Met mij gelukkig primaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het hier? Alles goed met jullie?
Mat mij niezzo eigelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het hier? Alles goed met jullie?
Niezzo is netjes uitgedrukt, je houding is goed zoals je daar beschrijft. Het tempo is zo snel ook voor jouw gemoedsrust. Bij mijn moeder is het ook eens zo snel gegaan en binnen een dag goed nieuws.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Mat mij niezzo eigelijk. Ben een beetje zenuwachtig
.
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:17 schreef leonieke het volgende:
wow es dat kan ik me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar anderzijds is het wel goed dat je zo vlug mag gaan. Hoef je niet te lang moet die onzekerheid rond te lopen. Ik hoop echt dat er niets ernstigs aan de hand is. Ik duim alvast voor jou
Thanksquote:Op donderdag 5 november 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niezzo is netjes uitgedrukt, je houding is goed zoals je daar beschrijft. Het tempo is zo snel ook voor jouw gemoedsrust. Bij mijn moeder is het ook eens zo snel gegaan en binnen een dag goed nieuws.![]()
Zal voor je duimen.
Hoe laat is de afspraak?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef es70 het volgende:
Thanks.
Ik ben zo verdomde zenuwachtig dat ik geloof ik moet oppassen niet te gaan hyperventileren.
Opzich is natuurlijk goed dat je sowieso 't gaat laten controleren. Mocht je het te snel vinden gaan, is het dan niet verstandiger om de afspraak te verzetten naar bijvoorbeeld volgende week?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Ik ben zo verdomde zenuwachtig dat ik geloof ik moet oppassen niet te gaan hyperventileren.
Afspraak verzetten is geen optie geweest, er is een reden dat ze dat zo snel voor je regelen...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Opzich is natuurlijk goed dat je sowieso 't gaat laten controleren. Mocht je het te snel vinden gaan, is het dan niet verstandiger om de afspraak te verzetten naar bijvoorbeeld volgende week?
Enige is dat je nog langer moet wachten totdat de uitslag er is, en soms is 't beter om 't snel te weten (en dus je geen zorgen meer te maken) dan dat je 't alleen maar uitstelt..
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Afspraak verzetten is geen optie geweest, er is een reden dat ze dat zo snel voor je regelen...
Van 11 tot half 3 in het z'huis gezeten, resultaat: OPLUCHTING. Vonnis: mastopathie & cystes
, goedaardig
.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Afspraak verzetten is geen optie geweest, er is een reden dat ze dat zo snel voor je regelen...
Van 11 tot half 3 in het z'huis gezeten, resultaat: OPLUCHTING. Vonnis: mastopathie & cystes
, goedaardig
.
met op zet anders was het een kwartet gewordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |