iets met klittenband?quote:
Stretchstofquote:
Ik heb mijn wijdste broek al aangetrokken jaquote:
Ik ga vanuit huis op de fietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef wonderer het volgende:
zTrouwens, Erik, ik ben als het goed is om kwart over vijf op Station Eindhoven. Angel zou me SMS'en wanneer ik bij hem terecht kan zodat we samen de bus nemen, maar zullen wij anders vast op het station "meeten" om die tijd? Even wat drinken of zo? Of vertrek jij vanaf een ander punt richting TMM?
Oh, okeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga vanuit huis op de fiets. Dan kom ik 's nachts ook weer thuis namelijk.
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okeeHopelijk is het goed weer dan
Ik ben nog niet zo lang uit Nederland weg dat ik dat niet meer weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk is
Klopt, en daarom gaat het niet regenen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk is
Oh, dat heb je al even geregeld?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, en daarom gaat het niet regenen.
Ja, ik heb een direct lijntje met daarboven.quote:
Handig...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb een direct lijntje met daarboven.
Slijmen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Handig...
Kun je mij eens uitleggen hoe je dat doet?
Whehe... life's a bitchquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik toch ook een homo eigenlijk, zit ik hier voor de spiegel mijn haar te boetseren, terwijl ik weet dat ik straks op de fiets moet en het toch kut zit daarna
En daar baal ik dan ook van
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik toch ook een homo eigenlijk, zit ik hier voor de spiegel mijn haar te boetseren, terwijl ik weet dat ik straks op de fiets moet en het toch kut zit daarna
En daar baal ik dan ook van
.
Crisis afgewend, want vader wil me wel met fiets en al wegbrengenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het regent. Maar buienradar zegt dat het ook weer ophoudt zo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |