abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77587301
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat staat haaks op de boetes van de AFM wat jij nu zegt

DSB krijgt nog twee boetes van AFM
Zoals ik je al 90000 keer heb uitgelegd is het niet mogelijk om te verwachten van Zalm dat hij ineens een goede bedrijf van DSB maakten, sterker nog, het is de vraag of zoiets niet op het pad ligt van de CEO en niet van de CFO.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:59:28 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77587395
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Zoals ik je al 90000 keer heb uitgelegd is het niet mogelijk om te verwachten van Zalm dat hij ineens een goede bedrijf van DSB maakten, sterker nog, het is de vraag of zoiets niet op het pad ligt van de CEO en niet van de CFO.
Moet wel een hele grote shock voor je zijn als die faalhaas eruitgeschopt wordt he

Gelukkig kan Zalm dan altijd nog op jouw steun rekenen
pi_77587426
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:53 schreef Klopkoek het volgende:
Daar vertelde hij dat hij uit liet zoeken of je TCI kon negeren en kon weigeren het op de agenda te zetten... dat kon dus niet door wetswijzigingen naar aanleiding van de code Tabaksblat. En wie was toen minister?....
Oh, dat vind ik juist buitengewoon goed. Aandeelhouders zijn de eigenaren in het bedrijf en dus hoort daar inspraak bij, als het bestuur volledige macht wil dan moeten ze gewoon 50 % + 1 aandeel kopen en dan zijn ze overal vanaf.
pi_77587575
Zalm en de euro... nog zo'n successtory... aan de hoogste boom met die man. Het moet de Herbert Hoover worden van deze tijd...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:44:34 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77685436
Volgende week meer duidelijkheid over DSB-onderzoek

Minister Wouter Bos (Financiën) hoopt volgende week de Tweede Kamer te kunnen melden hoe het ervoor staat met het onderzoek naar het functioneren van oud-bestuurders en commissarissen van DSB Bank, onder wie Gerrit Zalm.

Daar is door de toezichthouders De Nederlandsche Bank (DNB) en Autoriteit Financiële Markten (AFM) naar gekeken. Dat onderzoek is klaar. De resultaten worden niet gepubliceerd, maar professor Michiel Scheltema gaat als onafhankelijke deskundige beoordelen of de toezichthouders hun werk goed gedaan hebben.

Zalm, maar ook Ed Nijpels en Robin Linschoten blijven daardoor nog in onzekerheid over hun toekomst in de financiële sector.

Complexe dossiers
Bos zei vrijdag na afloop van de ministerraad dat Scheltema de dossiers inmiddels in bezit heeft en hem volgende week laat weten hoe lang hij nodig heeft. Bos had eerder aangekondigd dat het onderzoek naar de DSB-bestuurders in januari zou zijn afgerond. De bewindsman maakte duidelijk dat de zaken blijkbaar complexer zijn dan vooraf gedacht.

'Ik heb geleerd dat je je niet moet bemoeien met een onafhankelijke commissie', zei Bos, met een knipoog naar de kabinetscrisis die ontstond na de pubnlicatie van het rapport van de commissie Davids over de politieke steun van het kabinet over de oorlog tegen Irak

http://www.fd.nl/artikel/(...)jkheid-dsb-onderzoek
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:51:58 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77685743
Bos wil grenzen wet opzoeken met DSB-onderzoek

DEN HAAG - Minister Wouter Bos (Financiën) is bereid de grenzen van de wet op te zoeken om Kamerleden zo goed mogelijk te informeren over een onderzoek naar de DSB-affaire. Dat zei hij dinsdag in antwoord op Kamervragen van VVD-Kamerlid Frans Weekers.

Weekers vreest dat gespreksverslagen van de commissie-Scheltema, die onderzoek doet naar de val van DSB, geheim blijven en dat Kamerleden alleen inzage krijgen in de conclusies van de commissie. Dat vindt hij niet acceptabel. Hij wil dat Bos met voorzitter Michiel Scheltema gaat praten om ervoor te zorgen dat parlementsleden dezelfde documenten krijgen als het ministerie van Financiën.

Bos zegde de Kamer toe met de commissie te gaan praten over de kwestie. De minister begrijpt dat het voor de Kamer niet acceptabel is alleen de conclusies van het onderzoek te krijgen en niet de aanleiding voor die conclusies. Wel stelde Bos dat hij zich aan de Wet Financieel Toezicht moet houden. ''Maar ik ben bereid de grenzen van de wet op te zoeken.'' (ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/18(...)-DSB-onderzoek.dhtml
pi_77692158
Ik vraag me wel af waarom de conclusies van het onderzoek naar Zalm steeds uitgesteld worden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:15:02 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77706997
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:11 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me wel af waarom de conclusies van het onderzoek naar Zalm steeds uitgesteld worden.
Volgens Bolkesteijn: Ze zijn denk ik nog bezig met het uitwerken van de lange lijst van Zalms successen bij DSB en daar voor, Zalm zal na dit rapport nog steviger in het zadel zitten dan er voor is mijn inschatting.

Nu weer terug naar de realiteit
Ze willen gewoon de kool en de geit sparen dus geen nieuwe man bij ABN AMRO en Zalm dus weg. Maar poldermodel dus Zalm had het beter gedaan met de kennis van nu en blijft zitten. Rapport daarentegen is glashelder Zalm = onbekwaam en een hopeloos geval en moet zo snel mogelijk aan de kant
Oplossing is????? niet te vinden dus rekken maar
pi_77707765
Zalm onbekwaam? Ik denk dat je positief of negatief over Zalm kunt denken maar niet dat hij onbekwaam zou zijn als baas van ABN-Amro.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:17:20 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77716249
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zalm onbekwaam? Ik denk dat je positief of negatief over Zalm kunt denken maar niet dat hij onbekwaam zou zijn als baas van ABN-Amro.
zelfs Groenink was onbekwaam Zalm is ambtenaar geweest en das helemaal een voorbode van succes
En over zijn successen als bankier bij DSB raken we ook niet uitgepraat hier
Het wachten is op rapport van de commissie en wat later de bevindingen van Rutger de curator van DSB over de oorzaak van de ondergang van DSB
Ik denk niet dat er in staat dat Zalm een heldenrol heeft gespeeld maar desondanks buiten zijn schuld DSB failliet ging
Als topman van ABN AMRO was hij ook al failliet geweest als de staat er niet eindeloos miljarden had ingepompt
Dus succes van Zalm Ik zie ze niet en feitelijk zijn ze er ook niet

Op een goed geloof en een kurkenziel kan je drijven dus slaap zacht Bolkesteijn
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 19:14:44 #71
236264 crew  capricia
pi_77779576
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Volgens Bolkesteijn: Ze zijn denk ik nog bezig met het uitwerken van de lange lijst van Zalms successen bij DSB en daar voor, Zalm zal na dit rapport nog steviger in het zadel zitten dan er voor is mijn inschatting.

Nu weer terug naar de realiteit
Ze willen gewoon de kool en de geit sparen dus geen nieuwe man bij ABN AMRO en Zalm dus weg. Maar poldermodel dus Zalm had het beter gedaan met de kennis van nu en blijft zitten. Rapport daarentegen is glashelder Zalm = onbekwaam en een hopeloos geval en moet zo snel mogelijk aan de kant
Oplossing is????? niet te vinden dus rekken maar
Toch blijft het wel vreemd dat eindrapport zolang uitblijft. Ik vraag me af of ze een officiele reden gegeven hebben.
Ik denk in eerste instantie dat we de onderzoekers wel full credits moeten geven, en dat ze het onderzoek serieus aanpakken. Misschien dat dat de reden is dat het nog niet af is.
Pas als er conclusies er zijn, kan ik mijn oordeel vellen over wat ik er van vind.
Tot nu toe heb ik te weinig inhoudelijke informatie over de rol van Zalm.
Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Maar ik ben wel heel benieuwd wat er uit gaat komen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:26:22 #72
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77812382
En weer vertraging Het is echt niet te geloven

Onderzoek naar ondergang DSB later klaar

Het onderzoek naar de ondergang van DSB Bank zal niet, zoals de bedoeling was, in februari gereed zijn. Dat heeft een woordvoerder van de onderzoekscommissie onder leiding van professor Michiel Scheltema dinsdag gezegd.

Naar verwachting volgende week kan Scheltema melden hoe lang hij nog nodig heeft . Momenteel is de commissie nog druk met het spreken van betrokkenen.

Scheltema doet op verzoek van minister Wouter Bos (Financiën) onderzoek naar het faillissement van DSB. Hij toetst daarnaast ook of de toezichthouders De Nederlandsche Bank en de Autoriteit Financiële Markten goed hebben gekeken naar de rol van (oud-)bestuurders van DSB die nog actief zijn in de financiële sector. Het gaat dan onder andere om Gerrit Zalm, huidig topman van ABN Amro.

Bos meldde dinsdag de Tweede Kamer dat Scheltema binnen een week laat weten hoe lang hij nodig heeft voor die toets. Bos had eerder gemeld dat dat oordeel er in januari zou zijn

http://www.telegraaf.nl/d(...)_klaar__.html?p=16,1
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:41:29 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77812962
En we hebben de werkelijke reden achterhaald

3 maart gemeenteraadsverkiezingen

Op 3 maart 2010 worden de gemeenteraadsverkiezingen gehouden. Waarschijnlijk bent u net als vele politieke partijen, gemeenten en griffies druk bezig met de voorbereiding

http://ww.gemeenteraad2010.nl/

Drie weken rekken en de VVD wordt gespaard voor alle blunders van Zalm
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:44:41 #74
236264 crew  capricia
pi_77813082
En toch blijf ik wel nieuwsgierig naar de inhoud van het rapport. Het rapport gaat trouwens toch niet specifiek over Zalm? Maar meer over de DSB, toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:58:25 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77813632
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef capricia het volgende:
En toch blijf ik wel nieuwsgierig naar de inhoud van het rapport. Het rapport gaat trouwens toch niet specifiek over Zalm? Maar meer over de DSB, toch?
dat had jekunnen lezen in deze link

http://www.fd.nl/artikel/(...)jkheid-dsb-onderzoek
quote:
Minister Wouter Bos (Financiën) hoopt volgende week de Tweede Kamer te kunnen melden hoe het ervoor staat met het onderzoek naar het functioneren van oud-bestuurders en commissarissen van DSB Bank, onder wie Gerrit Zalm.

Daar is door de toezichthouders De Nederlandsche Bank (DNB) en Autoriteit Financiële Markten (AFM) naar gekeken. Dat onderzoek is klaar. De resultaten worden niet gepubliceerd, maar professor Michiel Scheltema gaat als onafhankelijke deskundige beoordelen of de toezichthouders hun werk goed gedaan hebben.

Zalm, maar ook Ed Nijpels en Robin Linschoten blijven daardoor nog in onzekerheid over hun toekomst in de financiële sector
Onderzoek is dus allang klaar en de conclusies ook alleen vallen die een beetje tegen

en het gaat dus wel specifiek over Zalm en Nijpels en de zijnen
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 17:12:30 #76
236264 crew  capricia
pi_77814120
Waarom worden de resultaten van de afgeronde onderzoek NIET gepubliceerd?
Zijn het staatsgeheimen ofzo omdat het DNB en AFM betreft?

Lijkt me dat hier de wet "openbaarheid bestuur" wel op zijn plek is...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:18:00 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77814340
AFM is uitgezonderd als bestuursorgaan in de WOB dus kansloos en bovendien beschouwen zij het rapport als beleidsmateriaal en dat moet geheim blijven
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 17:54:32 #78
236264 crew  capricia
pi_77815595
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
AFM is uitgezonderd als bestuursorgaan in de WOB dus kansloos en bovendien beschouwen zij het rapport als beleidsmateriaal en dat moet geheim blijven
Dus uit die hoek valt geen info te verwachten...afwachten dus op dat andere rapport.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77840832
AFM vindt fouten in koopsompolis DSB

De inmiddels failliete DSB Bank heeft veel overtredingen begaan bij de verkoop van verzekeringen in combinatie met een consumptieve lening, constateerde de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

De AFM heeft 27 veelal willekeurige dossiers onderzocht en geconstateerd dat in geen enkel geval de advisering volledig in orde was.

De verzekeringen, die in twee derde van de gevallen in de vorm van een koopsom (betaling van alle premie in een keer) werden geregeld, leidden in de loop van vorig jaar tot veel commotie omdat bleek dat DSB er enorm aan verdiende. De negatieve publiciteit leidde tot zoveel onrust dat in het najaar spaarders begonnen weg te lopen.

Onderzoek

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) is sinds vorig jaar zomer bezig met het onderzoek, maar kon er tot nu toe niets over naar buiten brengen, behalve dan dat er 'onderzoeken liepen'. De toezichthouder heeft DSB een boete van euro 24.000 opgelegd voor de overtredingen. Die moet worden betaald uit de boedel van de failliete bank.

DSB Bank verkocht op grote schaal samen met een krediet polissen die uitkeren bij overlijden, ongeval, arbeidsongeschiktheid en werkloosheid. Daarbij keken de verkopers in veel gevallen niet of onvoldoende of de klant deze verzekering wel nodig had, bijvoorbeeld omdat er al elders verzekeringen liepen of omdat er genoeg spaargeld was om als buffers te dienen. Ook over hoogte en looptijd van menige polis heeft de DSB-verkoper onvoldoende informatie ingewonnen, aldus de AFM.

Boete

De AFM heeft gisteren ook een boete van euro 4000 uitgedeeld wegens overcreditering, een ander speerpunt in de kritiek op DSB. De toezichthouder kon bij zes dossiers aantonen dat DSB zonder voldoende motivering een hogere hypotheek verstrekte dan volgens de landelijke normen is toegestaan.

De AFM onderzocht 34 gevallen. Een woordvoerder stelt dat de overige 28 dossiers niet per se in orde zijn. De toezichthouder vond het niet nodig om zich op meer dan zes zaken uit te diepen, omdat dat voor de hoogte van de boete geen verschil zou maken. De AFM maakte de boete niet eerder openbaar omdat de bezwaartermijn nog liep

http://www.fd.nl/artikel/(...)ten-koopsompolis-dsb

[bolkesteijnmodus] En weer een succes voor Zalm dat ze in zijn lijstje mogen bijschrijven [\bolkesteijmodus]
pi_77865981
VVD-coryfee Ed Nijpels heeft als commissaris van de DSB grote steken laten vallen.

Dat blijkt uit een door De Nederlandsche Bank (DNB) gestuurde brief, waarop harde kritiek werd geuit op het functioneren van de raad van commissarissen van de DSB. RTL Z publiceerde vandaag passages uit de brief op zijn website.

Nijpels, door critici ook wel gezien als een 'baantjesstapelaar die graag op recepties verschijnt met een glas champagne', is door de brief in een lastig parket gebracht.

Het onderzoek ligt nu bij de jurist Michiel Scheltema, die er een onafhankelijk oordeel over moet geven voordat de resultaten naar de Tweede Kamer worden gestuurd. Hierin moet ook de rol van DSB-topmannen en VVD'ers Gerrit Zalm en Robin Linschoten naar voren komen.

Nijpels faalde als DSB-commissaris

Pikante brief
Dat blijkt uit een brief van DNB aan DSB Bank die in handen is van RTL-Z. De brief is pikant, want er loopt nog een onderzoek naar het optreden van Nijpels. Als de uitkomst van dat onderzoek daartoe aanleiding geeft, zei Nijpels al eerder, dan legt hij zijn huidige functie van voorzitter bij pensioenfonds ABP neer

http://www.rtl.nl/(/finan(...)mmissarissen_DSB.xml
pi_78087648
DSB-onderzoek naar voormalige top komt in zeven delen

AMSTERDAM - De Nederlandsche Bank (DNB) en de Autoriteit Financiële Markten (AFM) hebben hun onderzoeken naar het functioneren van voormalige bestuurders en commissarissen van DSB Bank nog niet afgerond. Van de zeven onderzoeken is er pas één klaar.

Dat heeft de jurist Michiel Scheltema, die de onderzoeken van DNB en AFM moet beoordelen, dinsdag aan minister Bos van Financiën gemeld. Scheltema bericht Bos dat hij rond 25 februari zijn eindoordeel over het eerste onderzoek zal geven. Over wie dat onderzoek gaat, blijft voorlopig geheim.

Het is zelfs niet duidelijk wie de zeven onderzochte oud-DSB’ers zijn. Onder hen zijn zeker oud-minister Zalm en oud-VVD-leider Nijpels. Andere namen die genoemd worden zijn voormalig financieel directeur Frank de Grave, bestuursvoorzitter Dirk Scheringa en diens rechterhand Hans van Goor.

http://www.volkskrant.nl/(...)_komt_in_zeven_delen

En zo blijft de beerput wel dicht ja
[Bolkesteijnmodusaan] zalm successen zijn zo omvangrijk dat vat je niet zomaar in korte tijd in een deeltje samen [/Bolkesteijnmodusweeruit]
pi_78087662
Onderzoek DSB Bank pas in april klaar

Het onderzoeksrapport van de commissie Scheltema naar de ondergang van DSB Bank zal naar verwachting pas in april dit jaar klaar zijn.

Dat blijkt uit een brief van commissie-voorzitter Scheltema aan minister Bos van Financiën, die dinsdag 16 februari is vrij gegeven.

De onafhankelijke onderzoekscommissie moet de rol van diverse betrokkenen bij het faillissement van Dirk Scheringa's DSB Bank, in oktober 2009, beoordelen. De positie van DSB-bestuurders en commissarissen, waaronder Dirk Scheringa, Gerrit Zalm, Ed Nijpels en Robin Linschoten, komt aan de orde. Maar ook de handelswijze van minister Bos en toezichthouder De Nederlandsche Bank.

Oorspronkelijk had de onderzoekscommissie haar rapport begin februari klaar moeten hebben. Maar er is nog materiaal waarvan de commissie gebruik wil maken, dat nog niet beschikbaar is, aldus voorzitter Scheltema. "Dat geldt onder meer stukken die zijn verzameld in het kader van het onderzoek van de toezichthouders naar voormalige bestuurders en commissarissen van DSB die nu nog een beleidsbepalende functie in de financiële sector bekleden."

Belangrijk informatie
Voor de Tweede Kamer weegt vooral de spoedige beoordeling van oud-DSB bestuurder Gerrit Zalm en voormalig DSB-commissaris Ed Nijpels zwaar. Zalm is topman van ABN Amro en Nijpels is voorzitter van pensioenfonds ABP.

Scheltema geeft in zijn brief aan minister Bos ook aan dat de curatoren van DSB Bank nog gegevens bekend zullen maken die voor de commissie van groot belang zijn. Ook wil de commissie nog persoonlijke gesprekken voeren, waarvan de laatste voor begin maart zijn voorzien.

"Alles overziende meent de commissie dat zij in april haar rapport aan u kan aanbieden", aldus Scheltema

http://www.z24.nl/bedrijv(...)_in_april_klaar.html

En het is gelukt Ze hebben Zalm over de gemeenteraadsverkiezingen heen weten te tillen
pi_78087672
Hier alvast een overzicht van de vragen die beantwoord moeten worden

http://www.minfin.nl/Actu(...)n_onderzoek_DSB_Bank
pi_78087682
mijn inziens wou zalm het verbeteren.
pi_78087883
Die vent is zo glad als een aal en komt altijd overal mee weg.

Zo'n genie is het niet, met al zijn debiele acties waar het Nederlandse volk al voor krom heeft moeten liggen. Ze moeten nou maar eens een andere econoom vinden waar ze naartoe rennen met hun probleempjes.
pi_78180561
Het verbaast mij niet dat een eventuele uitkomst pas na de gemeenteraadsverkiezingen bekend gemaakt wordt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78184173
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 07:21 schreef VanLotje het volgende:
Die vent is zo glad als een aal en komt altijd overal mee weg.
Dat valt wel mee, ik begrijp altijd uit diverse bronnen (onder andere mensen die met hem samen hebben gewerkt) dat Zalm een betrouwbare, integere man is die met beide voeten op de grond staat. Dat hij voor DSB heeft gewerkt doet daar natuurlijk niks aan af. Zalm heeft zelfs ooit een uitgelegd dat DSB in een behoefte naar leningen op de markt voorziet, en daar heeft hij natuurlijk zeker een punt. De klanten van DSB zijn zelf in die producten gestapt en vaak ging men naar DSB omdat andere banken 'lastig' waren.
quote:
Zo'n genie is het niet, met al zijn debiele acties waar het Nederlandse volk al voor krom heeft moeten liggen.
Zoals? Het Nederlandse volk moet vooral krom liggen voor die gigantische overheid die we er op nahouden. In dat opzicht heb ik ook wel een beetje kritiek op Zalm, hij sprak ooit zijn sympathie uit voor de Oostenrijkse economisch school, tot op heden heb ik daar in zijn politieke standpunten nooit wat van teruggezien.
quote:
Ze moeten nou maar eens een andere econoom vinden waar ze naartoe rennen met hun probleempjes.
Goed idee.
pi_78184234
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 06:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
n het is gelukt Ze hebben Zalm over de gemeenteraadsverkiezingen heen weten te tillen
Je ziet weer allerlei spoken. Waarom precies zou een onderzoek naar een CFO/CEO van DSB/ABN-Amro verband houden met de gemeenteraadsverkiezingen?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:02:14 #89
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_78185829
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je ziet weer allerlei spoken. Waarom precies zou een onderzoek naar een CFO/CEO van DSB/ABN-Amro verband houden met de gemeenteraadsverkiezingen?
Nou misschien is het niet zo handig voor de VVD als Zalm tot zijn sokken wordt afgebrandt ivm zijn DSB verleden en dan als VVD een sterk verhaal houden over goede bestuurders en integriteit lijkt me nogal ongeloofwaardig
pi_78185874
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou misschien is het niet zo handig voor de VVD als Zalm tot zijn sokken wordt afgebrandt ivm zijn DSB verleden en dan als VVD een sterk verhaal houden over goede bestuurders en integriteit lijkt me nogal ongeloofwaardig
En je denkt dat een CDA-PvdA-CU kabinet zich daar mee bezig gaat houden? Ojee, Mark is zo'n aardige jongen, laten we zijn VVD maar niet beschadigen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')