Ja, 't gaat hard opeens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We vliegen er ook doorheen opeens.
Nou, daar hoeven we geen poll over te houden hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En de vervolgpoll of we willen dat daar foto's van komen?
Sowwiequote:
niet vergeten... 2 wkn lang geen korts, misselijheid of buikpijn oidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:33 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik had ook zo'n bloedbankoproep thuis.. Moet het nog inplannen. Goed dat je me op deze manier weer herinnert.
Is zo'n poll nog bindend op een of andere manier?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef lezzer het volgende:
Zullen we een poll op zetten of KZ en Logician het gaan doen danwel al gedaan hebben?
heb haar nog nooit irl gezien... dus gedaan hebben lijkt me lastigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef lezzer het volgende:
Zullen we een poll op zetten of KZ en Logician het gaan doen danwel al gedaan hebben?
Nee, dat weet ik.. Maar niet misselijk worden, buikpijn krijgen of gaan koortsen dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet vergeten... 2 wkn lang geen korts, misselijheid of buikpijn oid
en graag gedaan
maar dat is altijd fijn omdat niet te worden lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik.. Maar niet misselijk worden, buikpijn krijgen of gaan koortsen dan.
Ja, ben er zelf altijd wel tevreden mee in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dat is altijd fijn omdat niet te worden lol
opzich vind ik een dag of 3 niet werken omdat ik grieperig in bed lig wel een goeie manier om wat uit te rusten hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, ben er zelf altijd wel tevreden mee in ieder geval.
Nadeel is dat je die rust dan ook meteen weer extrakeihard nodig hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
opzich vind ik een dag of 3 niet werken omdat ik grieperig in bed lig wel een goeie manier om wat uit te rusten haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |