziek van.
Waarom doet hij dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef lezzer het volgende:
As we speak gooit hij me zo'n beetje uit het project.
Ik heb het concept bedacht, het ontwerp en voer het uit. En dat laatste moet nou iemand anders gaan doen.
Ik denk dat ik ineens veel vrije tijd heb de komende weken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef lezzer het volgende:
As we speak gooit hij me zo'n beetje uit het project.
Ik heb het concept bedacht, het ontwerp en voer het uit. En dat laatste moet nou iemand anders gaan doen.
Ik denk dat ik ineens veel vrije tijd heb de komende weken.
Da's wel bizar.. Op je vrije dag besluit hij even dat alles anders gaat, in plaats van te wachten tot je ter plaatse bent?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik zat net wel effe te brullen. Dus ik vind het niet leuk nee![]()
Maar nu krijgt hij op z'n flikker van mijn baas geloof ik
En dat allemaal op m'n vrije dag
quote:
Hij is boos omdat ik zijn excelsheetplanning niet aangehouden heb. En dat kwam omdat er een ander project tussendoor kwam dat 3 weken van mijn tijd eiste.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel bizar.. Op je vrije dag besluit hij even dat alles anders gaat, in plaats van te wachten tot je ter plaatse bent?
Leuk, een autistje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij is boos omdat ik zijn excelsheetplanning niet aangehouden heb. En dat kwam omdat er een ander project tussendoor kwam dat 3 weken van mijn tijd eiste.
En nu wil ik pragmatisch rechttrekken maar hij eist dat ik die excel volg.
Stumperd.
Begint zijn naam met een W?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij is boos omdat ik zijn excelsheetplanning niet aangehouden heb. En dat kwam omdat er een ander project tussendoor kwam dat 3 weken van mijn tijd eiste.
En nu wil ik pragmatisch rechttrekken maar hij eist dat ik die excel volg.
Stumperd.
Nou ben ik zelf ook niet de gemakkelijkste...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef Alicey het volgende:
Iemand die zo snel boos wordt doet trouwens wel een beetje het verkeerde beroep.
Nee, een Hquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |