Kan ook. Maar tis blond en iets te jong voor mijn smaakquote:
Strak lijf heeft iequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook. Maar tis blond en iets te jong voor mijn smaak
Die bovenste sprak me net aan.... herkende de nama meteen
Mijn one night stand tijdens m'n vakantie in BerlijnCute!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:43 schreef Bartjebart het volgende:
Ej Baltar, jonguh, als je de lapo hebt en je zet: hier gaan we naar toe:. dan moet je ook het linkje daar plakken he...
pfffffffff
ga met een aantal mensen ruim 6000 flessen zuid afrikaanse wijn sorterenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
Waarom dient het al zo vroeg droog te zijn op zaterdagochtend?
Het is een jaar geleden, en er kan veel veranderen in een jaar.quote:
Wieder noch ein mahl züm Berghain ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een jaar geleden, en er kan veel veranderen in een jaar.
Ik denk dat ik daar eens onderzoek naar moet gaan doen!
Berghain, Roses Bar, Weekend Club, Alex barquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wieder noch ein mahl züm Berghain ?![]()
![]()
zoiets was dat wel, toch ja, maar er waren toch ook homo dingen te doen, in die grote kino die daar vlakbij stond ??? GFK of zo iets ????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Berghain, Roses Bar, Weekend Club, Alex bar
Ik moest lachen... van de week poste iemand op Facebook dat ie sinds lange tijd weer eens naar berlijn zou gaan en dat ie zich afvroeg of Kafe Moskau op de Karl Marx Allee nog the place to be was........... dat was dus die club waar we met je Spartacusgids voor een half gesloopt gebouw stondenKon hem dus vertellen dat die inmiddels niet meer bestond
GMF. Maar dat was niet dichtbij. Nou ja, niet echt. Stukje metro. Het was dus verhuisd van Kafe Moskau naar The Weekend Club, op Alexander Platz op de 12e en 15e verdieping van het SHARP-gebouw. En het feest heette GMF.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoiets was dat wel, toch ja, maar er waren toch ook homo dingen te doen, in die grote kino die daar vlakbij stond ??? GFK of zo iets ????
Onthou even dat ik daar mogenavond bij je op terug kom, dat is gemakkelijker, en sneller dan via hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GMF. Maar dat was niet dichtbij. Nou ja, niet echt. Stukje metro. Het was dus verhuisd van Kafe Moskau naar The Weekend Club, op Alexander Platz op de 12e en 15e verdieping van het SHARP-gebouw. En het feest heette GMF.Heerlijk feest!
Dat waren leuke avonden! Rik leert iemand kennen de nacht ervoor. Die bellen we op goed geluk terwijl we verwilderd voor Moskau stonden "Het bestaat niet meer!" en hij wees ons de goede weg naar het feest. Daar leer ik dan weer iemand kennen en die wijst ons de dag erna naar een geweldig klein kitschbarretjeDaar leren we dan weer mensen kennen die ons naar weer iets anders brachten en zo hopten we Berlijn rond
Men/City-Hoppingtour!
Kunnen ze dat zelf dan niet regelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:18 schreef PhalanX het volgende:
ik moet drugs in huis halen omdat de Duitsers "legaal" drugs willen gebruiken.
Kunnen ze wel, maar aangezien ze hier op bezoek komen bij mij... de drugs is niet de primaire reden van hun bezoek... alleen een leuke bonus.quote:
Waar is je principele hetze tegen drugs gebleven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, maar aangezien ze hier op bezoek komen bij mij... de drugs is niet de primaire reden van hun bezoek... alleen een leuke bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |