Onbetrouwbaar... te kleine steekproefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef liekjah het volgende:
reken de standaardafwijking van jouw plassertje dan uit
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Mijn klacht: sukkels die het belang van wiskunde niet onderkennen. Waarschijnlijk ben je gewoon te stom.
Dat is inderdaad het probleem van het huidige wiskundeonderwijs... Alles moet maar begrijpelijk worden gemaakt met "verhaaltjessommen", terwijl die hele context niets toevoegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef S.Seagal het volgende:
Nee maar dat geven als voorbeeld zodat dat de primaten als jij het snappen. Je kan het overal op toepassen.
GOH ECHT!1!!. Wat raar. Je zou toch denken dat je het eerst moet meemaken in je leven en dan pas op school gaat leren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:38 schreef FGdE het volgende:
Als voorbeeldAls voorbeeld voor wat? Nooit in mijn leven heb ik nog ooit een standaardafwijking nodig
Dan moet je een fatsoenlijke studie gaan doen, dan komt ie nog vaak genoeg langs. Prutser..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:38 schreef FGdE het volgende:
Als voorbeeldAls voorbeeld voor wat? Nooit in mijn leven heb ik nog ooit een standaardafwijking nodig
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:49 schreef Dastan het volgende:
Mensen die de vraagstelling als excuus voor hun onkunde gebruiken.
Leuk dat je een oude koe uit de sloot haalt, maar met deze discussie schiet je weinig op.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:
Nu heb je het over een groep, de kans dat er twee mensen zijn die onderling meer dan 15cm verschillen is dan niet zo eenvoudig te berekenen maar opvallend groot.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:34 schreef FGdE het volgende:
Who cares... Niemand die ooit denkt "Oh we zijn met een groep mannen die gemiddeld 178 cm lang zijn en onze standaardafwijking is 6cm, laat ik uitrekenen wat de kans is dat we onderling meer dan 15cm verschillen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |