Ik woon bijna in Rotterdam! En we kunnen ook ergens op de helft afsprekenquote:
Neh, dat zal wel meevallenquote:Dat moet nog maar blijken. En misschien ben ik wel verschrikkelijk...
.
Oh Rotterdam is nog wel te doen. Daar heb ik al vaker mensen gemeetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik woon bijna in Rotterdam! En we kunnen ook ergens op de helft afspreken
[..]
Neh, dat zal wel meevallen
Ok, en nu hoe is het écht met je...?quote:
Nee, echt waar!?!?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh Rotterdam is nog wel te doen. Daar heb ik al vaker mensen gemeet.
Ja, prima, ik wil slapen.. maar goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Lastige vraag.Maar goed hoor.
Met jou? Leuk geborreld?
Doe eens niet zo ontwijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Steve het volgende:
Dat is wel weer genoeg over mij.
hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb mezelf ook wel moeten dwingen hoor. Ik hou niet zo van Rotterdamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, echt waar!?!?!
Dat je dat aandurfde
Rotterdam is een vet mooie stadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook wel moeten dwingen hoor. Ik hou niet zo van Rotterdam.
Maar over een paar maanden wordt het al een stuk leuker
Ik vind het vooral viesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met slijmen kom je gewoon heel erg ver in het leven.
Iets subtieler werkt stukken beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met slijmen kom je gewoon heel erg ver in het leven.
Ik doe het allemaal, subtiel, uitgesproken... whatever it takes om mijn zin te krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Iets subtieler werkt stukken beter.
Jij bent subtiel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Iets subtieler werkt stukken beter.
Ik vind je leuk zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve vind ik iets té subtiel. Moet altijd heel hard vissen naar complimentjes.
Ja daaag! Niks schuldig voelen. Hij doet het zichzelf aan. We gaan gewoon lol hebben, fuck 't eten, fuck de stress!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Idem. En ik weet nu al dat we het nooit allemaal op gaan krijgen en dan heeft de gastheer allemaal dure restjes.
quote:Een grote schaal lasagne met een salade was ook goed geweest
Onmerkbaar subtiel. Blijkbaar:quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve vind ik iets té subtiel. Moet altijd heel hard vissen naar complimentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |