abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73874389
hier is de eigenaar van het grote nutella boek ik laat het eerst zusje maar uitproberen, die bakt toch constant en daarna ga ik weer aan de slag

trouwens wel een super kookboek met alleen maar nutella
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_73874734
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:52 schreef gothic-blackie het volgende:
hier is de eigenaar van het grote nutella boek ik laat het eerst zusje maar uitproberen, die bakt toch constant en daarna ga ik weer aan de slag

trouwens wel een super kookboek met alleen maar nutella
Tuurlijk ik bak constant....... Echt nie. Lekker ding.

As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:57:34 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73895899
Je eieren voorverwarmen als je ze in de koelkast bewaart. 10 Minuutjes in een bakje het water laten staan (nee hoor, daar gaan ze niet van stollen) wil ook nog wel eens helpen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74915899
Hoi het heeft even geduurt maar ik had nu tijd en zin om het nogmaals te gaan proberen en het is gelukt ik heb 1 ei extra gedaan, 25 gram minder suiker en de helft van het bakpoeder. verder op een constante temperatuur van 170 graden voor 50 minuten en wat eruit kwam was een overheerlijke cake die eruit ziet alsof deze zo vanuit de supermarkt is gekocht (en dat lukt me nooit om ze er zo mooi uit te laten zien ) en volgens vriendje (voor wie ik het boek had gekocht en die verslaafd is aan nutella) moet ik jullie allemaal bedanken en ik ben het daar best mee eens, so thanks all
pi_74916008
Pics?
pi_74916343
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Pics?
hmph ben niet zo goed met pics en zow, enne je hebt het recept nu, dus kennen we allemaal aan het cake bakken volgens het nutella cakeboek (en een beetje van fok )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')